Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Köpek Forumları > Köpek Irkları


Cevap Yaz
Eski 02-12-13, 20:40   #1
 
Kağıthane
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Yaş: 20
Mesajlar: 19
fatih kaya Çevrimdışı
Exclamation köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

ilk defa köpek besliyorum ve bunun cinsinin ne olduğunu bilmiyorum nasıl davranmam gerekir ne yer ne içer hiç bilmiyorum acaba ırkının ne olduğunu bilen birisi çıkar mı diye açtım bu konuyu lütfen yardımcı olun köpek erkek ve kaç aylık onuda bilmiyorum
Eklenmiş Resimler
köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????-sam_2125jpg  köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????-sam_2131jpg  köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????-sam_2132jpg  köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????-sam_2140jpg  köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????-sam_2137jpg  

  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-12-13, 21:49   #2
 
SunRaider üyesinin avatarı
 
çorlu
Üyelik Tarihi: Mayıs 2012
Yaş: 43
Mesajlar: 70
SunRaider Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

çok tatlı bişey
bana husky ve bir sokö kırması gibi geldi ama hep merak edilen diğeri hangisi acaba olur
biri kulağı dik bir ırk diğeri yatık kulaklı bişi bence tabii
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-12-13, 14:53   #3
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

Kuru Mama Vermelisin En ıyı Ve Hesaplı Bır Mama ıstıyorsan Temizmama .comdan Bonacıbo Al .sakın Davran Ve Gezdır Onu Hep Baglı Kalmasın Bıyrerde Yavrucak Buyuyunce Kısırlastırırsan Cok ıyı Olur .mamasının Yanında Her Daim Temiz Su Bulunsun Tabi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-12-13, 18:12   #4
 
Kağıthane
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Yaş: 20
Mesajlar: 19
fatih kaya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

bana çevremden yavru olduğu için süt vermemi söylediler bende süt ve ekmek falan verdim bi zararı olurmu ?? artık kuru mama veriyorum teşekkürler şimdiden
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-12-13, 18:16   #5
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

Sade sut zararli ama kuru mama iyidir markasi ne acaba
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-12-13, 23:03   #6
 
Kağıthane
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Yaş: 20
Mesajlar: 19
fatih kaya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

dediğin siteden aldım bonacibo diye bir markası var yavru köpek maması yazıyor üstünde ondan veriyorum cinsi hakkında bir bilgin var mı?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-12-13, 14:13   #7
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

İyi bonacibo iyidir.onunla devam edersiniz cinsi hakkinda bisey soyleyemeyecegim ama buyuk ihtimalle sokaak kopegi:-)
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-12-13, 18:43   #8
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 258
kedici28 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

Köpeğiniz çok güzel bencede kuru mama iyi olur cinsinde bir kurtluk var renginden dolayı pitt bull kanı da var diye düşünüyorum.O artık bir sokak köpeği(sokö) değil sahipli bir köpek sizin sayenizde.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-12-13, 19:07   #9
 
Kağıthane
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Yaş: 20
Mesajlar: 19
fatih kaya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

teşekkür ederim kuru mamayla devam edicem sokak köpeğide olsa ben onu baya sevdim ve bundan sonrada beslicem çok hareketli yavru olmasından mı acaba bu hareketliliği büyüyüncede böyle hareketli mi olur ??
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-12-13, 21:08   #10
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

Evet evet hareketli olacak tabi olmasi gereken bu hareketsiz yavru hasta yavrudur.siz bol bol oyun oynamaya bakin guzel guzel eglensin omru boyuncada sizinle iyi vakit gecirsin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-12-13, 22:03   #11
 
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 157
sürmeli Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

kedici28 tahmini çok doğru aynen bene katılıyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-12-13, 22:53   #12
 
uLuTaN üyesinin avatarı
 
Kastamonu
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Mesajlar: 18
uLuTaN Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

Yorumları Okudum Kedici28 Arkadaşımızın Tahmininin Yüksek Doğrultuda Doğru Düşüncesindeyim. İlk Defa Bir Afacan Besliyorsun Demek. Şimdi Dostumuzla İlgili Nasıl Besleneceği Konusunda; Kesinlikle Kuru Mamaya Alıştır. Kuru Mama Yemeyebilir. Ama Alıştırman Gerekir Bunu Nasıl Başaracaksın; Çok Doğruda Bulmasam Bu Yöntemi En Fazla Sonuç Alınan Yöntem Mamasını Yemediği Takdirde Ek Bir Besin Vermemelisin. Mama Yemiyor Diye Ek Besin Verirsen O Mamaya Alıştıramazsın Onu. Kendi Çapında Derki Ben Bunu Yemediğim Zaman Bana Başka Birşey Veriyor Diye Düşünür Hiç Yemez. Kısa süre Aç bırakacaksın O Kendiliğinden Yiyecek. Yada Kuru Mamanın İçerisine Sevdiği Birşeyden Biraz Serpiştirmek. Örneğin Et Yiyorsa Yediği Etten Biraz Karıştır. Umarım Kesin Çözüm Alırsın.

Davranış Biçimin Sana Kalmış. Sana Şu Şekilde Davran Diyen Birisi Olmaması Gerekir. Sen Gerçekten İçinden Gelerek Ona Samimi Davranışlar Sergileyebilirsen Gerçek Bir Hayvansever Olursun. Hayvanseverlik Karşılık Beklemeden Yapılır. Ben Dostumla İlgileniyorum Ama O Beni hiç Dinlemiyor Diye Düşünmeyeceksin. Ondan Bir Karşılık Beklemeyeceksin. Sen Ona 1 Adım Attıkça O Sana Zaten 2 Adım Atacaktır Zamanla. Köpekler Kaşınmaktan Yani Okşanmaktan Çok Hoşlanır Karın Ve boyun Bölgesi Başta Olmak Üzere. Ona Sevgini Göstermek İçin Onu Mutlu Ederek Başlayabilirsin. Ama Sakın Benim Bir Ufaklığım Var Bahcede Yada yuvasında Dursun Deme. Vaktin Olursa Hergün İlgilen Dışarı Cıkarma İhtimalin Varsa Çıkar Dolaştır. Benim Bahçem Büyük Afacan Bağda Değil İstediğini Yapıyor Deme.Özellikle Kedi Ve Köpek Irkları Aşırı İlgiye Hiçbir Zaman Hayır Demezler. Aşırı İlgi Görürlerse Keyiflerine Diyecek Yoktur. Sana ve Ufaklığa Hayırlı Uğurlu Olsun. Kısa Zamanda Alışırsın Nasıl Davranacağına Merak Etme. Bir Bakmışsın Hayatının Bir Parçası Olmuş Boy Boy Fotoğraflarını Paylaşıyorsun Bizimle Kendine Ve Ufaklığa İyi Bak. Kalıbına Göre Kilosu Az Biraz Besinini Artırmalısın. Daha İyi Bir Şekilde Sizi Yanyana Görmek İstiyorum En Kısa Zamanda Bekliyorum Fotoğraflarınızı.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-12-13, 01:05   #13
 
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Mesajlar: 2
basea Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

Önceliğiniz bence sıcacık bir yuva olsun kış geldi artık Irkı konusunda kesinlikle çok zor birşey demek çünki bayağı bir karışık galiba 4-5 aylık arası aşılarına başlamamışsanız başlayın yapılması gereken 6-7 aşısı var ne kadar cok aşısını yaptırırsanız o kadar cok sağlıklı olucaktır. Köpek bakmak gerçektende cok zor bir iştir emek ister ve başta sabır ve sevgi geliyor arkasından empati bu 3 ü olmadan cok zorlanırsınız eğer yeterli sabrınız yok ise ki bazılarının olmuyor ormana yolun köşesine falan terkediyorlar sevgi olmadan zaten olmaz empati konusu onu anlamak istiyorsanız birazcık kendinizi onun yerinize koymalısınız ve gelelim onun size vereceklerini siz kendinize düşeni yaparsanız onunla olduğunuz her anda mutlu olucaksınız sizi güldürecek aynı zamanda eğlendirecek yaşamındaki en önemli şey siz olucaksınız sizin için herşeyini vermeye razı olucaktır.yazılanları iyice bir değerlendirin size yardımcı olacaktır eminim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-13, 22:46   #14
 
Kağıthane
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Yaş: 20
Mesajlar: 19
fatih kaya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

çok teşekkür ederim aşılarını en kısa zamanda yaptırıcam kuru mama yememe gibi bir sorunu yok ama az yiyiyor sonra hemen oyun istiyo evimizin yakının da büyük bi park var her gün 1 buçuk 2 saat orda oynuyo sürekli koşuyo eve götürüken istemiyo havlıyo falan bazen ısırıyo bu sorunu nası çözebilirim bi fikri olan yardım edebilir mi?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-13, 23:03   #15
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpeğimin ırkını çok merak ediyorum acil yardım ????

onun oynaması pek yetmıyo gıbı ne yap varya en ıyı yapcagın sey bırlıkte al onuda yanına baya egzersız ypın kosturun zaten soyle canı cıksın bı yorulsun eve gıtmek ıcın aglar ve bı tavsıye cesar mılan ı ızle natıonal geographıc chanel da her hafta ıcı 17 de sanırım yoksa ınternetten kesın bak cook faydalı ve buna gore yetıstırrısen kopegını cok dengelı ve mukemmel bır kopek olur bak bır sozu var cesarın mutlu ve dengelı bır kopek ıcın tek gereken yeterınce egzersız ve sevgıdır
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Köpeğim "Asil" ırkını merak ediyorum... SunRaider Köpek Irkları 24 13-12-13 19:46
Köpeğimin cinsini çok merak ediyorum soylermsnz 77frat77 Köpekler 5 23-05-13 17:57
Köpeğimin ırkını merak ediyorum... berkayord Köpek Irkları 5 09-09-12 22:14
Yavru köpeğimin ırkını merak ediyorum alikan Köpek Irkları 23 04-07-12 18:50
köpeğimin ırkını bilmiyorum? yardım edermisiniz? minnosolsun Köpek Irkları 14 28-06-10 23:31



Saat 21:29.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198