Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Köpek Forumları > Köpekler


Cevap Yaz
Eski 25-10-11, 04:35   #1
 
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 1
umursamazadam Çevrimdışı
Varsayılan Ev için Köpek

Arkadaşlar sakarya'da öğrenciyim ben . Köpek almak istiyorum . yalnız yasıyorum arkadas olacak bır kopek istiyorum . Çok havlamaması ve çok tüylü olmaması önemli olan konu . bu konuda yardımlarınızı ıstıyorum tesekkuler . En buyuk Sorun HAVLAMASI . SESSİZ VE ÇOK TUY DOKMEYEN BIR KOPEK ARIYORUM ONERILERINIZ GOLDEN HARIC
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-11, 10:41   #2
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 327
zippo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

öğrencilik bitince nasıl bir planınız var köpekle ilgili ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-11, 11:14   #3
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Yaş: 29
Mesajlar: 10
kavunlu_votka Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

Ses konusu eğitimle vs halledilir ama tüy konusunu bir araştır derim.Tüy dökmeyen köpek neredeyse hiç yoktur.Tüy çeşitleri var evet ama hepsi kendne göre döküyo yani.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-11, 11:24   #4
 
gojira üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 221
gojira Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 2
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

sahibi ölen vefalı zeus yuva arıyor lütfen bu ilanı kontrol edin,sahiplenmek için daha fazla beklemeyin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-11-11, 11:57   #5
 
Üyelik Tarihi: Kas 2011
Yaş: 17
Mesajlar: 5
şevval Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

ben köpekleri çok severim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-11-11, 20:51   #6
 
köpeksever1242 üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Mayıs 2011
Mesajlar: 84
köpeksever1242 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

böyle internetten arayacağınıza bir barınağa gidipde oradaki bir canı kurtarsanız daha iyi değil mi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-11-11, 21:21   #7
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 183
minik max Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

evet öğrenciymişsiniz sonra ne yapıcaksınız köpeği.10-15 yıl bakabilecek misiniz ? tüy sorunu hep olacaktır.havlaması iyi bir eğitim verilerek çözülebilir.ama yinede iyi düşünün köpek alma konusunda.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-11-11, 22:00   #8
 
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 99
Doggy Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

bencede iyi bi düşün sonuçta 15 yıl gibi büyük bir süreden bahsediyoruz ama sanan pug cinsini tavsiye edebilirim çok güzeller havlamaları neredeyse çok az tüy kısmında soun yaşarsın ama genel olarak çok uysal ve eğitme açık köpekler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-11-11, 01:16   #9
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 73
çığman Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

bende pug ların çok tüğ döktüğünü öğrendim, hatta mevsimsel olarak aşırı... ama itaatkar. ben king charles derim ev köpeği olarak tüğ orta derece döküor ve aynen havlama eğitimlidir, ama büyük köpek havlamaya dha çok itaat edecek gibi. küçükler biraz şımarık oluyor(: king charles çok kibar ve uysal diye duydum, fakat pahalılar eğer maddi gücün yoksa barınak konusuna katılıyorum, sibirya kurduna kadar var... ama! bir ömür sahipleneceksen.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-11-11, 01:30   #10
 
puntonisan üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Mesajlar: 30
puntonisan Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

maalesef can dostlarını terkedenlerin hepsi ilk başta "tabi ki de ömür boyu bakarım" diyor... ama...

alacak arkadaşa tavsiyem, gerekirse onun için tüm hayatını değiştirebilir misin? bunu iyi düşündün mü? yeri geldiğinde yorgunluktan ölsen de, hastalıktan gözünü açamasan da, onu gezdirip onun mutluluğundan mutlu olabilecek misin? daha yazacak çok sey var ama... şunu unutma, onlar insanlardan daha kıymet bilen, daha sevgi dolu ve daha özel varlıklar... sen ne yaparsan yap, seni daima sever... onun bu sevgisine layık olabilecek misin?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-11-11, 09:55   #11
 
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 99
Doggy Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

çığman tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bende pug ların çok tüğ döktüğünü öğrendim, hatta mevsimsel olarak aşırı... ama itaatkar. ben king charles derim ev köpeği olarak tüğ orta derece döküor ve aynen havlama eğitimlidir, ama büyük köpek havlamaya dha çok itaat edecek gibi. küçükler biraz şımarık oluyor(: king charles çok kibar ve uysal diye duydum, fakat pahalılar eğer maddi gücün yoksa barınak konusuna katılıyorum, sibirya kurduna kadar var... ama! bir ömür sahipleneceksen.
yok pug fazla tüy döken bir cins değil internette öyle yazıyor ama ben siyah giyinmeyi çok seven biriyim ve kucagıma aldıgımda bir tane bile tüy olmuyor king charleslar uzun tüylü köpekler cockerdan daha uzun tüyleye sahiple onlar daha çok tüy döküyo ayrıca internette yazan her şeye inanmayın çünkü cins önemli ama asıl önemli olan karakter ve köpeğin yapısı bir barınaklara bak sıcak gelmeyen bir köpek varsa çiftliklere danış derim

Bu konu en son " 04-11-11 " tarihinde saat 23:30 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-11-11, 17:23   #12
 
Üyelik Tarihi: Kas 2011
Mesajlar: 358
wafflewaffle Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

İlk olarak arkadaşlarında dediği gibi tüy dökmeyen köpek yoktur. Her köpek tüy döker. Fakat bu tüy dökümünü aza indirmek istiyorsanız, beslenmesine vb. dikkat etmelisiniz, düzenli taramalısınız . Böylelikle tüy dökümünü azaltmış olursunuz. Ama yinede her ne yaparsanız yapın mevsimsel olarak döker. 2. olaraksa havlamayan köpek yoktur. Yani köpeğin cinsine göre havlayıp havlamiyacağına karar veremezsiniz. O sizin eğitmenize kalmış birşey.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-11-11, 17:59   #13
 
gojira üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 221
gojira Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 2
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

valla ben karar verdim,konuyu açan arkadaş bi daha da girip bakmamış ya da yorum yapmamış. Bu durumda kendisine,şu an her yerde satılmakta olan ve nefes alıp verdiği görülen peluş köpeklerden önereceğim.Hem havlamıyor,hem tüy dökmüyor,hem hep uyuyor,hem büyümüyor hem de yaşamıyo zaten,oyuncakama nefes alıp verir gibi smülasyon yapıyo,en güzeli bu arkadaş ondan edinsin. Zira hem bir can telef olmamış olur,hem de arkadaş havlamayan,tüy dökmeyen ve ilgi gerektirmeyen birşeye sahip olmuş olur..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-11-11, 18:23   #14
 
gojira üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 221
gojira Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 2
Varsayılan Cvp: Ev için Köpek

bir de unutmadan,bu peluşu nerden bulurum diye düşünürse arkadaş,istiklal de teknosa vitrininde görüp edinebilir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-11-11, 14:07   #15
 
puntonisan üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Mesajlar: 30
puntonisan Çevrimdışı
Thumbs up Cvp: Ev için Köpek

gojira tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
valla ben karar verdim,konuyu açan arkadaş bi daha da girip bakmamış ya da yorum yapmamış. Bu durumda kendisine,şu an her yerde satılmakta olan ve nefes alıp verdiği görülen peluş köpeklerden önereceğim.Hem havlamıyor,hem tüy dökmüyor,hem hep uyuyor,hem büyümüyor hem de yaşamıyo zaten,oyuncakama nefes alıp verir gibi smülasyon yapıyo,en güzeli bu arkadaş ondan edinsin. Zira hem bir can telef olmamış olur,hem de arkadaş havlamayan,tüy dökmeyen ve ilgi gerektirmeyen birşeye sahip olmuş olur..
kesinlikle katılıyorum size çok doğru demişsiniz
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Köpeklerle İlgili Sık Sorulan 14 Soru: beyzosh Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 12 06-01-15 00:24
Köpeklere Fısıldayan Adam Fr1qu3n35 Köpekler 46 25-07-14 01:57
Yavru köpek bakımı ve eğitimi... ASRIN Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 6 22-07-14 21:29
Köpek Klüpleri Neden Gerekli? >Ferik ve Bulut< Köpekler 0 17-12-08 04:09
Sahibini Mutlu Etmek İçin Çalışan Köpek Var Mıdır? Küçük Cezve Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 0 02-09-08 01:59



Saat 15:10.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198