Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 06-01-17, 21:52   #1
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Oca 2017
Mesajlar: 11
saşa311215 Çevrimdışı
Varsayılan Kedim miyavlamıyor

Herkese meraba öncelikle yıl başı akşamı sokaktan bir sarman sahiplendim yaklaşık 7 -8 aylık olduğunu tahmin ediyorum çok sakin ve çok sağlıklı evde Yapabildiğim kadar kontrollerini yaptım yakında veterineri ziyaret edicez zaten ama kedinin asla miyavlamadığını farkettim çok sessiz olduğu için evdekiler bazen patisine falan basabiliyorlar bu yüzden bugün çıngıraklı bi tasma aldım evde kaybolmaması için nasıl alıştırıcağımı bilmiyorum ama kediciğin hiç miyavlamaması hakkında siz neler düşünüyorsunuz bu duruma çok üzülüyorum sebebi nedir

Bu konu en son " 07-01-17 " tarihinde saat 18:25 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-01-17, 06:51   #2
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2016
Mesajlar: 39
Normlife Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim miyavlamıyor

ses telleri tahrip olmus olabilir,sizi duyuyor mu sese tepki veriyor mu?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-01-17, 18:24   #3
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Oca 2017
Mesajlar: 11
saşa311215 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim miyavlamıyor

Normlife tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
ses telleri tahrip olmus olabilir,sizi duyuyor mu sese tepki veriyor mu?
Evet seslere tepki veriyo rahatça duyuyo hatta 3 oda ilerde ki kuşun kanat sesini bile duyuyo ama hiç Miyavlayamıyo :|
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-01-17, 16:06   #4
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ara 2016
Mesajlar: 5
Tataquella Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim miyavlamıyor

Merhaba ben de kedimi ilk sahiplendiğimde evde hiç sesi çıkmıyordu hatta sesi kısık veya hasta diye korkmaya başlamıştım. Uzun süre böyle devam etti fakat aşılar nedeniyle her hafta vet.e giderken yolculuk esnasında yaygarayı kopartmaya başladı. Bunun haricinde hala sessiz bir kedi sadece sabahları çok acıktığında ben mamasını hazırlarken miyavlıyor. Oyun oynarken de çok farklı miyavlama dışında sesler çıkartıyor. Bazı kediler sessiz oluyor sanırım siz içinizi rahatlatmak için vet.e danışırsınız ama benim oğlum gibiyse, zaman geçtikçe size alıştıkça ufak da olsa miyavlar diye düşünmekteyim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-01-17, 11:47   #5
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Oca 2017
Mesajlar: 11
saşa311215 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim miyavlamıyor

Tataquella tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Merhaba ben de kedimi ilk sahiplendiğimde evde hiç sesi çıkmıyordu hatta sesi kısık veya hasta diye korkmaya başlamıştım. Uzun süre böyle devam etti fakat aşılar nedeniyle her hafta vet.e giderken yolculuk esnasında yaygarayı kopartmaya başladı. Bunun haricinde hala sessiz bir kedi sadece sabahları çok acıktığında ben mamasını hazırlarken miyavlıyor. Oyun oynarken de çok farklı miyavlama dışında sesler çıkartıyor. Bazı kediler sessiz oluyor sanırım siz içinizi rahatlatmak için vet.e danışırsınız ama benim oğlum gibiyse, zaman geçtikçe size alıştıkça ufak da olsa miyavlar diye düşünmekteyim.
Miyavlamaya başladı dün sıpa küçük bi kaza geçirdik açıldı sesi ama yinede öyle canlı güçlü bi miyavla değil kısık sesli
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-01-17, 12:47   #6
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Oca 2016
Yaş: 31
Mesajlar: 509
NeseYarali Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim miyavlamıyor

saşa311215 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Miyavlamaya başladı dün sıpa küçük bi kaza geçirdik açıldı sesi ama yinede öyle canlı güçlü bi miyavla değil kısık sesli
Geçmiş olsun, bu sayede sesini de duymuşsunuz

Büyüdükçe sesi daha çok çıkmaya başlar merak etmeyin. Bizim ufaklığın da küçükken incecik çıkardı sesi. Miyavlamaya bile benzemezdi. Büyüdükçe "miyav" demeyi öğrendi normal kedi gibi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-01-17, 16:18   #7
 
Üyelik Tarihi: Oca 2017
Mesajlar: 5
nigdeli51 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim miyavlamıyor

Benimkisi de ayda yılda bir miyavlar benca normal bi durum. Keyfi de yerindeyse niye miyavlasın ki
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-01-17, 17:48   #8
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Oca 2017
Mesajlar: 11
saşa311215 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim miyavlamıyor

Bizimki kızgınlığa girmiş hele ondan bu miyavlamalar bende ayağını incitti sanıyorum dün korkup kaçınca falan durum zannetiğimden baya farklıymış
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kedim arka ayaklarini kullanamiyor ersoykahraman Kedi Sağlığı 6 14-09-14 23:15
kedim kaç gündür kayıp !! zeynek klç Kedi Sorunları 1 05-07-14 22:36
Kedim hamile ama... demir3895 Kediler 1 04-07-14 19:48
Köpeğim ve kedim arasındaki ilişkinin düzenlenmesi hk. ntubay Eğitmenimize Sorun 4 24-04-14 21:04



Saat 14:41.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198