Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Köpek Forumları > Köpekler


Cevap Yaz
Eski 02-08-11, 10:14   #1
 
köpekçi üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 117
köpekçi Çevrimdışı
Varsayılan köpeğim titremesi normaldende fazla

Küçük lokumum eve daha dün geldi. Ama normalinde baya fazla titriyor. Hatta okadar titriyorki bir ara ayaktayken geriye doğru gitti titreşimli gibi. titrediği için kalbi hızlı atıyor haliyle nefes alımı yaruya göre daha fazla. çok nefes alıyor. Hani korkuyo desem bukadar olurmu bilemem geceleri ağlıyo ve klasik titriyor. daha çok küçük 1.5 aylık west highland white terrieri. kucağımıza alınca ağlaması kesilsede titremesi durmuyor. ve örnek mesela yatak olarak büyük bir sepet verdik. sepeet bile titriyo. sizce korktuğundanmı yoksa başka bir nedendenmi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 10:16   #2
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 327
zippo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

ben sağlıkla ilgili kısmına yorum yapamıcam ama 1.5 ay annesinden ayırmak için çok erken psikolojik olarak sepetin altına bi saat koyun annesinn kalp sesi sansın korkudansa azalır biraz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 10:31   #3
 
köpekçi üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 117
köpekçi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

1.5 aylık değil tam düz diye dedim 1 ay 23 günlük veterinere gittik sordukk ayrılmasında bir sorun olmaz dedi dişleri çıkmaya başladığı için anneside emizrmek istememeye başlamış. ama size teşekkür ederim. ben saat işini bir deneyeyim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 13:59   #4
 
Ninamm üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 40
Ninamm Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

Evet saat işi çok işe yarıyor bende yapmıştım..Bu dönemde titremesi çok normal..Ninada uyurken çok titrerdi hasta oldu diye ölüyordum korkudan Meğer rüya görüyormuş..Geçiyor onlar sonra sizinle uyumak için can atıyor )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 14:06   #5
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 327
zippo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

veterinere gitmeli yazmış eğitmen zaten bugünde kontrolu varmış haberdar et biizide
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 14:13   #6
 
Ninamm üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 40
Ninamm Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

hadii ya umarım ciddi bir sorun değildir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 14:20   #7
 
köpekçi üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 117
köpekçi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

saat 5 te gidiyoruz şuan iyi ama dün geldi bize sabaha kadar titredi ürkütücü bir titremiydi. cep telefonu nasıl titrer kendi kendine kıpırdar hareket etmeden öyleydi. veterinere şöyle genel bir baktırcaz. bide vitamin almayı düşünüyorum sizce daha küçükmü
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 14:27   #8
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 327
zippo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

canım vitamindir şudur budur vteriner bi baksında öyle karar verin bence burdan alınan bilgiler çok sağlıklı olmayabilir çünkü çok ufak senin lokum
belki kortuğu içindir dün ilk günüydü hem veterienr bi kontrol etsin için rahatlar
bide şimdi .ıkıcak ve akşam eve dönecek orasının evi olduğu fikrin daha iyi anlayacak
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 14:55   #9
 
köpekçi üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 117
köpekçi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

evet yok zaten vitaminin veteriner ihtiyacı varsa vericekmiş. evet titremesi korkudan diye düşündüm ama kesintisiz olunca bide istanbuldan antalyaya uçakla geldi ne oldu bilmiyorum şöyle bir genel baksın veteriner
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 15:03   #10
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 327
zippo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

zor olmuştur tabi uçakta o sesler filan minicik daha
neyse allahtan sağlığı yrindeyse hepsini unutcak
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 15:06   #11
 
köpekçi üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 117
köpekçi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

inşallah ona minik bir yastık almıştım kendi boyunda. yanında kardeşleri olmayınca ona gidip yatıyo hep dibinde üzerine atlıyo şuan keyfi yerinde..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 15:21   #12
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 327
zippo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

bak koy saatiede iice keyiflensin yastıkla kardeşi sanıp canım yaa
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 17:03   #13
 
köpekçi üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 117
köpekçi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

veterinere gittik.. biraz fazla ürkekmiş aynı şivava gibi titriyo. bir tek aşılarını olucak
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 17:25   #14
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 327
zippo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

maşallah diyelim o zman biraz daha özen isticek minik şımark ama haklı hem çok çok ufak hemde uçak gibi bir gürültlü uğutulu yolclukla geldi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-08-11, 17:53   #15
 
köpekçi üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 117
köpekçi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğim titremesi normaldende fazla

ben dönerken kendim getircektm malesef küçüktü. şimdi iyi kucağımda yastığıyla beraber uyumakta
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Balıgımız Hasta mı? Hasta ise tedavisi nasıl olmalı ? Mihav Balık Sağlığı & Beslenmesi 11 24-04-12 13:34
Köpeğim hasta Özlem Boz Köpek Sağlığı 6 22-03-11 16:30
rudimenter fazla parmak uzaklaştırılması kaplan Köpek Sorunları 2 19-12-10 16:39
Köpeğim kustu ve fazla yemek yemiyor... Cleveland Köpek Sorunları 1 09-01-10 14:59
Köpeğim Bunalımda Diyenler Bakınız.. Mihav Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 0 03-12-08 05:36



Saat 13:20.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198