Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 15-07-14, 02:04   #1
 
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 451
lizbourne Çevrimdışı
Varsayılan Sineklikle ilgili?

Merhaba arkadaşlar,
Sineklikler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Demek istediğim, siz de sineklik çıkar düşer diye paranoyalar yapıyor musunuz benim gibi?
Şu an kaldığımız evin mutfaktaki tek pencerede sineklik vardı ama bu evhamlarım yüzünden onu bile açamadım.
Birkaç gün sonra yeni eve taşınıyoruz, onda her yerde sineklik var ama bu paranoyamı yenmem lazım yoksa buradaki gibi sıcaktan yanacağız.
Sonuçta o sineklikler çıkabilir değil mi?
Şu çocuğu düşen peşinden atlayan kadının röportajına bakmıştım, sineklik olduğu halde düşmüş çocuğu mesela... Böyle bir şey olursa?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-07-14, 02:45   #2
 
bambukovski üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 17
bambukovski Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

bizde sineklik yaptırdık daha emniyetli olması için de çift kilit taktırdık. oğlum pencereye sadece serinlemek ve yatıp etrafı izlemek için çıktığı için hiç bir sıkıntı yaşamadık. yinede evde tek kalacağı zaman bütün pencereleri kapatıyoruz. kediniz sakinse sorun çıkacağını sanmıyorum ama %100 güvenli diyebilceğim bi durum değil malesef.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-07-14, 03:52   #3
 
Mehmed üyesinin avatarı
 
Eskişehir
Üyelik Tarihi: Eki 2013
Mesajlar: 234
Mehmed Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

Bizde sineklik var, camım 7/24 açık. Cam açıkken uyuyorum, camı açık bırakıp evden çıkıyorum. Aslında bende sizin gibi paranoyaktım yani camı kırar diye korkuyordum da bir gün camı açık unutup evden çıktım, 5-6 saat sonra geldiğimde bizimkini camın önünde uslu uslu otururken buldum. İlk başlarda cam açıkken odadan çıkamıyordum.
Nedense içim çok rahat. Sinekliğin düşebileceğine, kırılabileceğine pek inanmıyorum. Tek sorunum vantilatör. Ona saldırıyor işte
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-08-14, 15:24   #4
 
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 451
lizbourne Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

Cevaplarınız için teşekkürler. Sonunda biraz paranoyalarımdan kurtuldum (tabii bunda birinci kat bir eve taşınmamızın da etkisi var), sineklik taktırmayı düşünüyorum. En azından oturma odasına ve kendi odama taktıracağım, üç pencere falan ediyor. Peki fiyatlar ne kadardır? Nereden bulabilirim? Bir de çift kilit taktırmak lazım tabii... Yardımcı olursanız çok memnun olurum, şimdiden teşekkürler.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-08-14, 15:38   #5
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 710
gülhanım Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 8
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

kediler cam ve balkonlardan bilerek atlamıyorlar,cam pencere önünde salınırken ayakları kayıp düşüyor.yani hiçbir kedi emin olmadığı mesafeden aşağı atlamaz,sineklik varken dur ben şu nu açıp atlayayım 7.kattan demezmesela.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-08-14, 16:29   #6
 
Yozgat
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Yaş: 28
Mesajlar: 210
sütlükahve Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

bir ay önce annemlerde idik, birinci katta oturuyorlar ve camlar 7/24 açık ve sineklilikliydi. Yaklaşık 20 gün boyunca orda kaldık ve hiç birşey olmadı, sadece önüne oturup seyrediyordu, bir gece açmış nasıl olduysa ve gitti saatlerce aradık ama yok bir gün sonra geldi, kapkara olmuş sanırım dayak yemiş bir kaç yara izi de vardı ama daha sonra teli açmayı denemedi, yine de tehlikeli, ben 8. kattayım hiç cam açmıyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-08-14, 02:04   #7
 
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 451
lizbourne Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

gülhanım tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
kediler cam ve balkonlardan bilerek atlamıyorlar,cam pencere önünde salınırken ayakları kayıp düşüyor.yani hiçbir kedi emin olmadığı mesafeden aşağı atlamaz,sineklik varken dur ben şu nu açıp atlayayım 7.kattan demezmesela.

Forumda bu konu çok konuşuluyor, yine kavgaya dönüşecek diye korkmaya başladım hatta.
Arkadaşım, bence sen yanlış düşünüyorsun diye başlayayım önce Mesela böceklere ne diyorsun? Bizimkisi ufacık bir tane bile görse anında deliriyor ve ondan sonra gözü hiçbir şey görmüyor. Oradan oraya atlıyor, kaç defa epeyi yukarıdan düştü, bir şey olacak diye korkuyorum artık. Kaç defa böyle olay yaşayanlar oldu, siz de hata yapıp canınızdan olmayın aman

sütlükahve tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bir ay önce annemlerde idik, birinci katta oturuyorlar ve camlar 7/24 açık ve sineklilikliydi. Yaklaşık 20 gün boyunca orda kaldık ve hiç birşey olmadı, sadece önüne oturup seyrediyordu, bir gece açmış nasıl olduysa ve gitti saatlerce aradık ama yok bir gün sonra geldi, kapkara olmuş sanırım dayak yemiş bir kaç yara izi de vardı ama daha sonra teli açmayı denemedi, yine de tehlikeli, ben 8. kattayım hiç cam açmıyorum
Sineklik tek başına olunca bir etkisi olmuyor zaten, bir el atsan çıkıyorlar hemen, kedi mi çıkaramayacak sonuçta. Ama çift kilit falan takılırsa daha sağlam olur. Acayip delirmedikçe çıkarmasına pek olanak kalmaz diye düşünüyorum Gerçi bizim ki öyle evden kaçacak bir tip değil, balkonun kapısı açıldığı an kaçmaya başlıyor. Ama yine de aşağı düşer, bir yeri yaralanır falan gibi korkularım var. Düştüğünde bir şey olmayacağını bilsem bırakırım, zaten gittiğimde kesin düştüğü yerde bir yere saklanmış olarak bulurdum.

Cevapları bekliyorum arkadaşlar... Nereden bulabilirim? Fiyat nedir? Çift kilit de taktırmak istiyorum tabii...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-08-14, 09:37   #8
 
hulya üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 1.105
hulya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

Çift kilit nasıl olur bilmiyorum ama Mıknatıslı veya tırnak dedikleri bir aparat kullanıyorlar bunlar çift de olsa bana güvenli gelmiyor. Benim kedim tırmanıp pencere üzerine çıkıp oturmayı çok seviyor.Ben bu yüzden menteşeli yaptırdım sineklik hem açılıyor hem tamamıyla çıkıyor.Ben bunu öneririm isterseniz fotoğrafarını da paylaşabilirim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-08-14, 12:33   #9
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 710
gülhanım Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 8
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

lizbourne tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle

Forumda bu konu çok konuşuluyor, yine kavgaya dönüşecek diye korkmaya başladım hatta.
Arkadaşım, bence sen yanlış düşünüyorsun diye başlayayım önce Mesela böceklere ne diyorsun? Bizimkisi ufacık bir tane bile görse anında deliriyor ve ondan sonra gözü hiçbir şey görmüyor. Oradan oraya atlıyor, kaç defa epeyi yukarıdan düştü, bir şey olacak diye korkuyorum artık. Kaç defa böyle olay yaşayanlar oldu, siz de hata yapıp canınızdan olmayın aman



Sineklik tek başına olunca bir etkisi olmuyor zaten, bir el atsan çıkıyorlar hemen, kedi mi çıkaramayacak sonuçta. Ama çift kilit falan takılırsa daha sağlam olur. Acayip delirmedikçe çıkarmasına pek olanak kalmaz diye düşünüyorum Gerçi bizim ki öyle evden kaçacak bir tip değil, balkonun kapısı açıldığı an kaçmaya başlıyor. Ama yine de aşağı düşer, bir yeri yaralanır falan gibi korkularım var. Düştüğünde bir şey olmayacağını bilsem bırakırım, zaten gittiğimde kesin düştüğü yerde bir yere saklanmış olarak bulurdum.

Cevapları bekliyorum arkadaşlar... Nereden bulabilirim? Fiyat nedir? Çift kilit de taktırmak istiyorum tabii...
evet aslında genelleme yapmak yanlış,bazı kediler pervasız oluyor,bazıları düştüğü halde yine aynı yere çıkıp salınıyor,bahçede bir yavru kedi var,apartmanda en üst merdivenden kendini aşağı bırakıyor ,sırf bize yetişmek için.ben 1.kattayım mmkün olduğunca cam balkon açmıyorum.zaten bahçedeler genelde.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-08-14, 18:21   #10
 
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 451
lizbourne Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

hulya tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Çift kilit nasıl olur bilmiyorum ama Mıknatıslı veya tırnak dedikleri bir aparat kullanıyorlar bunlar çift de olsa bana güvenli gelmiyor. Benim kedim tırmanıp pencere üzerine çıkıp oturmayı çok seviyor.Ben bu yüzden menteşeli yaptırdım sineklik hem açılıyor hem tamamıyla çıkıyor.Ben bunu öneririm isterseniz fotoğrafarını da paylaşabilirim
Fotoğraflarını bir paylaşırsanız çok iyi olur gerçekten merak ettim bir de nereden nasıl yaptırdınız, fiyat nedir?

gülhanım tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
evet aslında genelleme yapmak yanlış,bazı kediler pervasız oluyor,bazıları düştüğü halde yine aynı yere çıkıp salınıyor,bahçede bir yavru kedi var,apartmanda en üst merdivenden kendini aşağı bırakıyor ,sırf bize yetişmek için.ben 1.kattayım mmkün olduğunca cam balkon açmıyorum.zaten bahçedeler genelde.
ahahahah o yavru kediye çok güldüm bence kediler kesinlikle canlarını bilmiyorlar, acısa da umursamıyorlar, kafalarına göre davranıyorlar ama bazıları biraz uysal olduğu için çok büyük hareketlere girişmiyorlar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-08-14, 20:34   #11
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 71
paşat Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

Bende aynı durumu yaşıyorum ya..Bizdede sineklik var çift kilit ben zor açıyorum kedim hiç açamaz ama bende yırtar düşer diye korkuyorum...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-08-14, 20:41   #12
 
bambukovski üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 17
bambukovski Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

paşat tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Bende aynı durumu yaşıyorum ya..Bizdede sineklik var çift kilit ben zor açıyorum kedim hiç açamaz ama bende yırtar düşer diye korkuyorum...
Azar azar yırtılma oluyo, bizde bazı yerler hafif aşındı. Takip ederseniz sorun yaşamazsınız. Aşınan yerden sinek dahi giremiyo hatta
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-08-14, 22:55   #13
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 71
paşat Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

aynen aşınmaları görüyorum çünkü sinek falan görünce tırmanıyor deli gibiAma yinede ben uyurken bişey olur diye düşünmekten kendimi alamıyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-08-14, 15:29   #14
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2014
Mesajlar: 34
pitovski Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

arkadaşlar merhaba benimde aynı konuda bir problemim var menteşeli sineklik yaptırmak istiyorum ama plastik olanı yırttıklarını okudum, bir yerde ince demir sineklikler olduğunu okudum sizce öyle birşey çok mu abartı olur? Ve yaptıran, bileniniz varsa ve yardımcı olursanız çok sevinirim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-08-14, 22:37   #15
 
hulya üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 1.105
hulya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Sineklikle ilgili?

lizbourne tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Fotoğraflarını bir paylaşırsanız çok iyi olur gerçekten merak ettim bir de nereden nasıl yaptırdınız, fiyat nedir?





Eğer kediniz kısır değilse kızgınlık döneminde plastik olanları parçalayabilir. Onun dışında kullanışlı ben 4 yıldır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım yukarı doğru hafif kaldırdığımda sağa doğru açılıyor biraz daha kaldırdığımda tamamen çıkıyor. Maliyeti hiç yüksek değil. Benim sinekliklerim normal tırnaklı olandı hepsini menteşeliye çevirdim. Ekte fotoğrafları var umarım yardımcı olabilmişimdir.
Eklenmiş Resimler
Sineklikle ilgili?-010jpg  Sineklikle ilgili?-011jpg  Sineklikle ilgili?-012jpg  Sineklikle ilgili?-014jpg  Sineklikle ilgili?-016jpg  

  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kedi ve Köpek Kısırlaştırılması İle İlgili Merak Edilenler... ASRIN Köpek Makaleleri 0 06-05-13 14:57
Ev Hayvanları Yemlerinin İthalat, İhracat, Üretim ve Satışıyla İlgili Tebliğ >Ferik ve Bulut< Hayvan Hakları Genel Konular 0 12-12-08 23:08
Hayvan Hastanelerinin Kuruluş, Açılış, çalışma Ve Denetlenme Usul Ve Esaslarına Dair Mihav Hayvan Hakları Genel Konular 0 09-12-08 03:58
Veteriner Hekim Muayenehane Ve Poliklinik Yönetmeliği Mihav Hayvan Hakları Genel Konular 2 09-12-08 03:22
Hayvan Gen Kaynaklarının Korunması Hakkında Yönetmelik >Ferik ve Bulut< Hayvan Hakları Genel Konular 0 29-10-08 21:21



Saat 04:09.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198