Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 16-12-11, 21:58   #76
 
_CHARLOTTE_ üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 63
_CHARLOTTE_ Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

@Tiaa

Teşekkür ederim , sizinkine de uzun ömürler dilerim

@Maşuk

Ben kedimi sahiplenmeden önce 2 hafta kadar başkaları baktı kediye , taaa o zamandan beri ısırıyor yani ama bu aralar nedense bir duruldu ısırması. Diş çıkarıyor ondan olabilir

@Kontess

Yahu kardeş güzel olurdu ancak bir çok kedi bakan arkadaşım evi birbirine katarlar diyor. Evde sürekli bir kovalamaca filan hesabı , bizimkinin zaten geceleri kalkması bitmiyor bir de 2 tane oldular mı acaba başa çıkabilir miyim bilmiyorum açıkcası. Bakamayacaksam boşuna kediyi o yuvadan bu yuvaya atmak istemiyorum açıkcası...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-12-11, 22:12   #77
 
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 1.181
Kontesss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

valla canım hiç sanmıyorum aksine birden çok kedi besleyen arkadaşlar daha az yorulduklarından bahsediyorlar yani kediler birbiriyle vakit daha çok vakit geçiriyormuş birbirleriyle oynuyorlarmış bizleri daha az yoruyorlarmış
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-12-11, 21:22   #78
 
_CHARLOTTE_ üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 63
_CHARLOTTE_ Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

Şu an bakıyorum valla sanırım bir tane daha geliyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-12-11, 21:27   #79
 
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 1.181
Kontesss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

şimdiden yeni yuvasına hoşgelmiş diyorum güzelliğe : )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-12-11, 21:37   #80
 
_CHARLOTTE_ üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 63
_CHARLOTTE_ Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

Teşekkür ederiz bizde şimdiden
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-12-11, 11:56   #81
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 449
loki Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

ikinci kedi iyi oluyor tabi kamil artık beni hırpalamaktan vazgeçti birbirlerini hırpalıyorlar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-12-11, 13:56   #82
 
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 1.181
Kontesss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

kamil tekti, öyle hatırlıyorum : ) kum konusu altında konuşurken sizde ikinci kedi olsa kimbilir kamil nasıl olur diyordunuz : ) iyi etmişşsiniz bende ikinciyi düşünüyorum : )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-12-11, 14:04   #83
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 449
loki Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

alışma süreçleri hala tamamlanmış değil aslında kız çığlığı basıyor kamil kendisini sıkıştırınca kamilin kızı yiyeceğini düşünüyordum o zamanlar ama tam tersi oldu olgunlaştı güzel oğlum benim uslu bir kedicik oldu çıktı memnunum şimdi halimden yalnız kediciğiniz daha fazla büyümeden edinin bence ikinci kediyi boy farkı oluyor insan korkuyor küçüğe bir şey yapacak diye
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-12-11, 14:06   #84
 
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 1.181
Kontesss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

kamil akıllanmış baya demek, o zamanlar gülmüştüm bayağı kumu falan dağıtıyordu benim kız gibi : ))) evet büyümeden edinicem aynısını düşünüyorum zaten, benim kızım çok geçimsiz bide o yüzden acele ediyorum inşallah yakında edinmiş olucam : )))
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-12-11, 14:51   #85
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 449
loki Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

kumu dağıtma ve kumun içinde döne döne oynama görevi Kızıma geçti ) Kızım çok şımarık benim ya kanepelerin tepesinden inmiyor cadaloz bir de küçücük boyuyla abisini kovalıyor evin içinde bence de acele et ikisi de küçükken çok tatlı olur onlarla oynamak büyüyünce yüz vermiyorlar artık
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-11, 11:52   #86
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 449
loki Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

burada hills proplandan başka bir sürü farklı mama ismi konuşulmuş. bir ay hills bir ay proplan kullandım. şimdi farmina tavuklu aldım saldırdılar resmen, değişik olsun diye de profine aldım onun için de delirdiler, şimdi iştahla yiyorlar. orijen ve taste of the wild ilgimi çekti mamaları bittiğinde onlardan deneyeceğim.
peki bir şey sorcam bu kadar sık mama değişiminin bir zararı olur mu ki? ben nadir de olsa yaş mama veriyorum, ödülleri de var, yoğurt gibi ek besinlerle de besliyorum kuru mamanın yanında. dün vete götürdüm kamilin 5 kilo olmuş
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-11, 12:00   #87
 
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 1.181
Kontesss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

lokicm bende ilk royal caninle başladım akabinde proplanla devam ettim sonra orijen ve taste of wild bende çok sık değiştirdim, içerikleri hep benzesede, ondan alamadığı vitaminini diğerinden alıyor o yüzden bende değişimden yanayım yani : ) dediğin gibi akşamları bir plastik tatlı kaşığı yoğurt bende veriyorum doktorlarda tavsiye ediyor yoğurdu zaten : ) yaş mama ise iki haftada bir veriyorum yaş mama konusunda çekincelerim olduğu için : )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-11, 13:06   #88
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 449
loki Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

evet yaş mamayı çok nadir veriyorum ben de maksat arada sevinsinler genelde yaş mama yerine arada ciğer ya da tavuk haşlıyorum. bir dahaki ay orijen alayım hep tavuklu aldım bu sefer balıklı deneyeyim sevmezler belki diye de az alıcam. ancak nerden bulabilirm bu mamaları bilmiyorum. birkaç siteye baktım ancak orijini de diğerini de bulamadım kontess nerden alıyorsun sen acaba.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-11, 13:09   #89
 
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 1.181
Kontesss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

Köpek Maması, Kedi Maması, Evcil Hayvanlar, Petshop ürünleri tasteyi burdan lokicm

Arkadaş Pet - Pet Shop ve Kedi Köpek Malzemeleri orijeni burdan lokicm
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-12-11, 13:12   #90
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 449
loki Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yeni Kedi - Bir kaç soru...

taste of the wild ı buldum yalnız geyik eti ve somon fümeli diyor anlayamadım gerçi içinde içinde tavuk falan var yazıyor. bengal kaplanı kamilim geyik yemekten kesin hoşlanır
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kediler ve Kedi Otu :) >Ferik ve Bulut< Kedi Beslenmesi 18 15-04-17 17:22
Kör Kedi İle Yaşamak.. Mihav Kedi Sağlığı 11 28-07-15 21:14
Kedi NezLesi кöקüк Kedi Sağlığı 26 17-01-15 18:20
Kedi Sözlüğü merveminnoss Kediler 4 29-06-12 16:12
Kedi nezlesi pisicik Kedi Sağlığı 3 07-08-11 17:21



Saat 17:24.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198