Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 04-05-15, 23:23   #1
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Kedimin üzerine bastım!

Arkadaşlar kedimin üzerine bastım yanlışlıkla, birşey olur mu? Yürümesinde falan sorun yok geliyor sürünüyor bana acayip korkuyorum((((((((((((((((Ayağımı da baya kanattı. Veterinere mi götürmeliyiz? Lütfen yardım edin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-05-15, 23:30   #2
 
mervegulistnbl üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Mesajlar: 747
mervegulistnbl Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Kediniz yavru değilse sorun olmaz zaten görünüşü hareketleri normalmiş.sizin ayağınızı mı ısırdı? Can havliyle yapmıştır geçmiş olsun.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-05-15, 23:35   #3
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Kedim 11 aylık. Küçük değil boyut olarak. Görünüşünde hareketlerinde sorun yok şu anda göbeğini açıp uyuyor. Biraz önce kucağımdaydı. Ayağımı tırmaladı sanırım tam o anda göremedim. Ama çığlık atmadı. Tırmalayıp kaçtı. Yavrum can havliyle yaptı tabii ama o anda ona o kadar takmadım. 4 küçük 2 büyük çizik var. Cevap için çok teşekkürler.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-15, 00:58   #4
 
Puffik üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2015
Mesajlar: 1.006
Puffik Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Gecmiş olsun bir şeyi yok gibi görünüyor, uyuyana kadar gözlemleyin zaten canı çok yanmış olsa kucağına gelip uyumazdı sana da geçmiş olsun krem sür ayağına
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-15, 04:11   #5
 
Alaska the kitty üyesinin avatarı
 
Beylikdüzü
Üyelik Tarihi: Mar 2015
Mesajlar: 244
Alaska the kitty Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

En korktuğum şey çok geçmiş olsun...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-15, 04:27   #6
 
GÜNEŞ-EYLÜL üyesinin avatarı
 
Van
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 2.697
GÜNEŞ-EYLÜL Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Bende birkere yataktan inerken güneşim beline basmıştım o an neye uğradığımı şaşırdım o korkusundan bir yana ben korkumdan diğer yana düşüp kalmıştık ama Allahtan panikle demek tam basmamışım birşey olmamıştı çok şükür . Sizinkinede birşey olmamış gibi baksanıza sevdiriyor oynuyor uyuyor korkmayın ama geçmiş olsun o korku yetiyor insana
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-15, 12:17   #7
 
tgcgumus üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Ara 2014
Mesajlar: 84
tgcgumus Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

geçmiş olsunn. bikaç defa bende bastım, üstüne, koluna bacağına, kuyruğuna. bizimkide refleksden ısırıyor. allahtan şimdiye kadar bişey olmadı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-15, 19:56   #8
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Puffik tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Gecmiş olsun bir şeyi yok gibi görünüyor, uyuyana kadar gözlemleyin zaten canı çok yanmış olsa kucağına gelip uyumazdı sana da geçmiş olsun krem sür ayağına
Teşekkür ederiz. Krem süremedim o anki panikle ama umarım iyileşir
Alaska the kitty tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
En korktuğum şey çok geçmiş olsun...
Benim de en korktuğum şeydi. Gece tam yatağın kenarında uyuyor ve gece kalkarsam uyku sersemliğiyle üzerine basabilirim diye korkuyorum. Bu sefer de odanın tam ortasında uyuyordu o anki dalgınlıkla yere bakmadım sonra ayağıma yastık gibi geldi.
GÜNEŞ-EYLÜL tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Bende birkere yataktan inerken güneşim beline basmıştım o an neye uğradığımı şaşırdım o korkusundan bir yana ben korkumdan diğer yana düşüp kalmıştık ama Allahtan panikle demek tam basmamışım birşey olmamıştı çok şükür . Sizinkinede birşey olmamış gibi baksanıza sevdiriyor oynuyor uyuyor korkmayın ama geçmiş olsun o korku yetiyor insana
Ben de neye uğradığımı şaşırdım. Ben tek ayağımı koyduğum saniye saldırıya uğradım. Sanırım birşey olmadı dediğiniz gibi Kesinlikle o korku yetiyor insana o an bir yeri kırıldı mı diye öyle panik yaptım ki anlatamam. Teşekkürler.
tgcgumus tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
geçmiş olsunn. bikaç defa bende bastım, üstüne, koluna bacağına, kuyruğuna. bizimkide refleksden ısırıyor. allahtan şimdiye kadar bişey olmadı
Ben de bazen yanlışlıkla ayağına basıyorum ciyaklayıp kaçıyor.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-15, 20:42   #9
 
Üyelik Tarihi: Mar 2015
Mesajlar: 550
vivelaamour Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Ben kuyruğuna basmıştım o ayrı ben ayrı çığlık attık eşim korktu geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-15, 20:47   #10
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Teşekkürler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-15, 22:09   #11
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 262
papatyakokulukedi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Geçmiş olsun bencede çok bişiyi olsa kucağında falan uyumazdı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-15, 00:21   #12
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Ben de öyle düşündüm, kedim çok affedici galiba hemen geldi teselli eder gibi kucağıma oturdu
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-15, 04:07   #13
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 262
papatyakokulukedi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Ayy hiç sormayın bayılıyorum tüm hareketlerine ya bir de arada beni kızdırıyo anlıyo kızdığımı geliyo sürtünüyo ağzımın dibine giriyo yatıyo kucağıma göbeğini açıyo affettirmesini biliyorlar .D
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-15, 19:58   #14
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

Ben deBizimki genelde ben kızınca gider küser hiç affetmez ama bu sefer ben de şaşırdım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-15, 20:08   #15
 
Yalova
Üyelik Tarihi: Nis 2015
Mesajlar: 62
Beerbender Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin üzerine bastım!

iyi olmasına sevindim tedaviye ihtiyacı olan sizsniz galiba )
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kediler Hep Dört Ayak Üzerine Düşmezler GÜNEŞ Kediler 0 16-08-13 20:58
kedimin nesi var? kimyonn Kedi Sorunları 0 30-10-12 01:25
Kedimin üzerine mum döküldü :( kerimkaraman Kediler 17 31-08-12 15:57
kedimin durumu ciddi mi? fresia Kedi Sorunları 1 20-08-12 18:07
Kedimin diş problemi ugir Kedi Sorunları 1 29-07-11 13:20



Saat 02:58.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198