Petkod ile En iyi dostunu kaybetme!


BONCUĞUN RESİMLERİ Albümünün 60 resminden 12
100 1035
100 1035
Resim Eklendi 15-08-08 14:22

Resim Yorumları Gösteriliyor 1 to 10 of 10
  1. Morven
    30-08-08 17:39 - permalink
    Morven
    Oyy canım ya çok tatlıı maşallah, nasılda yatmış saksının içine :D
  2. semram94
    06-09-08 20:46 - permalink
    semram94
    boncuk çok güzelsin yerim seni yerim bi tanem...
  3. boncuk-özhan
    06-09-08 21:02 - permalink
    boncuk-özhan
    Morven Ve Semracım çok Teşşekkürler Biliyorum çok Tatlıdır Boncuğum Benim....:d
  4. semram94
    07-09-08 07:44 - permalink
    semram94
    ya bişey dicem bunun gözleri küçüklük fotosunda maviş deilmiydi şimdi saparı
  5. boncuk-özhan
    07-09-08 12:01 - permalink
    boncuk-özhan
    öyle semracım,kediler tıpkı insanlar gibidir o yönden,nasılki bir insan bebeğinin süt gözleri varsa,kedilerdede bu böyledir,yani maviş olanki hali süt gözüydü,belli bir süreden sonra kendi asıl rengine kavuştu semracım,
  6. semram94
    07-09-08 20:43 - permalink
    semram94
    çok teşekkürler ederim beni bu konuda da aydınlattın
  7. boncuk-özhan
    07-09-08 20:47 - permalink
    boncuk-özhan
    Rica Ederim öpüyorum Seni Semracım...
  8. kraliche
    27-10-08 18:00 - permalink
    kraliche
    senin boncuk yatıyo saksıda benim eskiden kedim vardı oda ciş yapmak için kullanırdı eheueheu kimi yatak niyetine kimi wc niyetine oda guzel:)(:
  9. boncuk-özhan
    27-10-08 18:03 - permalink
    boncuk-özhan
    öyle pek havalı bir kızım vardır,güneşli havalarda güneşlenmeden edemez,saksıyı şezlong niyetine kullanıyor hanımefendi:))
  10. kraliche
    27-10-08 18:19 - permalink
    kraliche
    hımm kızda ondandır benimki erkekti kızlar temiz oluyo derli toplu oluyo en azından saksıyı vc yapmıo yane erkek heryerde erkek dagınık pasaklı işde ne olcak eheeheu :D

Saat 23:38.

© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187