Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Köpek Forumları > Köpekler


Cevap Yaz
Eski 17-07-12, 07:48   #1
 
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 6
Maya22 Çevrimdışı
Question Köpeğimin beni sevmesi

Merhaba arkadaşlar,

Benim 4. ayına yeni girmiş çok tatlı bi golden'ım var. Şuana kadar 2-3 tane köpek baktım ve hepsindede tüm köpekler ne yaparsam yapayım babamı daha çok seviyor suanki köpeğimle hep ben ilgileniyorum beraber yatıyoz beraber kalkıyoz hep aynı odadayız ama babamı görünce çılgına dönüyo uyurken hep üstüne atlıyo vs bende birazcık kıskanıyorum neden bana bunları yapmıyor ?

Maya :
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-07-12, 11:21   #2
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Nis 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 625
Yakumusho Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Köpeğimin beni sevmesi

Maşallah Maya çok güzelmiş konuya gelince adından anladığım kadarıyla köpeğiniz dişi. Eğer sizde kadınsanız o doğal olarak babanızı sahiplenmek ister veya doğal olarak kendini ona yakın görür ( köpekler testesteron kokusunu alabilir. ).
Ya da Maya'ya siz kızıyorsanız o kızmıyor sadece seviyorsa, sadece oyun oynuyorsa sürekli onun yanında olması bu sebepten de olabilir. Gayet normaldir.

Ya da en basiti bazı insanların yapısında vardır.Tüm canlılar sever bu tür insanları garip bir şekilde. Bu da olabilir

Ama hiç merak etmeyin Golden Retriever'ların kocaman sevgi dolu kalbi vardır. Hepinize yeterli sevgiyi gösterecektir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-07-12, 19:41   #3
 
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 6
Maya22 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Köpeğimin beni sevmesi

Bilgi için çok teşşekürler sanırım dediğiniz gibi babamın yapısında var bende erkeğim ve hiç kızmıyorum yani babam kötü bişe yapınca hemen bağrıyo ona yazık çok korkuyo belkide ondan korktugu için ona yanaşıyodur çünkü aynı şekilde annemde maya yaramazlık yaptıgında çok kızıyor hepsinde hemen ben kurtarıyorum odama götürüp seviyorum. Her neyse bilgilendirdiğiniz için çok teşekkürler

Yakumusho tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Maşallah Maya çok güzelmiş konuya gelince adından anladığım kadarıyla köpeğiniz dişi. Eğer sizde kadınsanız o doğal olarak babanızı sahiplenmek ister veya doğal olarak kendini ona yakın görür ( köpekler testesteron kokusunu alabilir. ).
Ya da Maya'ya siz kızıyorsanız o kızmıyor sadece seviyorsa, sadece oyun oynuyorsa sürekli onun yanında olması bu sebepten de olabilir. Gayet normaldir.

Ya da en basiti bazı insanların yapısında vardır.Tüm canlılar sever bu tür insanları garip bir şekilde. Bu da olabilir

Ama hiç merak etmeyin Golden Retriever'ların kocaman sevgi dolu kalbi vardır. Hepinize yeterli sevgiyi gösterecektir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-07-12, 22:18   #4
 
köpük_ üyesinin avatarı
 
Çukurova
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 29
köpük_ Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Köpeğimin beni sevmesi

yemeğini siz vermelisiniz)
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-07-12, 04:21   #5
 
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 6
Maya22 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Köpeğimin beni sevmesi

köpük_ tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
yemeğini siz vermelisiniz)
Dikkate alıcam teşşekürler yorum için
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-07-12, 04:23   #6
 
KaanCivrizoglu üyesinin avatarı
 
Beylikdüzü
Üyelik Tarihi: Nis 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 87
KaanCivrizoglu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Köpeğimin beni sevmesi

Köpekler bizleri oyun arkadaşı olarak görürler. Bizde de aynı durum var. Gerçi bizimki babam kadar beni de seviyor, hareketleriyle bunu gösteriyor. Şimdi iki seçenek var. Ya babanızdan dediğiniz gibi korktuğu için ona yalakalık yapmaya çalışıyor ya da sizi oyun arkadaşı gördüğü için aynı tepkileri size vermiyor. Ha bu demek değil ki siz oyun arkadaşısınız sizi sadece oynamak amaçlı seviyor. Asla böyle düşünmeyin. Yakumusho'nun da dediği gibi aile bireylerinin hepsine dağıtacak eşit seviyede sevgisi var onun merak etmeyin.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-07-12, 09:21   #7
 
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 6
Maya22 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Köpeğimin beni sevmesi

KaanCivrizoglu tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Köpekler bizleri oyun arkadaşı olarak görürler. Bizde de aynı durum var. Gerçi bizimki babam kadar beni de seviyor, hareketleriyle bunu gösteriyor. Şimdi iki seçenek var. Ya babanızdan dediğiniz gibi korktuğu için ona yalakalık yapmaya çalışıyor ya da sizi oyun arkadaşı gördüğü için aynı tepkileri size vermiyor. Ha bu demek değil ki siz oyun arkadaşısınız sizi sadece oynamak amaçlı seviyor. Asla böyle düşünmeyin. Yakumusho'nun da dediği gibi aile bireylerinin hepsine dağıtacak eşit seviyede sevgisi var onun merak etmeyin.
Doğru söylüyorsunuz bu aralar peşimden hiç ayrılmıyor zaten nereye gitsem oda peşimden geliyor babamla annem yaramazlık yaptımı kızıyolar hemen onu ben kurtarıp seviyorum artık yemeğini suyunu filan hep ben veriyorum birde babamı gün boyu görmüyor sabah 8 gibi cıkıyor aksam 8-9 gibi geliyor oyüzdende okadar cılgına dönüyo olabilir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-07-12, 13:37   #8
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Nis 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 625
Yakumusho Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Köpeğimin beni sevmesi

Diğer aile bireyleri kızdığında kaçırıp sevmeyin bence. Böylece ailenin diğer bireylerinin de otoriteleri sarsılmamış olur. Kızacaksanız hep birlikte, sevecekseniz hep birlikte. Kaçırma durumunu yapmayın yani
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-07-12, 14:52   #9
 
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 6
Maya22 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Köpeğimin beni sevmesi

Yakumusho tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Diğer aile bireyleri kızdığında kaçırıp sevmeyin bence. Böylece ailenin diğer bireylerinin de otoriteleri sarsılmamış olur. Kızacaksanız hep birlikte, sevecekseniz hep birlikte. Kaçırma durumunu yapmayın yani
oda doğru aslında ben sevince yaptıgının iyi birşey oldugunu sanıyo olabilir
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
kedim artik beni sevmiyor:'( DDoa Kediler 15 26-01-16 11:19
Ben Ne Katilim Nede Canavar Herşey Onun Suçu merveminnoss Köpekler 56 06-09-13 22:21
kedinin beni sevmesi için ne yapabilirm sauron33 Kediler 4 10-06-12 01:32
köpeğim beni dinlemiyor nedenn??? fusun Eğitmenimize Sorun 6 02-02-12 19:13
kedisi için şiir mutlaka okuyun ağlıcaksınız elvinacık Kediler 15 09-10-09 12:07



Saat 05:30.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198