Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 11-01-10, 16:23   #1
 
zynp_ak üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ara 2009
Yaş: 29
Mesajlar: 22
zynp_ak Çevrimdışı
Unhappy kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

meraba benim kedim hala aynı hırçınlığına devam ediyoron beş tatilde yolculuk yapacam öğrenciyim ve evime gidecem trenle yaklaşık otuz saat sürüyo,otobusle 20 saat tren daha rahat olduğu için treni tercih ediyorz.kedimi nasıl götürecem lütfen yardım edin tuvalet sorunu nasıl olacak bide daha hiç bi aşısını yaptırmadım bi zararı olurmu.bişe daha kilo almıyor sanki,ben kilo almasını istiyorum nasıl kilo alır çok zayıf.şimdiden teşekkür ederim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-01-10, 16:41   #2
 
inissiye üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2009
Mesajlar: 386
inissiye Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

öncelikle kedi nerden nereye gidecek?
kedi kaç aylık ya da kaç yaşında?

otobüsle zaten götüremezsiniz izin verilmiyor. trenle götürüp götüremeyeceğinizi araştırdınız mı? Bilet alırken sorarsanız sanırım yönlendirirler. En doğru cevabı verecek olanlar onlar. Aşı karnesini sorabilirler. Bu konularda bilgi almanız lazım. Bana uçakla kedi gönderildi, uçak yolculuğu için mutlaka aşı karnesi isteniyor. Veterinere giderseniz kedinizin yaşına kilosuna göre size yol için kedinize verebileceğiniz sakinleştirici şurup ilaç vs de önerebilir.

Kedinizin kilo almaması ile ilgili belki 4-6 ay arası ise dişleri çıktığı için az mama yediğinden kilo alamayabilir. Eğer daha büyükse kediniz neden kilo almadığını veterinerle görüşmeniz gerek. Farklı mamalar deneyebilirsiniz.

Yolda tuvalet ihtiyacı içinde mecbur taşıma kabına biraz kum, mama ve su kapları koymanız gerekecek. Kum yerine gazete parçalarıda koyabilirsiniz. Ama tren durdukça temizlemeniz gerekecek. Ama büyük tuvaleti özellikle koku yapacağı için tepkiler gelirse nasıl çözersiniz bilemiyorum. Herkes her konuda anlayışlı olmayabiliyor.

Çok yardımcı olamadım ama sanırım yardımcı olabilecek kişiler veteriner ve demiryolları görevlileri. Yolculukta neler yapmanız gerektiği konusunda da veterinere danışabilirsiniz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-10, 20:28   #3
 
zynp_ak üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ara 2009
Yaş: 29
Mesajlar: 22
zynp_ak Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

cevabınız için çok teşekkür ederim ben kars ta yım öğrenciyim mersinliyim ve mersine gidecem.kedim yaklaşık 4 aylık daha veterinere götüremedim çünkü burda vet varmı bilmiyorummersinde götürmeyi düşünüyordum ama götürmekten vaz geçtim sorun olacak gibi.bırakacağım bi arkadaşım var o bakacak ben gelene kadarya bide bu kedi çok hırçın ne zaman düzelecek sevemiyoruz sürekli ısırıyo çok acıtıyo kısırlaştırınca düzelirmi tek tesellim bu inanın
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-01-10, 11:20   #4
 
inissiye üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2009
Mesajlar: 386
inissiye Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

ilk kedimizi hep elle oynatıp seviyorduk. şimdi kocaman oldu ama yine aklına eserse yakalarsa ısırır öyle çok acıtmaz bilir elimiz olduğunu ama kapar hiç bakmaz ikinci kedimizi elle oynatmadık toptur kağıttır iptir onu oyalayacak küçük şeylerle oynattık. o ısırmayı bilmez. elimi uzatınca kafasını eğer seveyim diye. size tek söyleyebileceğim elinizle oynatmayın. elinize odaklandığında oyunu bırakın ya da başka bişeylere çekmeye çalışı ilgisini. Kısırlaştırmanın bi faydası olur mu bu konuda bilemiyorum ama küçüklüğünde bu şekilde olan bebekler büyüyünce de eskisi kadar sık olmasa da yine ısırma eğiliminde bulunabiliyorlar.

yollarda sorun çıkbilir diye hem sizin adınıza hemde kedicik adına üzülüyordum. umarım siz gelene kadar güzel bakılır ve kedinizle hep mutlu olursunuz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-01-10, 13:05   #5
 
zynp_ak üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ara 2009
Yaş: 29
Mesajlar: 22
zynp_ak Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

teşekkür ederim umarım mutlu oluruzev arkadaşlarım biraz sert seviyolar korkuyo hayvan onlardan hırçın olmasında etkisi olabilir mi acaba?bide ben hiç bi aşısını yaptırmadım zaten ne aşısı yaptırmam gerek onu da bilmiyorum beni biraz aydınlatırmısınız,kısırlaştırma işlemi de 1 yaşından sonra oluyo diye biliyorum doğrumu? yaşı dolana kadar çifleşme dönemi olacak mı? daha 4 aylık,
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-01-10, 00:30   #6
 
ttorun36 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Eki 2009
Yaş: 30
Mesajlar: 26
ttorun36 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

ben de 15 tatilde eve gidiyorum otobüsler kabul ediyor, içeride değil de şöförlerin uyuduğu yere koyuyorlar sanırım, sakinleştirici damla vererek götürecem ama 5 saat yol benim, götürmemeniz iyi olmuş yazık hayvana, bir de oraların soğuğunu yemesin yazık

aşısını parazitini ihmal etmeyin veterinere gittiğinizde sizi zaten yönlendirecekler ne zaman ne vurulması gerektiği konusunda

sert sevme de kesinlikle huyunu çok değiştiriyor benim kediyi de başlarda öyle seviyorlardı şimdilerde daha sakinleşti ama başınıza çok dert açar yapmamaya çalışın
kısırlaştırma 6-7 ay civarında yapıyorlar sanırım
kısaca en kısa zamanda bir veterinere götürün çok yardımı olacaktır.
ufaklıkla mutluluklar size
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-01-10, 19:15   #7
 
zynp_ak üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ara 2009
Yaş: 29
Mesajlar: 22
zynp_ak Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

ya bu kedi düzelecek gibi değil çok hırçın biraz tuhaf nası anlatayım bilmiyorum baya büyüdü artık değişmez diye çok korkuyorum.arkadaşlar bazı cevaplarda demişki,kedinizle ilgilenn oyun falan oynayın yapıyorum zaten elimi ıssırdığında dikkatini başka bişeye çekiyorum kagıt topu yapıp oynatıyorum ama olmuyo sinir oluyorum artık hayvana,vallla bi alan olsa vermeyi bile düşünüyorum gerçi kimse almazki bunu alsalar bile iki günde kendini dışarda bulur.hiç oralı olmasam ilgilenmesem nasıl olur acaba ya of.keşke almasaydım diyorum bazen yardım edin lütfen...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-09-11, 08:20   #8
 
Byzakts üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 49
Byzakts Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

Sizde kedinizi elinizle oynatmışsınız.. 7-8 aylığa kadar aynı sorun benim kedim Tırmıktada vardı.. Bizde ellerimizle oynattık.. Ama elinize saldırdığında, ısırdığında heey yapmaa hayııır demek yerine kesin ve sert bir ses tonuyla sadece bir kere ''Hayır!!'' deyin. Daha sonra kedinize bir oyuncak verin ve asla onunla ilgilenmeyin. Sakinleşene kadar yanına gitmeyin o yanınıza gelince oralı olmayın. Bu şekilde ve yaşıda ilerledikçe bu huyu geçecektir. Kedim 4-5 aylıkken bende öyle diyordum vericem bunu ne bu böyle falan ama şimdi bir buçuk yaşında ve tırmalamıyor o eski canavardan eser yok şimdi (Canavar diyorum çünkü ben yürürken karşıdan gelip paçamdan tırmanıp omzuma çıkabilecek kadar psikopat bir kedim vardı.. Şimdi işte o kedim bir buçuk yaşında ve assssla öyle bir huyu yok çooook fazla sıkıştırılmadığı sürece aslada ısırmaz tırmalamaz. Asla vermeyin kedişinizi, biraz daha sabır.. Bir sürede ilgilenmeyin.. Yavaş yavaş sakinleşecektir o
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-09-11, 08:24   #9
 
Byzakts üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 49
Byzakts Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

Ayrıca kediniz elinizi ısırdıktan sonra elinize kolonya sürün.. Kolonyaya gelmiyorlar ve ısırmıyorlar.. Arkadaşlarınızda sert sevmekten vazgeçerse daha iyi olur.. Bir süre ilgilenmeyin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-11, 16:16   #10
 
gojira üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 221
gojira Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 2
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

bu hayvanların peluş oyuncak olmadıklarını,ilgilenmeniz ve korumanız gerektiğini ne zaman anlayacaksınız!!! yavruyken alıp,büyüyünce sokağa bırakmayı düşünmek çok zavallıca.. anneniz babanız sizi bebekken sevip 4-5 yaşınıza gelince,bunun sorumluluğu arttı biz bunu sokağa bırakalım nasılsa büyür mü diyo? bence kediniz ortamdan agresifleşmiş. kediler oyuncu canlılardır,ısırmak,ufak tefek tırmıklar sevgi gösterisidir. ani korkutmak,ani yüksek ses,istemediğniz şeyleri yapınca verdiğiniz tepkilerden dolayı o kadar agresif hale gelmiş olabilir. Kars gibi iklimi çok sert olan bir yerde,sokağa bırakmak ya da başkasına verip akıbetini bilmemek yapacağınız en son şey olsun. o kadar yolu taşımanız çok zor,gerçekten sevip ilgilenebilecek bir arkadaşınıza bırakın. umarım zavallının hayatına mal olmazsınız!
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-11, 08:59   #11
 
GÜNEŞ-EYLÜL üyesinin avatarı
 
Van
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 2.697
GÜNEŞ-EYLÜL Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

gojira sırayla okuya okuya geliyorum en sonunda aynen sizin yazacaklarınızı yazacaktım aynen size katılıyorum. yavruyken bakıp sonra sokağa bırakmak tamamen katilliktir. bizim güneşte çok hırçındı halada hırçındır kendi istemediği sürece asla sevemeyiz ama 5 yıldır aklımızın ucundan bile başkasına vermek geçmedi düşünmesi bile üzücü kediler için yolculuk çok zor bir durum birde bundan pişmanlık duymamak için bence güveneceğiniz bir arkadaşınıza verin siz dönene kadar...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-11, 14:47   #12
 
gojira üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 221
gojira Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 2
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

umarım sokağa atılmamıştır
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-11, 16:11   #13
 
GÜNEŞ-EYLÜL üyesinin avatarı
 
Van
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 2.697
GÜNEŞ-EYLÜL Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

umarım ama birisinin aklından bile böyle bir şey geçiyorsa sokağa bırakmasıda kolay olur keşke bakamayacak olanlar o yavrucakları hiç ev ortamına alıştırmasalar.... bunun vebali çoktur allah kimseye bu vebal altında ezilmeyi nasip etmesin...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-11, 16:17   #14
 
gojira üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 221
gojira Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 2
Varsayılan Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

bu vebali alan 2 dünyada da çeksin dilerim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-11, 16:19   #15
 
GÜNEŞ-EYLÜL üyesinin avatarı
 
Van
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 2.697
GÜNEŞ-EYLÜL Çevrimdışı
Smile Cvp: kedimle nasıl yolculuğa çıkacam

gojira tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bu vebali alan 2 dünyada da çeksin dilerim
amin
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Gizli yönleri ile enbüyük Türk Atatürk meneldur Paylaşım - Sohbet 6 24-07-14 08:33
Yavru Sokak Köpeğini Nasıl Evcilleştiririm? merted Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 8 11-06-13 13:02
Ay'sız Dünya nasıl olurdu ? merveminnoss Paylaşım - Sohbet 2 15-08-12 17:49
Sincaplar Nasıl Kemiriyor? >Ferik ve Bulut< Kemirgenler Genel 2 07-10-09 01:00
Kuşlar Teller Üzerinde Nasıl Duruyor? Şaşırtan Denge Mihav Kuşlar Genel 0 22-12-08 11:16



Saat 12:52.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198