Petkod ile En iyi dostunu kaybetme!
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 26-08-16, 15:47   #1
 
sammet2 üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Eyl 2015
Mesajlar: 35
sammet2 Çevrimdışı
Varsayılan Kedim Köpük Kusuyorrr

Arkadaşlar Video İzlerken Kardeşim Uyardı 6-7 yere sadece köpük kusuyor bana bakarak miyavlıyor ne oluyor !!!!
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-08-16, 16:14   #2
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2016
Mesajlar: 73
Venüss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

Veterinere götürmek yerine buraya neden yazıyorsunuz anlamıyorum, buradan size cevap gelene kadar kediniz daha kötü olabilir. Gerçekten anlamıyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-08-16, 16:14   #3
 
sammet2 üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Eyl 2015
Mesajlar: 35
sammet2 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

Veterinere sordum köpük degilmiş midesinde biriken tüyleri kusmuş köpük gibi gözükdü 3 günde geçmezse ve kan varsa tehlikeliymiş bizimki geçti kanda yok
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-08-16, 16:15   #4
 
sammet2 üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Eyl 2015
Mesajlar: 35
sammet2 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

Telefonla Aradık veterineri kapalıydı yakındaydı o yüzden buraya yazdım bi müdahale yapılabilir belki diye merek etmeyin o kadar bilinçsiz değiliz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-08-16, 16:19   #5
 
sammet2 üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Eyl 2015
Mesajlar: 35
sammet2 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

Ayrıca Evde Kardeşimle ben varım onu evde yalnız bırakamam o yüzden annemi aradım ondaydı veteriner telefon numarası oda veterineri aradı yani veterinere gitsem kapalıymış yani insanların veterinere götürüp götürememe gibi bir lükslerinin olup olmadıgını bilmeden bir daha böyle yorum yapmazsanız çok sevinirim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-08-16, 19:05   #6
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2016
Mesajlar: 73
Venüss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

Durun bi nefes alın tüm nefretinizi kusmanıza sebep olmuşum resmen. Burada birçok kişi kedisi düştüğünde, kedisi yaralandığında, kedisine bir şey olduğunda veterinere gitmek yerine insanların buradaki yazdıkları şeylere bakıyorlar bu da beni çıldırtmaya yetiyor. Veterineri arayıp kapalı olduğunu baştan yazsaydınız zaten yaklaşımım bu şekilde olmayacaktı. Sorunun çözüldüğüne ve kedinizin sağlığında sorun olmadığına sevindim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-08-16, 20:47   #7
 
sammet2 üyesinin avatarı
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Eyl 2015
Mesajlar: 35
sammet2 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

teşekkürler Ben Zaten Başka Bir şeye sinirlenmiştim ve kedim köpük kusunca endişeden tüm nefretimi kustum cidden
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-08-16, 23:51   #8
 
Janbergk üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2016
Yaş: 15
Mesajlar: 16
Janbergk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

Kediniz hala kusuyor mu?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-08-16, 12:36   #9
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 14
Mesajlar: 364
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

Venüss tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Durun bi nefes alın tüm nefretinizi kusmanıza sebep olmuşum resmen. Burada birçok kişi kedisi düştüğünde, kedisi yaralandığında, kedisine bir şey olduğunda veterinere gitmek yerine insanların buradaki yazdıkları şeylere bakıyorlar bu da beni çıldırtmaya yetiyor. Veterineri arayıp kapalı olduğunu baştan yazsaydınız zaten yaklaşımım bu şekilde olmayacaktı. Sorunun çözüldüğüne ve kedinizin sağlığında sorun olmadığına sevindim.
Evet haklısınız veteriner açık olupta götürmeyip buraya yazmayı tercih ediyorlar öylelerinde çok sinir oluyorum. Muhakkak nöbetçi veteriner vardır. Sonra biz kızınca yok ben kedimi çok seviyorum gibilerinden bahaneler üretiyorlar.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-08-16, 12:36   #10
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 14
Mesajlar: 364
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

sammet2 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
teşekkürler Ben Zaten Başka Bir şeye sinirlenmiştim ve kedim köpük kusunca endişeden tüm nefretimi kustum cidden
Kediniz Nasıl oldu umarım iyidir tekrardan geçmiş olsun
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-08-16, 23:08   #11
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2016
Mesajlar: 73
Venüss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

serem tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Evet haklısınız veteriner açık olupta götürmeyip buraya yazmayı tercih ediyorlar öylelerinde çok sinir oluyorum. Muhakkak nöbetçi veteriner vardır. Sonra biz kızınca yok ben kedimi çok seviyorum gibilerinden bahaneler üretiyorlar.
Bahane üretmeye ne var ohoo.. Kedisi bilmem kaçıncı kattan düşen ve buraya 'kedim bilmem kaçıncı kattan düştü bacağı kırıldı ne yapabilirim?' diye soru soran birçok kişi gördüm, yani veterinere götürmekten başka ne yapılabilir anlamıyorum, sanırım burada yazılan yazılardan yola çıkarak açık ameliyat yapmayı düşünüyorlar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-08-16, 23:09   #12
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2016
Mesajlar: 73
Venüss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

sammet2 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
teşekkürler Ben Zaten Başka Bir şeye sinirlenmiştim ve kedim köpük kusunca endişeden tüm nefretimi kustum cidden
Kediniz umarım şimdi daha iyidir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-08-16, 11:17   #13
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 14
Mesajlar: 364
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim Köpük Kusuyorrr

Venüss tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Bahane üretmeye ne var ohoo.. Kedisi bilmem kaçıncı kattan düşen ve buraya 'kedim bilmem kaçıncı kattan düştü bacağı kırıldı ne yapabilirim?' diye soru soran birçok kişi gördüm, yani veterinere götürmekten başka ne yapılabilir anlamıyorum, sanırım burada yazılan yazılardan yola çıkarak açık ameliyat yapmayı düşünüyorlar
Evet ya çok rastlıyorum bende burdan yazıyorum veterinere götürün diye yok veteriner kapalı yok bizim burda veteriner yok gibilerinde yazıyor veteriner kapalıysa İlaki nöbetçi veteriner vardır, yaşadıkları yerdede veteriner yoksa gitsinler veteriner olan biryere yani veteriner yoksa başka şehre gitmeyi üşeniyorlar
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kedim arka ayaklarini kullanamiyor ersoykahraman Kedi Sağlığı 6 14-09-14 23:15
kedim kaç gündür kayıp !! zeynek klç Kedi Sorunları 1 05-07-14 22:36
Kedim hamile ama... demir3895 Kediler 1 04-07-14 19:48
Köpeğim ve kedim arasındaki ilişkinin düzenlenmesi hk. ntubay Eğitmenimize Sorun 4 24-04-14 21:04
Kedim KÖPÜK kayboldu Lütfen YARDIM! köpükdimple Kedimi Kaybettim 16 01-06-12 21:22



Saat 11:54.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189