Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Serbest Kürsü > Paylaşım - Sohbet


Cevap Yaz
Eski 08-07-08, 15:13   #1
 
Özlem üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Mayıs 2008
Yaş: 35
Mesajlar: 48
Özlem Çevrimdışı
Varsayılan Oyuncu kedi ve köpek aranıyor!!

Yeni projeler için her cins ve ırkta oyuncu kedi ve köpek aranıyor.Temelde
sosyal olması , agresif olmaması ilk tercihi olan köpek eğitmeni Bora Erbek in kedi ve köpeklerimizin durum ve egitimi göz önünde bulundurularak ona uygun rollere yerleştirilecek. Benim köpeğimde veya benim kedimde oyuncu olsun diyorsanız ,küçük yada büyük ırk , sokak köpekleri (melez ırklar dahil) veya siyam ,van ,tekir hiç farketmez

Not: Köpeklerin rolleri icinde gerekli olan eğitimleri Köpek eğitmeni Bora Erbek tarafından yapılacaktır

Valla arkadaşlar ben benimkilerin fotoğraflarını gönderdim biz meşhur olamadık bari onlar olsun Eğer sizde göndermek isterseniz bora@k9-boraerbek.com adresine köpeğinizin veya kedinizin fotoğraflarını ve bilgilerini aynı zamanda sizin iletişim bilgilerinizide ekleyip mail atın bence bu fırsat kaçmaz

Bu konu en son " 08-07-08 " tarihinde saat 15:57 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-07-08, 04:56   #2
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Mesajlar: 57
Küçük Cezve Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Oyuncu kedi ve köpek aranıyor!!

Bizim Tosti'nin, hani şu kendini kedi sanan canlının fotolarını da yollasak mı? O oynamaz ki, şaşkın, milleti oynatır kendi seyreder vallahi (: Ayy, aşgum özledim şimdi bak, yoğurmak geldi içimden (:
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-08-08, 15:49   #3
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Mesajlar: 197
sahandayumurta Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Oyuncu kedi ve köpek aranıyor!!

Kedimin şık bir iki fotoğrafını çekiyim öyle yollayacağım teşekkür ederim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-08-08, 20:20   #4
 
beyaztekir üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Haz 2008
Mesajlar: 20
beyaztekir Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Oyuncu kedi ve köpek aranıyor!!

Benim kedim çok çok agresif bize göre degil bu.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-08-08, 13:35   #5
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Mesajlar: 10
İRMA Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Oyuncu kedi ve köpek aranıyor!!

insanlar,maddi kaygılarına hayvanları karıştırmamalı bence!!!
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-09-08, 18:31   #6
 
eamane üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Haz 2008
Yaş: 24
Mesajlar: 3
eamane Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Oyuncu kedi ve köpek aranıyor!!

kedim nedense çok ilgi çekiyor buraya yazmamı istediler gözleri falan büyük bi bakrsanız sevinirim çokda agrasif diğildir yani (=
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-09-08, 21:38   #7
 
Üyelik Tarihi: Haz 2008
Mesajlar: 341
merveminnoss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Oyuncu kedi ve köpek aranıyor!!

Bora beyin kendi goldenıda çok iyi bi oyuncudur =)
Bizim kızda bi reklamda oynayacaktı ama onların çalışma saatleri bizim müsait zamanlarımız vs. uymadığı için olmamıştı..(=
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-09-08, 22:22   #8
 
кöקüк üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Haz 2008
Yaş: 24
Mesajlar: 310
кöקüк Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 13
Varsayılan Cvp: Oyuncu kedi ve köpek aranıyor!!

eamane tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
kedim nedense çok ilgi çekiyor buraya yazmamı istediler gözleri falan büyük bi bakrsanız sevinirim çokda agrasif diğildir yani (=
Shinitmiz artist mi olucakmış

  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Köpeklerle İlgili Sık Sorulan 14 Soru: beyzosh Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 12 06-01-15 00:24
İtaat Eğitimi Kutay Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 13 09-08-12 14:27
Kimler Köpek Eğitebilir?.. İpuçları Burada.. Mihav Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 25 07-09-10 18:19
Köpek Klüpleri Neden Gerekli? >Ferik ve Bulut< Köpekler 0 17-12-08 04:09
Kedi Ve Köpek Dostluğu semram94 Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 0 01-09-08 22:43



Saat 11:39.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198