Markamama.com


Cevap Yaz
Eski 19-10-12, 19:22   #1
 
elfsdasngl üyesinin avatarı
 
Çorum
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 111
elfsdasngl Çevrimdışı
Varsayılan Tarak

iyi akşamlar hepinize geçen sene petzoom tarak almıştım. önce bademe kullanmıştım ama bir sorun olmamıştı. badiye kullanıyorum şuan önceden taramama bişey demezdi bugün kaçtı sürekli taratmak istemedi kendini. kullanan varmı bu tarağı ? acıtıyomu acaba diye düşündüm. derisinde bir sorun yok ama uçları tel tarağın. batıyomu zararmı veriyo anlayamadım. kullanan varsa cevaplarınızı bekliyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 19:36   #2
 
yetkilibirinebenziyorsun üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2012
Yaş: 26
Mesajlar: 17
yetkilibirinebenziyorsun Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Tarak

Tarak hakkında bir bilgim yok fakat arkadaşımdan gördüğüm eline sevdiği bir şeyi alıp oyalıyor kafasını okşuyor konuşuyor onu rahatlatıcı ses ile kaçmaya çalışınca hayır diyor.Birde böyle deneyin olmasa plastik uçlu bir tarak alabilirsiniz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 20:18   #3
 
Vişne999 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 547
Vişne999 Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: Tarak

Cookie ' de taranmaktan nefret eder . Ben her gün şu şekilde tarıyorum :
Yemeğini önüne koyuyorum ''Ye'' komutunu vermemi bekliyor .
O sırada tarayıp belli aralıklarla mamasından veriyorum .
Başka türlü asla taratmaz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 21:16   #4
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Tarak

ben furminator kullanıyorum ve çok memnunum...çıkan tüyün haddi hesabı yok
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 21:29   #5
 
Vişne999 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 547
Vişne999 Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: Tarak

SEDAYDOGDU tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
ben furminator kullanıyorum ve çok memnunum...çıkan tüyün haddi hesabı yok
Bizde ileride almayı düşünüyoruz . Önerebileceğiniz bir marka felan var mı ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 21:33   #6
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Tarak

işte markanın adı "furminator" inanılmaz bi tarak...daha önce yerli bi marka almıştım adını b,ile hatırlamıyorum..bi işe yaramıyodu...ama bu tarak cidden mucizevi bişey..tüye dokunması yetiyo
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 21:38   #7
 
Vişne999 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 547
Vişne999 Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: Tarak

SEDAYDOGDU tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
işte markanın adı "furminator" inanılmaz bi tarak...daha önce yerli bi marka almıştım adını b,ile hatırlamıyorum..bi işe yaramıyodu...ama bu tarak cidden mucizevi bişey..tüye dokunması yetiyo
Genel isimleri olduğunu sanıyordum , cahillik işte
Biraz araştırayım aklıma yatarsa bende alayım bir tane
Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 21:43   #8
 
elfsdasngl üyesinin avatarı
 
Çorum
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 111
elfsdasngl Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Tarak

teşekkürler hepinize tarama konusunda bir sıkıntımız yoktu tam tersine çok seviyo taranmayı. tarağı gördüğü anda koşup geliyodu hemen. bu sefer taranmak istemedi burnuyla yitti kaçtı felan tarak acıtıyomu acaba diye düşündüm. devam ederse başka bir tarak deneyim artık napıyım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 22:10   #9
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Tarak

belki tarağın ucu bozulmuşsa acıtıyo olabilir...dediğiniz doğru...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-12, 17:02   #10
 
Malatyalee44 üyesinin avatarı
 
Malatya
Üyelik Tarihi: Mayıs 2012
Mesajlar: 442
Malatyalee44 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Tarak

Arkadaşlar ben Ferplast Gro 5982 Çift Taraflı Fırça Soft GittiGidiyor'da 65076706 bu tarağı kullanıyorum baya tüy topluyor ama kuyruğundan çok fazla tüy çıkıyor. Dolaşmış olan tüyleri tararken koparıyor gibi geldi bana sizce bir zararı olurmu ? Buna benzer bir tarak kullanan varmı . Ben yeni kullanmaya başladığım için merak ettim doğrusu.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-12, 17:10   #11
 
Vişne999 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 547
Vişne999 Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: Tarak

Malatyalee44 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Arkadaşlar ben Ferplast Gro 5982 Çift Taraflı Fırça Soft GittiGidiyor'da 65076706 bu tarağı kullanıyorum baya tüy topluyor ama kuyruğundan çok fazla tüy çıkıyor. Dolaşmış olan tüyleri tararken koparıyor gibi geldi bana sizce bir zararı olurmu ? Buna benzer bir tarak kullanan varmı . Ben yeni kullanmaya başladığım için merak ettim doğrusu.
Bizde ondan kullanıyoruz . Şuana kadar bir zararını görmedik .
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-12, 17:30   #12
 
Muğla
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Mesajlar: 33
The Dog Teacher Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Tarak

Biraz yumuşak tara az cıksın belkide taradıgın yerde bi diken felan vardır.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-12, 17:31   #13
 
Malatyalee44 üyesinin avatarı
 
Malatya
Üyelik Tarihi: Mayıs 2012
Mesajlar: 442
Malatyalee44 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Tarak

Vişne999 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Bizde ondan kullanıyoruz . Şuana kadar bir zararını görmedik .
Cevabınız için teşekkürler Bende merak ettim acaba kullanan varmı memnunmu diye ve sanırım iyi bir tarak. Şuanda yumağı taradım ve tam anlamıyla bembeyaz parlak ve ipek kadar yumuşak oldu Ve bir sorum daha olacak. Yumağın tüyleri nerdeyse parmak uzunluğunda hergün tarasam zararı olur mu sizce ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-12, 17:47   #14
 
Vişne999 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 547
Vişne999 Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: Tarak

Malatyalee44 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Cevabınız için teşekkürler Bende merak ettim acaba kullanan varmı memnunmu diye ve sanırım iyi bir tarak. Şuanda yumağı taradım ve tam anlamıyla bembeyaz parlak ve ipek kadar yumuşak oldu Ve bir sorum daha olacak. Yumağın tüyleri nerdeyse parmak uzunluğunda hergün tarasam zararı olur mu sizce ?
Sorun olacağını sanmıyorum
Kediler hassas oldukları için fazla bastırmadan taramak gerekiyor
Akira'nın tüyleri Yumak'ınkinden daha kısa fakat biz her gün tarıyoruz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-12, 17:57   #15
 
Malatyalee44 üyesinin avatarı
 
Malatya
Üyelik Tarihi: Mayıs 2012
Mesajlar: 442
Malatyalee44 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Tarak

Vişne999 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Sorun olacağını sanmıyorum
Kediler hassas oldukları için fazla bastırmadan taramak gerekiyor
Akira'nın tüyleri Yumak'ınkinden daha kısa fakat biz her gün tarıyoruz
Zaten fazla bastırmıyorum tel olan yeriyle tarıyorum hep. Orası çok güzel tüy topluyor çünkü Siz hangi tarafıyla tarıyorsunuz peki ?
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Tüy Dökme Ve Tarak Seçimi Hakkında ? ayurtkok Köpek Sorunları 1 07-04-12 01:02



Saat 05:26.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198