Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 24-07-11, 10:01   #16
Siteden Uzaklaştırıldı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 595
No[t]hinG Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediniz uslu durmuyor mu ? linke bir gözatın ;)

Aynen naughty.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-07-11, 01:30   #17
 
naughty34 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Yaş: 33
Mesajlar: 496
naughty34 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediniz uslu durmuyor mu ? linke bir gözatın ;)

No[t]hinG tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Aynen naughty.
katıldığın için saol açıkçası tepki görürüm sanmıştım..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-07-11, 22:43   #18
Siteden Uzaklaştırıldı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 595
No[t]hinG Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediniz uslu durmuyor mu ? linke bir gözatın ;)

O; annenin yavruyu taşıyış biçiminden başka bir şey değildir.
Zaten yüce Rabbim öyle yaratmış ki acımıyor canları, ensesinden tutulunca..
Bu şekilde bir video kötüydü veya başlıktaki örnek yanlıştı; o yüzden tepki getirdi.
Ve bu sitede maalesef öyle bir korku hâkim "acaba bana bi laf edicekler mi?" endişesi..
Herkes kusursuz, herkes mükemmel, herkes işini tam takır doğru yapıyor çünkü..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-07-11, 00:14   #19
 
şapşi üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Yaş: 28
Mesajlar: 39
şapşi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediniz uslu durmuyor mu ? linke bir gözatın ;)

videodaki başlık neyse ben onu yazdım buraya..açtığım konuyu nerden silceğimi bilsem silicem gına geldi çünkü artık.doğada hiç gözlemlemedinizmi yada evinizde anne kediniz olmadımı?yukardakş arkadasın dediği gibi annelerde böyle tasıyo yavruları.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-07-11, 00:39   #20
 
whynot üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2011
Mesajlar: 211
whynot Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediniz uslu durmuyor mu ? linke bir gözatın ;)

paylaşım için teşekkürler. şölye bir durum var kimse kedinizi devamlı o şekilde bırakın demediki. gerek duyulursa bı yönten vetteki bir iğne sırasında veya içmesi gereken bir ilacı içirme esnasında kullanılabilir. kaldıki o kıskaca bile gerek yok iki parmağınla tut ensesinden tamamdır. bence o videoduki kıskaç olayı çok saçma olmuş. mesela ben bir kediyi taşıyacağım zaman ensesinden tutar götürürüm daha sağlıklı ve güvenli

videoda vet iğne yapacak ve enseden tutmuş vaziyette ki başka türlüde o kediyi kontrol edemez. hatta abartmış avuçlamış resmen

buda anne kedinin yavruyu nasıl taşıdığının videosu
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-07-11, 01:43   #21
 
naughty34 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Yaş: 33
Mesajlar: 496
naughty34 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediniz uslu durmuyor mu ? linke bir gözatın ;)

whynot
Güzel videolardı aynı benim kız gibi tıslıyor güldürdü beni.bizde veterinerde öyle sorun yaşıyoruz veteriner aşı muayene sırasında hep bana tutturuyor yıktı ortalığı.o kedinin sahibide bayan biz çokmu sevgi veriyoruz nedir? vet kıskançlıkdan yapabilir ve kızdığında korktuğunda tıslar dedi..daha 3 aylık kızım büyüyünce naparız bilmem.size katılıyorum enseden elle tutulması kafii.gerçi ben enseden tutup kaldıramam ağırlaştı bizim kız vet yaptı 2 kez.sadece ağzını açıp düşlerini çıkardı.ben deneyemedim.diğer kedilerde oldukça doğaldı,yakın mesafeden annesinin taşımasını iyi çekebilmişler.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-07-11, 21:39   #22
Siteden Uzaklaştırıldı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 595
No[t]hinG Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediniz uslu durmuyor mu ? linke bir gözatın ;)

2. videoyu ben de beğendim. Yavru kedinin hemen annesinin altına sığınışı çok güzeldi.

Bu konu en son " 16-08-11 " tarihinde saat 18:06 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-08-11, 23:58   #23
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 16
Erdinc Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediniz uslu durmuyor mu ? linke bir gözatın ;)

Yavru kedim var baya hareketli hiç işe yaramıyo bende
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-17, 18:53   #24
 
Üyelik Tarihi: Şub 2017
Mesajlar: 1
ırmaki Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediniz uslu durmuyor mu ? linke bir gözatın ;)

Benim kedim 9 aylık 2 haftalıkken alıp büyüttük ama çok hırçındı ama bugün değisti kendini sevdirmeye ve bize sırnaşmaya başladı noldu çok merak ediyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları



Saat 20:32.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198