Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 19-10-12, 14:15   #16
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

etoile tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
valla ben kedinize bayram süresince bakmak isterdim ama benim dişi kıskançlığından bir şey yapar diye korkuyorum evler yakın olsaydı hiç değilse mama su koyar tuvaletini temizlerdim
fazladan odanız varsa odada da idare edebilirsiniz belki..altı üstü 6gün ben orda olsaydım kesin alırdım..benim canavarlar başka kedi gördüklerinde uzaylı görmüş gibi davrandıkları için bişey yapmazlardı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 14:20   #17
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 61
etoile Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

fazladan odam var,fazladan kedi tuvaletim var ancak benim dişinin kapı açma özelliği var ))) o sahiplendirdiğim yavrulara pek bi çektirmişti cadı ))
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 14:28   #18
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

etoile tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
fazladan odam var,fazladan kedi tuvaletim var ancak benim dişinin kapı açma özelliği var ))) o sahiplendirdiğim yavrulara pek bi çektirmişti cadı ))
benim gibi yapın ozaman her odayı, tuvaleti,banyoyu,sokak kapısını kilitli tutun...benim osman da kapı açar çünkü...her kapımız kilitli
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 14:30   #19
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 61
etoile Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

)) kapıyı açamayınca söyleniyor mu osman da mır mır mır ) benim için problem yok bu arada kedişi bana bırakabilir arkadaşımız bayram süresince
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 14:35   #20
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

etoile tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
)) kapıyı açamayınca söyleniyor mu osman da mır mır mır ) benim için problem yok bu arada kedişi bana bırakabilir arkadaşımız bayram süresince
dün bir arkadaşımız kedisine bahçede bakıyormuş..baya bi konuştum resmen beynini yıkadım kediciği eve aldı..şimdi siz de buna benzer bişey yapıyorsunuz..bu konuda amma ikna yeteneğim varmışda haberim yokmuş osman açamayınca böğürmeye başlıyo resmen ne söylenmesi...ağlamak kıyamet ama açılmaz o kapılar biliyo bunu..pes ediyo sonunda...kaç kere klozetten su içerken yakaladığımı ve banyoya nasıl girmiş diye düşündüğümü bilemezsiniz sonunda sokak kapısını açıp sokağa çıkınca keşfettimki kapı açıyo
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 14:44   #21
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 61
etoile Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

ayyy Osman da mı ya Şanslı da öyleee kaç kere yakaladım klozetten su içisini tek deli benim ki sanıyordum ohh be yalnız değilmişim )) yoo ben bakarım bakmasına da takdir edersiniz ki insanlar burada birbirini tanımıyor karşı tarafın güvenmesi çok önemli ... yoksa ha 2 kedi ha 3 kedi hiç birşey farketmiyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 14:48   #22
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

etoile tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
ayyy Osman da mı ya Şanslı da öyleee kaç kere yakaladım klozetten su içisini tek deli benim ki sanıyordum ohh be yalnız değilmişim )) yoo ben bakarım bakmasına da takdir edersiniz ki insanlar burada birbirini tanımıyor karşı tarafın güvenmesi çok önemli ... yoksa ha 2 kedi ha 3 kedi hiç birşey farketmiyor
tabii canım haklısınız..ama bi de şöle düşünün...sonuçta kedi evde yalnız kalamayacak ve birine emanet edilecek eninde sonunda...bırakacak insan gelecek evi görecek sizi görecek öle karar vercek..napalım..mecburen bu arada benim osmanın da kuymak ın da manyaklıkları ünlüdür..eminim şanslıyı katlarız o konuda
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 14:56   #23
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 61
etoile Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

ya zaten tekir kedilerin zekasına gerçekten hastayım. Benim Duman Şanslı nın yanında azcık saf kalıyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-12, 15:06   #24
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

etoile tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
ya zaten tekir kedilerin zekasına gerçekten hastayım. Benim Duman Şanslı nın yanında azcık saf kalıyor
şanslı dumanı örgütleyip yaramazlığın başını çekiyodur benimkilerin ikiside tekir olduğu için birlikte kafa kafaya verip plan yaptıklarını düşünüyorum.. en akla gelmeyecek şeyleri yapıyolar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-10-12, 23:01   #25
 
Köri üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2012
Mesajlar: 14
Köri Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

etoile tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
valla ben kedinize bayram süresince bakmak isterdim ama benim dişi kıskançlığından bir şey yapar diye korkuyorum evler yakın olsaydı hiç değilse mama su koyar tuvaletini temizlerdim
Çok teşekkür ederim sonunda kalacak bir yer buldum yalnız kalmayacak
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-10-12, 23:07   #26
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

Köri tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Çok teşekkür ederim sonunda kalacak bir yer buldum yalnız kalmayacak
güzel haber
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-10-12, 23:29   #27
 
Köri üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2012
Mesajlar: 14
Köri Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

kesinlikle 2 aylık kedisi olan bir arkadaşım var, ben bizim canavarı bildiğimden onda kalmasını teklif dahi edememiştim ama ben bakarım deyince havalara uçtum tabi umarım o pisicikle de anlaşırlar da kazasız belasız atlatırız tatili
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-12, 09:19   #28
 
ref034 üyesinin avatarı
 
Mecidiyeköy
Üyelik Tarihi: Eki 2012
Yaş: 32
Mesajlar: 3
ref034 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

Ben de arkadaşımızla aynı zor durumdayım... Aynen ben de şehir dışına çıkacağım, ailemin yanına gidiyorum. Yalnız kalacak oğlum evde, ilk defa bu kadar yalnız bırakacağım 5 gün yokum ben de. Geçen sefer Pamukkale almıştı bagajda, sıkıntı olmamıştı ama bu sefer Ulusoy'la gidiyorum kesinlikle kabul etmeyeceklerini söylediler... Çaresiz kaldım. Evde mamasını suyunu fazlasıyla koyup gideceğim ama içim içimi yiyor. İnşallah geldiğimde psikolojisii bozulmuş olmaz bebeğimin...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-12, 09:36   #29
 
karamık üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Nis 2012
Mesajlar: 465
karamık Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

ben kızlarımı 3 gün yalnız bırakmıştım, mamasını suyunu koyan biri vardı ama o da kedileri uzaktan seven biriydi. kesin mama koyup gitmiştir. eve döndüğümde kapıda karşılamamışlardı. gözlerini devirip yüzüme bakıp yatmaya devam etmişlerdi. hatta evi hiç dağıtmamışlardı. yani çok kızgındılar :/ yani hiç tavsiye etmem. sonra 1-2 güne düzeldiler ama bilemiyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-12, 10:24   #30
 
ref034 üyesinin avatarı
 
Mecidiyeköy
Üyelik Tarihi: Eki 2012
Yaş: 32
Mesajlar: 3
ref034 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedim evde 6 gün yalnız kalabilir mi?

Hiç alternatifim yok ki... :S Pansiyon için de durumum müsait değil şu anda. Mecburum
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Köpeğim evde yalnız kalabilir mi? Köpeğim Köpekler 20 04-12-13 17:35
kedim evde yalnız kalmak zorunda :( sibell Kedi Sorunları 2 15-05-12 10:31
evde yalnız kalması marsık Kedi Sorunları 3 28-04-12 00:15
köpekler evde yalnız kaır mı Köpeğim Köpek Sorunları 8 27-03-12 16:32
köpek evde 8 saat yalnız kalabilir mi? esra35 Diğer 1 29-02-12 20:22



Saat 14:35.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198