Markamama.com


 
Eski 04-04-09, 08:45   #1
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Yaş: 36
Mesajlar: 7
veli_tr Çevrimdışı
Unhappy köpegim öldü

slm arkadaşlar benim dobermanım öldügü için şimdi bir doberman arıyorum bana arkadaş olacak ücretsiz arıyorum ben hayvanların bir eşya gibi parayla satılmasına karşıyım insanlar parayla alıyorlar ve bir süre sonra sıkılıp atıyorlar bu hayvan sevgisi deyil gerçekten seviyorsan al o yüzden ücretsiz arıyorum yardıncı olursanız sevinirim ANKARA AYDINLIKEVLER velideniz_tr@hotmail.com
Eklenmiş Resimler
köpegim öldü-dobermanjpg  

Bu konu en son " 10-04-09 " tarihinde saat 12:37 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
 
Eski 13-04-09, 11:16   #2
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Mesajlar: 62
gizem123 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

gaçömiş olsun arkadaısm
 
Eski 13-04-09, 18:19   #3
 
quillus üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eyl 2008
Mesajlar: 64
quillus Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

bu bana yasta olan birinin mesajı gibi gelmedi
 
Eski 13-04-09, 21:46   #4
 
cemre_efe üyesinin avatarı
 
Denizli
Üyelik Tarihi: Nis 2009
Mesajlar: 7
cemre_efe Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

aynen.. sanki biri gider biri gelir dercesine olmuş bu mesaj.. hiç samimi gelmedi açıkcası
 
Eski 13-04-09, 22:01   #5
 
quillus üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eyl 2008
Mesajlar: 64
quillus Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

bedava cins köpek arayan biri nasıl samimi gelebilir ki zaten. sokaklarda binlerce sevimli yardıma muhtaç köpekler var.. allah rızası için onlara verin sevginizi..
 
Eski 14-04-09, 12:28   #6
 
pinki üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 32
Mesajlar: 38
pinki Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 3
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

quillus tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bedava cins köpek arayan biri nasıl samimi gelebilir ki zaten. sokaklarda binlerce sevimli yardıma muhtaç köpekler var.. allah rızası için onlara verin sevginizi..
lütfennn,yanında bir GOLDEEENN yada fifi gezdirmedikçe veya kaslı gösterişli bir köpek olmadıkça kızlar ilgi gösterir mi sonrayada insanlar HAYRANLIK! duyar mı hiç..havası olur mu insanın arkadaş toplantılarında..lütfen!! sokaktaki it!! de neymiş pehh pireli zaten onlar pireli,sevmeyin onları.....
 
Eski 15-04-09, 10:08   #7
 
Üyelik Tarihi: Nis 2009
Yaş: 28
Mesajlar: 1
demet Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

başın sağolsun ben de 1 ay önce goldenım nina yı kaybettim yani öldü o acıyı ben de bilirim ve benimki kucağımda öldü araba çarptı ölürüm ona onu çok özliyourum:'(
 
Eski 15-04-09, 12:15   #8
 
meneldur üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Oca 2009
Yaş: 35
Mesajlar: 885
meneldur Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

sevgili dostum sen bu mesajın ve resmin aynısını başka bir konuda daha açmıştın. neden böyle bir açıklama yapmaya gereksinim duyduğunu anlamadım. ama daha önce açtığın konudada yazıldığı için cevap vermek gereksinimini duymamıştım ancak barınaklara bak madem köpek arıyorsun. çok güzel canlar var orada.
 
Eski 17-04-09, 18:57   #9
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Yaş: 36
Mesajlar: 7
veli_tr Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

arkadaşlar biri gider biri gelir diyenler özellikle veya samimi deyil diyen arkadaşlar o acıyı allah kimsenin başına vermesin ama inan mamanız normal okadar sahtekarlar varki genede saolun allah razı olsun ilginize
 
Eski 17-04-09, 19:23   #10
 
meneldur üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Oca 2009
Yaş: 35
Mesajlar: 885
meneldur Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

veli_tr tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
arkadaşlar biri gider biri gelir diyenler özellikle veya samimi deyil diyen arkadaşlar o acıyı allah kimsenin başına vermesin ama inan mamanız normal okadar sahtekarlar varki genede saolun allah razı olsun ilginize
sana inanmadığımızdan değil aynı mesajı farklı konularda görünce insanın aklına gelşyor istemnedende olsa. izmirde olsan ayarlamaya çalışırm ancak uzaktasın çok. arkadaşımın dobermanı yaşını doldurdu kızanının gelmesini bekliyorlar eğer buralkarda olsan ayarlamaya çalışırdım ama uzaksın kardeş.
 
Eski 17-04-09, 19:34   #11
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Yaş: 36
Mesajlar: 7
veli_tr Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

ya arkadaşım başka yerdede açtım çünki ben köpegimi yeni kaybettim bir anda bunalıma girdim o yüzden 2 :3 yerde aynı ilanı açtım daha çabuk sonuç alırım diye o yüzden yoksa başka bişeydeyil bana inan mayan arkadaşlar ben esnafım zaten aydınlıkevlerde isteyen varsa adresimi tam olarak verebilirim gelip tanışabilir
 
Eski 17-04-09, 19:45   #12
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Yaş: 36
Mesajlar: 7
veli_tr Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

benim köpegimi sokak köpekleri parçaladılar normal bir ölüm deyil ben gece 12 de dışkapı veteriner fakültesinin aciline getirdim köpegimi 5 gün boyunca hergün günde 2 kez olmak üzere geldik gittik kucagım da arbaya bindir indir belim sakatlandı ben veteriner arkadaşlara benim köpegimi kurtarın nekadar istiyorsanız ödemeye hazırım dedim ücret hiç sorun deyil dedim ancak 5 günün sonunda köpeginizin arka 2 bacagıda kesilecek denildi bizde ailece uyutturmaya karar verdik bunun üzerine çünki kendi zevkimiz için köpegimize ömrü boyunca acı çektirmenin anlamı yok dedik veterinerimizde onayladı acısız bi şekilde uyutuldu rex bu arada köpegimin adıda rex di ben paraylada alırım ancak ben köpeklerin parayla satılmasına karşıyım çünkü gerçekten sevenler alamıyor

Bu konu en son " 19-04-09 " tarihinde saat 13:18 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
 
Eski 24-04-09, 17:53   #13
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Yaş: 36
Mesajlar: 7
veli_tr Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

arkadaşlar yardımlarınıza saolun ya
 
Eski 08-08-09, 16:36   #14
 
tuba üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2009
Mesajlar: 33
tuba Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

Köpeğimniz Öldümü Ay Çok Kötü İşey Başınız Sağolsun.. çok üzüldmm ya
 
Eski 08-08-09, 19:09   #15
 
efe_34 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2009
Yaş: 30
Mesajlar: 5
efe_34 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: köpegim öldü

başınız sağolsun arkadaş doğru söylüyo her köpek tatlı yeter ki sevgi olsun
 


 

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
kedim öldü cuno22 Kedi Sağlığı 26 02-02-12 22:14
bebeğim dünyam nefesim öldü fisun Kedimi Kaybettim 98 04-09-11 20:57
trier köpegim ona eş arıyorum pamuk81 Köpeğime Eş Arıyorum 3 18-07-11 23:02
Kaplumbağam Öldü :( cutebabyy Akvaryum & Balıklar 0 07-08-10 19:21
Dünya'nın En Yaşlı Hayvanı öldü 3 hav 1 miyav Güncel 0 16-09-08 02:27



Saat 07:35.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198