Markamama.com


Cevap Yaz
Eski 19-04-12, 17:55   #1
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Yaş: 18
Mesajlar: 26
Sütlükurabiye Çevrimdışı
Smile Hint bülbüllerimin yumurtaları

meraba bugün yuvada 3 tane yumurta buldum ve çok heyecanlandım dişi kuşum yumurtaların üstünde yatıtyor ama benim bi kaç sorum var

1-bu ilk yumurtaları boş çıkma ihtimali ne kadar?
2-yavrular çıktığında ne yapmalıyım?
3-boş çıksa da ne zaman yavru alırım?
4-erkek kuş yavrulara zarar verir mi?
5-yavrular çıktığında onları anne mi besler?
6-bi de evde kaloriferler kapalı dişi kuş yumurtaların üstüne yatıyo ama hani kalktığında falan üşürler mi ve ısıtıcı falan koymam gerekir mi?
Bu benim ilk yavru alımım olucak çok heyecanlıyım lütfen acil cevap verin lütfenn nolur acil ne yapacağımı bilmiyorum ve zavallı bi hayvancağızı öldürmek istemiyorum yardımınıza ihtiyacım var şimdiden çok teşekkürler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-04-12, 17:00   #2
 
crow üyesinin avatarı
 
Bahçelievler/Şirinevler
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 39
crow Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hint bülbüllerimşn yumurtaları

yumurtaların boş çıkma ihtimalini pek bilmem ama daha önceden bende beslemiştim şimdi de çatıya aldım üretimini yapıcağım. Erkek kuş yavrulara zarar vermez dişi ile erkek yavruları beraber beslerler dişi kalktığı zaman erkek, erkek kalktığı zamanda dişi yatar yavruların üstüne. Bu havalarda da pek bişey olmaz. Eğer boş çıkarsa yeni yumurtuları 1 ila 4 hafta içersinde yaparlar. Yavrular çıktıktan sonra onlara mama hazırla internetten yapımını öğrene bilirisin veya akvaryumculardan alabilirsin. Birde dişi kuş için mürekkepbalığı kemiği al. Her akvaryumcuda bulabilirsin. Bu kemik dişi kuşun yumurtaları yaparken kaybettiği kalsiyumu karşılar.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-04-12, 17:20   #3
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Yaş: 18
Mesajlar: 26
Sütlükurabiye Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hint bülbüllerimin yumurtaları

Öncelikle teşekkürler ve m.b. kemiği var yiyo zaten
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Hint Bülbülü Mihav Kuş Türleri 355 07-07-17 13:30
hint bülbüllerimin cinsiyetini ayırt edemedim TuaY Kuşlar 1 05-02-12 04:25
hint bülbülleri yumurtaları yiyor ayd1907 Kuşlar 1 24-10-11 01:00
Hint Bülbüllerimin Sorunu ne? melisatugce Kuşlar 1 23-08-11 04:36
Hint Bülbüllerim ishal oldu. ElifHilalD Kuş Sağlığı & Eğitimi 6 20-08-11 09:22



Saat 00:17.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198