Petkod ile En iyi dostunu kaybetme!
Geri Git   Mihav.com > Köpek Forumları > Ücretsiz Köpek İlanları


Cevap Yaz
Eski 13-05-11, 10:23   #1
 
Üyelik Tarihi: Mayıs 2011
Yaş: 31
Mesajlar: 10
ahmetco Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

slm tel :
ilan uyari

Bu konu en son " 13-05-11 " tarihinde saat 11:42 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-11, 12:38   #2
 
lüleburgaz
Üyelik Tarihi: Mayıs 2011
Mesajlar: 1
MURATZENGİN Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

Tel Needir Bayım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-08-11, 22:35   #3
 
sakarya
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 18
melih8118 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

tel no alabilir mym alman kurdu ma eş arıyorum 13 yaşındayım su ana kadar 25 kopek baktım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-08-11, 23:13   #4
 
flemengo üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 4
flemengo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

13 yaşında nasıl 25 köpek baktınız. ben 24 yaşındayım şimdiye kadar tek köpeğim oldu..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 00:41   #5
 
sakarya
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 18
melih8118 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

sevmek lazımm
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 00:44   #6
 
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 3
mami2510 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

cevap atarsanız köpeğinizi sahiplenebilirim, Balıkesir-Bandırma
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-08-11, 20:10   #7
 
Bandırma
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 185
Emine Çaylak Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

Biri şu melih8118i siteden atabilir mi? Kimsiniz kardeşim siz bandırırım lan ne demektir. 13yaşında 25 köpek bakmış Allah Allah.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-08-11, 00:32   #8
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Yaş: 24
Mesajlar: 60
laser101 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

13 yasında ve 25 köpek bakmıs sanırım arkadas yoldan geçerken görüp baktığı köpeklerden bahsediyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-08-11, 11:50   #9
 
Bandırma
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 185
Emine Çaylak Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

Ahaha. kesinlikle ya.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-08-11, 12:09   #10
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Yaş: 24
Mesajlar: 60
laser101 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

arkdasın hevesini kırmayalım da ..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-08-11, 12:12   #11
 
Bandırma
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 185
Emine Çaylak Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

cevap atarsanız köpeğinizi sahiplenebilirim, Balıkesir-Bandırma
bandırırm lan.

Kusura bakmayın da bu mizaçtaki biri için söylediklerimiz az bile. Arkadaş o köpeği saplantı haline getirmiş ve ondan başka alabilitesi olan insanlara karşı düşman kesilmiş durumda. Yani derdi tasası o köpeğin iyi bi yuva bulması değil, kendisinin olması. Alman Kurduna eş arıyormuş? Napacak yavruları? Satacak. 13yaşındaki bi çocuğun aklı buna çalışır yalnızca..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-08-11, 12:14   #12
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Yaş: 24
Mesajlar: 60
laser101 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

işte bu durumda yapılması gereken şey de arkdasın köpeklere olan bakıs açısını değiştirmek ...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-08-11, 12:16   #13
 
Bandırma
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 185
Emine Çaylak Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

Neyse, ilan sahibi de numara falan vermemiş zaten.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-08-11, 12:17   #14
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Yaş: 24
Mesajlar: 60
laser101 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

yani bosu bosuna konusuyoruz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-08-11, 12:17   #15
 
Bandırma
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 185
Emine Çaylak Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ücretsiz saf kan alman kurdu

Kesinlikle. Bandırırım kısmına takıldım yalnızca, bir Bandırmalı olarak.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları



Saat 18:28.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156