Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 06-06-15, 22:03   #1
 
baltazarinsuedasi üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2015
Mesajlar: 133
baltazarinsuedasi Çevrimdışı
Varsayılan Kedimizle Yolculuk!!

Ve evet bu da şu an beni düşündüren diğer bir mesele. Biz havalar sıcak olduğunda ailece daha önce hiç bilmediğimiz yerlere pikniğe gideriz. Carlosu bulduğumuzda kış olduğu için böyle bir sorunumuz yoktu ama geçenlerde yine havalar sıcak diye bir geziye çıkalım dedik ve miniğimizi de yanımıza aldık. Bizimki arabadan korkmadığı için rahattık başlarda, hatta baya bir uyudu da. Fakat yarım saat sonra falan uyanınca birden miyavlamaya başladı. Camlara saldırmaya kapılara sürtünmeye başladı falan. Şimdi hiç bilmediğimiz bir yoldayız, farklı bir ilçeye gidiyoruz,napsak netsek derken babam arabayı durdurdu. Durdurmamak mümkün değil zaten, bildiğin bağırıyor hayvan. Biryerlerde kum bulduk belki tuvaleti vardır diye. Önce bir eşeledi oturdu falan. Ama tuvaletini yapmadan kalktı. Etrafı geziyor bağıra bağıra. Çok uzaklara gitmeye başlayınca mecburen aldık tekrar arabaya. Bir yarım saat sonra falan biryerde durduk işte. Biz oturalım diyene kadar bir baktık bizimki hiç durmadan miyavlıyor yerleri kokluyor sağa sola gidiyor. En sonunda babam ince kumların olduğu bir alan buldu. Oraya koyduk, parçalarcasına eşeledi ve dolu dolu bir kaka yaptı oğlumuz Biz sevindik, oh be ne güzel demek tuvaleti var diye susmuyordu derken tekrar bağırmaya başladı. Mama verdik yemedi, su içmedi falan. Acaba tanımadığı bir yer olduğu için mi böyle? Çünkü kediler her şeyi kokuya dayalı yaptıkları için, evin kokusundan çok uzak bir kokuyla karşılaştığı için mi böyle garipsedi ki? Biz de artık yapacak birşey kalmayınca pılımızı pırtımızı toplayıp 1 saatin ardından eve geri döndük. Şimdi hadi bu 1-2 saat der geçersin de, biz bayramdan sonra 20 saatlik bir yola çıkacağız memlekete. Yani bu çocukla napcaz bilemiyorum. Götürmemek gibi birşey söz konusu bile olamaz tabi, ama çözüm bulmamız gerek. Bir de bizimki 8 ayını bitirecek sesi de o kadar kalınlaştı ki Aslında ben onu öyle çaresiz gördükçe içim parçalanıyor. Ah diyorum, bir seni anlayabilseydim. Üstelik gerekli gereksiz her şeye ağladığım için, o karşımda öyle çaresizce miyavlasın ben hemen bırakıveririm kendimi. Yani biz bunu pikniğe götürdüğümüzde bizimle oynaması, koşup zıplaması gerekmez mi? Her zaman istediği açık hava işte. Bir de şimdi 20 saatten bahsediyoruz. Gece yolculuğundan bahsediyoruz. Bu birincisi.

İkincisi de; babam olmadığı takdirde otobüsle gitme ihtimalimiz var. O zamanda taşıma kabı ve sağlıklı olduğuna dair bir karnesi olduğu zaman, bir de sakinleştirici vurulduğu zaman izin veriliyormuş. Peki bir sakinleştirici 20 saat için etkili olur mu ki? Bir de sakinleştirici vurunca 20 saat uyuyacak mı? Hiç mi miyavlamayacak ya da ne bileyim mama su falan? Çünkü bizimki dar yerlerden çok sıkılıyor. Bu yüzden evde bile durmuyor ya zaten. Yani otobüstekileri rahatsız etmeyecek mi? Üstelik kedi fobisi olan insanlar var. Evet bana göre saçma, ama anlayışlı olmak gerekiyor. Bu sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-06-15, 00:34   #2
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 262
papatyakokulukedi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

Eğer arabayla gidecekseniz yanına oyuncak falan ona ait ne varsa alın.Biz veterinere giderken Arya'nın battaniyesini almıştık.8-9 aydır bizimle annem bir kere bile yıkamadı o battaniyeyi.sırf onun ve benim kokusu var yani.Ona alışık olduğu için onun üzerine yatınca daha bir rahatlardı.O tarzda yani.Belki ödül maması falan deneyebilirsiniz dicem ama denemişsinizdir o kadar yolda :/ Otobüs için dar alanda duramıyorsa kucağınıza alsanız? Eğer kucakta duruyorsa oturtturun okşayın falan zaten çok kaçıp hareket etmezse rahatsız olmaz diye düşünüyorum bir veterinere anlatırsınız durumu gene de pek sakinleştiriciden yana da değilim ama pek bir çare yok gibi görünüyor :/
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-06-15, 00:44   #3
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 807
lulajale Şu anda çevrimiçi
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

Kediler meraklı hayvanlardır etrafı koklaması huzursuz olması gayet normal eve ilk aldığınız günü düşünün her yeri keşfetmeye koklamaya çalıştığından eminim piknikte dikkatli olun derim dediğim gibi etrafı keşfetmeye bayılırlar evde bile bazen ummadığınız yerden çıkmıştır pikniği düşünemiyorum :S
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-06-15, 22:08   #4
 
baltazarinsuedasi üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2015
Mesajlar: 133
baltazarinsuedasi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

papatyakokulukedi tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Eğer arabayla gidecekseniz yanına oyuncak falan ona ait ne varsa alın.Biz veterinere giderken Arya'nın battaniyesini almıştık.8-9 aydır bizimle annem bir kere bile yıkamadı o battaniyeyi.sırf onun ve benim kokusu var yani.Ona alışık olduğu için onun üzerine yatınca daha bir rahatlardı.O tarzda yani.Belki ödül maması falan deneyebilirsiniz dicem ama denemişsinizdir o kadar yolda :/ Otobüs için dar alanda duramıyorsa kucağınıza alsanız? Eğer kucakta duruyorsa oturtturun okşayın falan zaten çok kaçıp hareket etmezse rahatsız olmaz diye düşünüyorum bir veterinere anlatırsınız durumu gene de pek sakinleştiriciden yana da değilim ama pek bir çare yok gibi görünüyor :/
büyüdükçe kucağı sevmemeye başlayan bir kedimiz malesef, otobüste kucağımda duracağını asla düşünmüyorum. ama arabada gidersek, evet sanırım onu eğlendirecek oyuncaklara ihtiyacımız olacaktır.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-06-15, 09:03   #5
 
Üyelik Tarihi: Mar 2015
Mesajlar: 550
vivelaamour Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

Keşke kedi almasaydınız diyorum açtığınız başlıkları okudukça. Her gün yeni bir sorun kedi sanki hayatınıza bir engelmiş gibi alttan alta yakınmalar.... Keşke hayat şartlarınızı, gezip tozmalarınızı, ailenizi falan düşünüp alsaydınız..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-06-15, 09:59   #6
Oem
 
Oem üyesinin avatarı
 
Yurt Dışı
Üyelik Tarihi: Ara 2014
Mesajlar: 203
Oem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

bence kediyi evde bırak ,evinin anahtarını bir arkadaşına ver günde 30-60 dk arası kediyle takılsın yada kedıyı arkadasına ver kum su mama olayları azıcık sevme...tamamdır...taşınma olur tayin olur bu tarz zoraki sebeplerle illaki yolculuk yapacak ama bayram gezmesi vs keyfi şeyler ve kısa süreli...7-10 gün falandır heralde maximum..20 saat bu kadar hareketli ve sesli bir kediyle yolculuk çok çok zor olmalı...otobüste nasıl su mama vereceksin?tuvalet meselesi cabası...bazı vet'lerde günlük 20 25 liraya alıyorlar...mamasını sen verirsen...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-06-15, 21:24   #7
 
baltazarinsuedasi üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2015
Mesajlar: 133
baltazarinsuedasi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

vivelaamour tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Keşke kedi almasaydınız diyorum açtığınız başlıkları okudukça. Her gün yeni bir sorun kedi sanki hayatınıza bir engelmiş gibi alttan alta yakınmalar.... Keşke hayat şartlarınızı, gezip tozmalarınızı, ailenizi falan düşünüp alsaydınız..
sizin sorununuz ne? eğer benim için engel olduğunu düşünseydim gelip burdan size yakınmazdım, boşuna hayaller kurmayın. bazı arkadaşların dediği gibi eleştiri üslubunuzu değiştirmelisiniz bence, ya da gereksiz eleştiriler yapmayı kesin. kedi sahipleri arasında bir mükemmel sizmişsiniz gibi davranmanız da gülmeye değer gerçekten. lütfen kendi yorumlarınızı kendinize saklayın, zaten bir işe yaramıyorlar.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-06-15, 21:27   #8
 
baltazarinsuedasi üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2015
Mesajlar: 133
baltazarinsuedasi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

Oem tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bence kediyi evde bırak ,evinin anahtarını bir arkadaşına ver günde 30-60 dk arası kediyle takılsın yada kedıyı arkadasına ver kum su mama olayları azıcık sevme...tamamdır...taşınma olur tayin olur bu tarz zoraki sebeplerle illaki yolculuk yapacak ama bayram gezmesi vs keyfi şeyler ve kısa süreli...7-10 gün falandır heralde maximum..20 saat bu kadar hareketli ve sesli bir kediyle yolculuk çok çok zor olmalı...otobüste nasıl su mama vereceksin?tuvalet meselesi cabası...bazı vet'lerde günlük 20 25 liraya alıyorlar...mamasını sen verirsen...
aynen en fazla 10 gün sürer. evet yolculuk zor olacağa benziyor ama her seferinde başka birine de verememki, biraz sabretmeye çalışmak istiyorum. neyse zaman gelsin de o zaman daha mantıklı düşünür çözümler ararız, çok teşekkürler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-06-15, 22:34   #9
 
Üyelik Tarihi: Eki 2013
Mesajlar: 1.521
canancan Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

vivelaamour tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Keşke kedi almasaydınız diyorum açtığınız başlıkları okudukça. Her gün yeni bir sorun kedi sanki hayatınıza bir engelmiş gibi alttan alta yakınmalar.... Keşke hayat şartlarınızı, gezip tozmalarınızı, ailenizi falan düşünüp alsaydınız..
Katılmamak elde değil.aileyi ve sorumluluğu düşünmeden bir anlık heves yada aileyi ikna ederim düşünceli hayvan sahiplenmenin sonucu.hakkıyla bakılmayacaksa alınmamalı.kedimi bulduğumda kıştı tatil,piknik gibi sorunumuz yoktu demeniz komik olmuş.sonuçta kış günü sahiplenmek bahane değil.6 ay kış olan biyerde yaşamıyoruz.yaz tatilinin hesap edilmesi gerekirdi.sonuçta hayvan sahiplenmek hayatı etkiliyor.konu açtıysanız ve açtığınız konular zaten yaşanacağı makul sorunlarsa ve bunları hesap edemediyseniz gelecek eleştrileride kaldıracak durumda olmalısınız.değilseniz konu açmayın.kimse sizi memnun edecek yorumlar yapmak zorunda değil.kedinizi kışın sahiplendiniz diye gideceğiniz piknikleri hesap edememeniz sizin sorununuz.gerçekler yüzünüze açıkça söylendiği için de alınıp,kırılacaksanız buda sizin sorununuz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-06-15, 23:12   #10
 
baltazarinsuedasi üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2015
Mesajlar: 133
baltazarinsuedasi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

canancan tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Katılmamak elde değil.aileyi ve sorumluluğu düşünmeden bir anlık heves yada aileyi ikna ederim düşünceli hayvan sahiplenmenin sonucu.hakkıyla bakılmayacaksa alınmamalı.kedimi bulduğumda kıştı tatil,piknik gibi sorunumuz yoktu demeniz komik olmuş.sonuçta kış günü sahiplenmek bahane değil.6 ay kış olan biyerde yaşamıyoruz.yaz tatilinin hesap edilmesi gerekirdi.sonuçta hayvan sahiplenmek hayatı etkiliyor.konu açtıysanız ve açtığınız konular zaten yaşanacağı makul sorunlarsa ve bunları hesap edemediyseniz gelecek eleştrileride kaldıracak durumda olmalısınız.değilseniz konu açmayın.kimse sizi memnun edecek yorumlar yapmak zorunda değil.kedinizi kışın sahiplendiniz diye gideceğiniz piknikleri hesap edememeniz sizin sorununuz.gerçekler yüzünüze açıkça söylendiği için de alınıp,kırılacaksanız buda sizin sorununuz.
ortada komik bir durum varsa o da sizlerin bu davranışı bence. yazı, pikniği, yolculuğu hesap etmeden hayvan sahiplenmemelisiniz diyorsunuz da biz bu sıkıntılardan dolayı sahiplendiğimiz hayvandan vazgeçmeyi mi düşündük? sadece onun böyle durumlarda rahat etmesi için sizlere fikir danışıyoruz fakat sonuç malum. üstelik hakkıyla bakmadığımı nerenizden uyduruyorsunuz? elimden geldiğince değil, elimden gelenin fazlasıyla ona bakmaya çalışıyorum, bunu yargılamak size kalmamış. 'sonuçta hayvan sahiplenmek hayatı etkiliyor' demişsiniz. ne yani kedimiz var diye yolculuğa da mı çıkmayalım? böyle olacaksa sokaktan kurtarılan kedilerin sayısı kesinlikle azalacaktır. sizin gibi düşünen insanlar, bu düşüncelerini aşılamaya çalıştıkça, muhtaç bir yavru kediyi alıp beslemek isteyen hayvanseverler, bunu yapmadan önce yıllar sonrasını düşünüp bundan vazgeçebilir. bence bu şekilde yaklaşmadan önce bir düşünün.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-06-15, 01:17   #11
 
BademCan üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Yaş: 29
Mesajlar: 55
BademCan Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

Ben anlayamadım şimdi günübirlik bir gezi için hayvanı arabaya atıp götürdünüz mü? Tabiki kedi kakasını çişini bilmediği yerlere yapmaz strese girer yemek yemez korkar miyavlar sürekli. Çok gerekli olmadıkça uzun süreyle arabayla geziye çıkarmayın hayvanı yazık günah peluş mu bu yani !
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-06-15, 02:57   #12
 
İsot üyesinin avatarı
 
Ordu
Üyelik Tarihi: Oca 2015
Mesajlar: 233
İsot Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimizle Yolculuk!!

Merhaba tatlis carlos benim ailemde memur ve hatta onu gectim ben universite ogrencisiyim ve malum gidip gelmeler filan hep plan program icinde oluyor hadi cantayi al cik olmuyor canim bende baslarda boyle cok sorun yasiyodum yani ben isotla kisin tanistim ama yine de cok seyahat ettik beraber cok evi oldu ve ödül mamalariyla malt macunlariyla cozduk ama bak aklinda bulunsun sakin ha sakin otobuse binecegi gun evde cok dinlenmesine izin verme bol bol yor saklambac oynayin kosturun top kovalayin cunku o yolculuklara mecburen cikiliyor ve cozum bulmak zorun bak mesela ben yola cikmadan 1 ay once tasima cantasini aciga cikariyorum oyun oynatiyorum ve uyumadan once cok az malt macunu veriyorum ucakta haliyle malt verince susuyor yoksa bizim ilk ucak yolculugumuzda ben ataturk havaalaninda oturmus agliyodum hungur hungur susmuyor diye butun is guvende hissetmemekte ve uykusunu aldiktan sonra hareket etmek istemesinde Siz bununda ustesinden gelirsiniz Carlosla )
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
dostumla uzun bir yolculuk karmen55 Köpek Sorunları 1 10-04-14 21:45
yolculuk püsük Kediler 1 10-10-13 23:30
zippo yla yolculuk zippo Köpekler 7 29-08-11 12:31
Kedimle Yolculuk? kokopelliandmary Kediler 10 19-08-11 20:46
Yurtdışına Köpek ile Yolculuk akrodha Köpekler 4 04-02-09 08:02



Saat 20:35.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198