Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 07-08-13, 00:52   #91
 
uğurböceği üyesinin avatarı
 
Erzurum
Üyelik Tarihi: Ağu 2013
Mesajlar: 39
uğurböceği Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

sabah odasina gittim koltugun kenarinda yatiyodu
beni gordugunde gobegini sevdirmek icin ters dondu koltuktan dustu

yataginin yastigi cok uzun tuylu kendi gibi
asla yatmiyo orda
hatta ustunde yurumuyo bile
ortaya oyuncak koydugum zaman yatagin kenarlarinda yuruyup oyle aliyo oyuncagini

yanyan yuruyo arada sempanze cok komik oluyo

eski kedime kiyafet dikmistim dar olmustu rahat hareket edemiyodu
garip garip yurumeye basladi o kiyafetle
kiyafeti cikardigim zaman ayni hareketleri arada tekrarliyodu cok komik oluyodu
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-09-13, 19:10   #92
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

kedimi banyo yaptırmak için banyoya aldım ve kapıyı cektim kedimde zıplayıp kapıyı actı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-09-13, 01:39   #93
 
Ceclie üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2013
Yaş: 25
Mesajlar: 51
Ceclie Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

Fındık sevdalısı benim kedim. O kadar ki 2. ismi Fındık.
Fındıkları ağzında oraya buraya taşıyor.
Bir gün ayakkabımı giyerken öyle sert bir şeye bastım ki baktım fındık!
Saklıyor bir de kereta
Yastığımın içinden de çıktı.
Hayır o yetmiyormuş gibi kaybolmasın diye mama kasesine koyması yok mu...
Dünya tatlısı gerçekten
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-09-13, 10:32   #94
 
mınnak üyesinin avatarı
 
Sakarya
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Mesajlar: 104
mınnak Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

annem çamaşırları katlıyordu arka odada. lokum ağzında bir corapla odaya geldi. ardından annemin sesi
-Lokuuuuum ! ne caldın gene getir bakayım onu !

evde buldugu çoraplara tüm evi gezdirir sorada saklar çogu çorabımın eşi kayıp )

sabahları bizimle kahvaltı yapar. annem hadi kahvaltıya diye seslendiği an koşar oturur babamın yerine ) peynire de bayılır herkesden bir peynirli ekmek parçası koparmadan gitmez sofradan. baya kahvaltı yapar bizimle ))

kendi kabında devamlı taze su olmasına rağmen birini su içerken görsün takılır peşine miyavlar sonunu o içer ))

evde ebelemece oynarız. canı sıkılınca gelir dizime bi pati atar sonra kaçar ben onu ebeleyince tekrar aynısını yapar lokum yorulana kadar oynarız. yorulunca da gidip halının ortasında nefeslenir

beni uyandırmak için yüzümü gözümü yalar miyavlar hatta bir keresinde hafifçe burnumu ısırmıştı

akşamları naz yapar. hafif hafif nazlı nazlı miyavlar ya oyun oynıycaz ya uyuycaz

Bu konu en son " 05-09-13 " tarihinde saat 10:41 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-09-13, 10:45   #95
 
FATİH VOLKAN YENİTÜRK üyesinin avatarı
 
TUZLA-İSTANBUL
Üyelik Tarihi: Tem 2013
Yaş: 50
Mesajlar: 159
FATİH VOLKAN YENİTÜRK Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

evde iş güç varken dahil olmayı ve seyretmeyi sever,biz neredeysek oda orada
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-12-13, 02:45   #96
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

benim oğlumda gecen gün masanın ustunde duran pastaya dalmıs bi geldim sıfatı bembeyaz bıyıkları bile krema olmus ya bide faresini yakalayacagı zaman poposunu sallıyo allahım gülmekten ölüyoruz o nası bişedir yaa nasıl salanır o kadar annesinin kuzusu yaa cok sapsallıklar yapıyo bazen Allah bizi onlarsız bırakmasın zarar verenlerıde bildigi gibi yapsın
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-12-13, 13:32   #97
 
BOXING üyesinin avatarı
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Haz 2013
Mesajlar: 165
BOXING Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

Onla ilgileniyim diye bilgisayarın(dizüstü)üstüne yatar
Yada kağıt toplarını halının içine kaçırır sonra patisini girdirip arar
Yada battaniyenin içine girip te uyur
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-12-13, 21:15   #98
 
Hailey üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eki 2012
Mesajlar: 351
Hailey Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

Eski televizyonun ve bilgisayarın üzerindeki yere tüner, aşağıya eğilerek ekrandaki hareketlere ve siluetlere pati atardı Bir kere ise sıcak elektrikli sobanın karşısındaki not defterimin üzerine yatmıştı, hiç unutmam Bir kere ise misafirlerden korkup, yabancı ortama alışmak için çarşafın içine girmişti...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-01-14, 21:14   #99
 
Bereket üyesinin avatarı
 
K.Maraş
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 14
Bereket Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

Yıkayınca kurutayım derim gelir kendi havluya sarılır ama saç kurutma makinesini açtığım zaman çok korkar ))) Bi de Elektrik süpürgesinden Bi kere saç kurutma makinesine ve oyuncak ayıma vurduğuna bile şahit oldum Bensiz uyumaz ille derin uykuya dalana kadar birlikteyiz ))) Asla bayat bişey yemez çok titizdir bu konuda taze pişmiş et yiyecek taze balıktan benden daha iyi anlıyor )) Bereketim bi tane ya.. Çok eğlenerek okudum kedilerinizin hareketlerini. Evladım gibi seviyorum Bereketi ))) Sizlerin de öyle sevdiğini görmek çok güzel. Çoğu insan kediden korkuyor sevmeye bile tenezzül etmiyor ne yazık ki
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-01-14, 21:04   #100
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 48
Tekirim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

Gizem-Pasa tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
benim oğlumda gecen gün masanın ustunde duran pastaya dalmıs bi geldim sıfatı bembeyaz bıyıkları bile krema olmus ya bide faresini yakalayacagı zaman poposunu sallıyo allahım gülmekten ölüyoruz o nası bişedir yaa nasıl salanır o kadar annesinin kuzusu yaa cok sapsallıklar yapıyo bazen Allah bizi onlarsız bırakmasın zarar verenlerıde bildigi gibi yapsın
Aha aynı benim kedim . Bir şey yakalayacağı zaman poposunu sallar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-01-14, 21:08   #101
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

cok seker oluyo o zaman yaa
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-01-14, 21:08   #102
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 48
Tekirim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

Benim oğlumda mutfaktakileri tırtıklarken annemin özenle yaptığı ayranı silip süpürmüştü Bir de içine girmiş her yeri bembeyazdı Sürekli yaptığı şeyler : Mesela karşıdan sessizce yürüyo bi ses çıkarınca kaparıyo ve zıplıyo ya çok hoşuma gidiyo . Bir şeyi yakalarken poposunu sallıyo Benle yakalambaç oynuyo ben koşuyorum peşimden geliyo. Bana böyle saklanarak bakıyo sonra saldırıyor falan . Kapı çalıyo çok derin uyusa bile uyanıyor gidiyor kapının önüne miyavlıyor . En çok şikayet ettiğim ise kapıyı açınca fırlıyo 7. kata kadar çıkıyor . Boşluktan atlayacak diye korkuyorum çok kızıyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-01-14, 21:13   #103
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

ciddi ciddi kız bi daha cıkmaz bizimkide karsı komsuya kacıyodu manyak mı ne mutfaktan bişey tırtıklamaz asla cunku hiçbişeyin tadını bilmez
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-01-14, 21:17   #104
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 48
Tekirim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

Bizim ki her şeyi yiyor . Biz ne yersek istiyor bizde az bir şey veriyoruz . Yemek köşesinde 4 5 çeşit yemek var az yiyor sonra bırakıyor gidiyor valla
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-01-14, 21:22   #105
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedinizin yaptığı en komik hareketler :)

zararlı oldugunu duymustum hani tuz ve baharat oranı acısından o yuzden vermedim
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kedinizin Burcuna Göre Karakteri -1- :) Mihav Kediler 5 19-09-13 13:59
Kedinizin yaşam ömrünü uzatmak KarbeyaZz Kedi Sağlığı 3 31-08-13 23:46
Kedinizin en komik davranışları neler? twitter-mihavcom Kediler 0 01-04-11 16:28
Kedinizin sağlığının gözlemlenmesi pisicik Kedi Sağlığı 0 18-09-08 10:56
Kedi sağlığı pisicik Kedi Sağlığı 2 13-09-08 13:27



Saat 15:48.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83