Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 03-06-15, 12:52   #1
 
Gaziantep
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 78
güneş zorlu Çevrimdışı
Unhappy kedim öldü arkadaşlar. :(

arkadaşlar benim profilime girerseniz orada zeytini görürsünüz.biz on yedinci katta oturuyoruz.zeytin yangın merdiveninden on altıncı kata inmiş.ben uyuyodum.ablamla abim aşşağıya inip alalm demişler.alttaki ev boş.anahtarıda yok.abim ablama git şişeyle bıçak getir açıp zeytini alalım demişler ablam alıp gelene kadar zeytin aşşağıya düşmüş.ölmüş.uyandığımda bana söylediler.ben yıkıldım.saat ondan beri ağlıyorum şu an saat bir arkadalar.yardım edin ya ben onu çok seviyodum lütfennn...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-06-15, 22:13   #2
 
Üyelik Tarihi: Mar 2015
Mesajlar: 550
vivelaamour Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Başınz sağolsun keşke önlem alsaydınız, yok yere ölmüş kedicik... Ayrıca yardım edin demişsiniz de ne yapabiliriz hayvan ölmüş, önlem alın diye bas bas bağırıyoruz burada zaten.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-15, 01:15   #3
 
Gaziantep
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 78
güneş zorlu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Ben alıcaktım sineklik yaptırıcaktık çıkmasın diye ayrıca bende yardım edin demekle şu anlama getirdim;yani biraz moral verebilirmisiniz diye.bütün hayvanseverler bir dost değilmidir?onun için dedim.ama çok üzülüyorum onu çok özlüyprum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-15, 02:59   #4
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 262
papatyakokulukedi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Yapıcak bir şey yok maalesef evet yok yere ölmüş biraz.Şuanlık yapabileceğiniz bir şey yok ama sokak hayvnalarına mama falan koyun biraz vicdanınız rahat eder belki :/
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-15, 09:15   #5
 
tgcgumus üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Ara 2014
Mesajlar: 84
tgcgumus Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

yani daha önce açtığınız pencere sineklik konusundan sonra bunu görünce size kızmamak elde değil!!! 17. kat nedir ya? 17. katta oturuyorsunuz ve önlem almıyorsunuz. benim evim 2. kat, pencereler açık olduğunda Gümüşü 1 dakka gözümün önünden ayırmam. sizin kedi yangın merdivenine çıkmış, ordan aşağı inmiş hiçbi merak edip seslenmediniz bu nasıl iştir anlamadım. tamamen sizin ihmaliniz kusura bakmayın.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-15, 15:01   #6
 
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 451
lizbourne Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Arkadaşın kedisi, canı ölmüş, biraz ağır olmuyor mu bu kadar eleştiri? Tamam, hatalar var... Ama sonuçta kendisi uyuyormuş zaten, aile bireylerinin dikkat etmesi gerekiyordu. Bu saatten sonra yapacak bir şey yok... Ne kadar üzüldüğünü tahmin edebiliyorum ama her şeyin ilacı zaman... Bir arkadaşın dediği gibi sokaktakilere mama falan koyman biraz da olsa seni sakinleştirecektir.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-15, 15:09   #7
 
Üyelik Tarihi: Mar 2015
Mesajlar: 550
vivelaamour Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Haklısınız ama eveli müsama var bir de ecel var. İki ay önce kedim aşağı düşebilir diye konu açıp iki ay boyunca bir şey yapmamasına kızdık biz de.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-15, 17:36   #8
 
Gaziantep
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 78
güneş zorlu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Arkadaşlar babam yaptırmıyordu.tamam kızmakta raz haklısınız ama babam yaptırmadı.tam ikna ettim,sineklikciyi aradık konuştuk falan geldiler boyunu aldılar pencerelerin.bir iki güne getirirler dedim.sordum bir iki hafta dediler.sonrada böyle oldu işte.ama arkadaşlar kedim yeni öldü zaten sürwkli kendimi suçluyorum.şütfen üstüme gelmeyin.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-15, 18:09   #9
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mar 2015
Mesajlar: 137
biricikkuş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

çok geçmiş olsun
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-15, 21:23   #10
 
Lenkaran
Üyelik Tarihi: Nis 2015
Mesajlar: 358
SiyaM And Van Cat Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Gecmis olsun.Basiniz Sagolsun
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-06-15, 23:08   #11
 
Gaziantep
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 78
güneş zorlu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Saolun arkadaşlar arkamda olan birtek sizlersiniz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-06-15, 13:26   #12
 
Yalova
Üyelik Tarihi: Nis 2015
Mesajlar: 62
Beerbender Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Başınız sağolsun.. 16ncı kat Fenaymış gerçekten yazık olmuş Zeytin'ciğe.. : (((
Sokak kedilerine yardım edeiblirsiniz bir süre bence de, hem içiniz biraz rahatlamış olur
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-06-15, 14:20   #13
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

matmazelde 3 gün önce düştü şükürler olsun kırığı yok tedavisini yaptırıyoruz başın sağolsun canım Allah sabır versin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-06-15, 14:47   #14
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2015
Mesajlar: 25
betswegen Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

çok geçmiş olsun başınız sağolsun
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-06-15, 14:53   #15
 
FATİH VOLKAN YENİTÜRK üyesinin avatarı
 
TUZLA-İSTANBUL
Üyelik Tarihi: Tem 2013
Yaş: 50
Mesajlar: 159
FATİH VOLKAN YENİTÜRK Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 1
Varsayılan Cvp: kedim öldü arkadaşlar. :(

Başınız sağolsun
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
kedim öldü! sizinki de ölmesin ! ekinoks Kedi Sağlığı 22 15-07-15 19:48
yavru kedim sebebsiz öldü :( ayşen342013 Kedi Sorunları 3 21-04-15 18:00
Kedim öldü, çok kötüyüm. minesmile Kedi Sorunları 1 25-08-12 17:12
kedim öldü cuno22 Kedi Sağlığı 26 02-02-12 22:14
kedim öldü cuno22 Kedi Sorunları 1 19-02-11 22:07



Saat 23:46.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198