Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 30-06-08, 17:41   #1
 
Üyelik Tarihi: Haz 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 7
basche Çevrimdışı
Varsayılan kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

ben odada otururken birden bire kedinin üstüne atlıyorum ve kedi olabildiğince hızlı bi şekilde başka bir odaya kaçıyor saklanıyor, köşeleri dönerkende halıları katlıyor saklandıktan 10-15 saniye sonra beni takip ederek yanıma geliyor ve bi daha yap ba daha yap dermişcesine bakıyor yapmadığım zamanlarda kendisi koşuşturmaya başlıyorum tatlı bir miyavlama ses efekti çıkararak
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-06-08, 22:19   #2
 
Üyelik Tarihi: Haz 2008
Yaş: 26
Mesajlar: 3
Pitiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

benimki daha ufak ya koşarken tepe taklak oluyo bi anda
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-07-08, 12:26   #3
 
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Mesajlar: 57
Küçük Cezve Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

Arkadaşımın bir kedisi var ve arkadaşımın değil hepimizin kedisi o (: Adı Tosti. Bu yaramaz aslında kedi değil, kendini öyle sanıyor (: Başka bir şey, bambaşka. Biz de onu peşliyoruz böyle. Keyfi olduğu zaman kendini peşlettiriyor dersek daha doğru olur. Bak şimdi nasıl özledim, hamur gibi yoğurasım geldi onu, şımarık, bayılıyor bunun yapılmasına (:
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-10-08, 19:11   #4
 
pisicik üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 20
Mesajlar: 637
pisicik Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 13
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

Kulakları geri gidiyor, gözleri cin gibi açılıyor, en hızlı haliyle koşuyor Ve sonuç olarak gulmekten kopuyoruz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-10-08, 22:21   #5
 
semram94 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 23
Mesajlar: 193
semram94 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

kedım bnm cnm cıqerım. o bnm dosdum kankam o bnm heerseyım. kedı beslemek en guzel en muhtesem duygulardandır bnce... sız ona kucucuk bı ılgı gosterın o sıze daha fazlasını gosterıyor sormayın serom bnm qercek bır ınsan gıbı bn yatarken yatagımda gelıyo cıkıo yataga yorganın ıcıne gıryo sırtını bana koyuyo yatıyo ona sarılıp uyuyorum... sevıyorum gelıo ustume atlıyo saklanıyorum bnı bulmk ıcın elnden gelen herseyı yapıo. Ama bn seroma bu kadar alısmısken ondan ayrılmak bana ne buyuk acı verır dusunmek bıle ıstemıyorum ama nnabıyım...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-08, 18:14   #6
 
pisicik üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 20
Mesajlar: 637
pisicik Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 13
Thumbs up kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

semram94 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
kedım bnm cnm cıqerım. o bnm dosdum kankam o bnm heerseyım. kedı beslemek en guzel en muhtesem duygulardandır bnce... sız ona kucucuk bı ılgı gosterın o sıze daha fazlasını gosterıyor sormayın serom bnm qercek bır ınsan gıbı bn yatarken yatagımda gelıyo cıkıo yataga yorganın ıcıne gıryo sırtını bana koyuyo yatıyo ona sarılıp uyuyorum... sevıyorum gelıo ustume atlıyo saklanıyorum bnı bulmk ıcın elnden gelen herseyı yapıo. Ama bn seroma bu kadar alısmısken ondan ayrılmak bana ne buyuk acı verır dusunmek bıle ıstemıyorum ama nnabıyım...
Yo, hayır ...
-beslemek değil peşlemek Yani kovalamak anlamında
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-08, 18:15   #7
 
alerjik_nane üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 36
Mesajlar: 770
alerjik_nane Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

Kedi peşlemek ne demek
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-08, 18:19   #8
 
pisicik üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 20
Mesajlar: 637
pisicik Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 13
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

Erzurumdakı canım dadaşların "kovalamak" anlamında kullandıı kelıme
Örn/ Kuçu yavrusu civcivleri peşliyir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-08, 18:22   #9
 
alerjik_nane üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 36
Mesajlar: 770
alerjik_nane Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

hee.. bayılırım kedileri kovalamaya
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-08, 18:25   #10
 
pisicik üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 20
Mesajlar: 637
pisicik Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 13
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

Ama kovalamak derken oturduun yerden kış kış demek diil. Peşinden koşarak, onu takip ederek olur böyle işler Adı üstünde "peş"lemek "peş"inden kovalamak
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-08, 18:34   #11
 
alerjik_nane üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2008
Yaş: 36
Mesajlar: 770
alerjik_nane Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

Ben kovalayınca öyle hızlı kaçıyorlar ki yetişemiyorum ben
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-08, 18:41   #12
 
pisicik üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 20
Mesajlar: 637
pisicik Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 13
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

Bı de bana sor Ben yetısebılıyo muyum sence?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-08, 18:58   #13
 
semram94 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 23
Mesajlar: 193
semram94 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

yha bnde beslemek anlasımım ne bılıyım bn allahım yha guldum sındı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-08, 19:01   #14
 
pisicik üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 20
Mesajlar: 637
pisicik Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 13
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

Hehehe sorun diil
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-08, 18:12   #15
 
mintikbebek üyesinin avatarı
 
Muğla
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 20
Mesajlar: 368
mintikbebek Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 3
Varsayılan Cvp: kedinizi peşlemek nasıl bi duygu :)

Bu konu tam bize göreymiş.Biz bi koşunca halılar ters döner
Arıyo gibi yapıp bi kaç kez dönüp koşunca insannın ayağınn altına gelip kovalıyor
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kedi Nasıl Eğitilir? ASRIN Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 2 01-03-15 01:29
Gizli yönleri ile enbüyük Türk Atatürk meneldur Paylaşım - Sohbet 6 24-07-14 08:33
Yavru Sokak Köpeğini Nasıl Evcilleştiririm? merted Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 8 11-06-13 13:02
Ay'sız Dünya nasıl olurdu ? merveminnoss Paylaşım - Sohbet 2 15-08-12 17:49
kedimle nasıl yolculuğa çıkacam zynp_ak Kediler 16 04-12-11 18:12



Saat 09:53.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198