Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Köpek Forumları > Köpekler


Cevap Yaz
Eski 02-10-11, 17:59   #1
 
..cavalier.. üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Nis 2011
Mesajlar: 306
..cavalier.. Çevrimdışı
Smile Abim isterse ben bulamam.

Selam arkadaşlar. Sufleden sonra can geldi aynı zaman oğlum atılada bakmaktayim.bu arada sufleyi tekrar satışa çıkartmışlar ve ayrıca bizden önce biri davranıp almış. neyse tekrar uzulmiim.şimdi benim abicim ev aldı. Bizden ayrilcakmis ama içindeki köpek sevgisi o buyudukce büyüdü şimdi de köpek alacakmış arkadaş. Herneyse diyor ki küçük ırk olursa 2 tane alirim evi bahçeli. Ben diyorum ona sufleyi bulalım talan edelim turkiyeyi oda saçma sapan konuşma diyor. Darildim ona ama şimdi size şöyle küçük küçük soyliim.

1-sahibini çok sevecekmis. (bana inanmak istemiyor ben diyorum her köpek sahibine aşıktır diye dedim dedik)
2- bahçesi var abicimin. Yer musait.
3-sevimli birşey olcakmis.( evet bunu da dedim her köpek sevimlidir diye ama bizimki anlamiyor laftan.)
4-akıllı birşeye gerek yokmus. Olimpiyata gitmeyecek bu diyor.
5-yalnız kalabilir miymiş. adam king arada ışte olcakmis. :P
Teşekkür ederim o da bemi yormustu.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-10-11, 19:08   #2
 
datça
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 38
poyraz09 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Abim isterse ben bulamam.

anlamadımki küçük ırk köpekmi sahiplenmek istiyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-10-11, 19:44   #3
 
..cavalier.. üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Nis 2011
Mesajlar: 306
..cavalier.. Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Abim isterse ben bulamam.

Valla kendisi de anlamış değil küçük büyük bir köpek istiyor ama.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları



Saat 21:59.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198