Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 29-06-16, 13:51   #1
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Kas 2015
Mesajlar: 7
M.Melissa Çevrimdışı
Varsayılan Kediler birbirlerini unutur mu

Arkadaşlar iki erkek kardeş kedilerim son 3 gündür kavga ediyorlardı. Bende ikisini ayırdım iki gündür biri evin içinde serbestken diğeri odada kalıyor. Değiştiriyorum sürekli birini içeri alıp diğeri evde dolaşıyor. Bu küslük bitmiştir diyorum bir gün ayrı kaldılar birleşsinler diyorum ama anında tuhaf sesler çıkartmaya başlıyorlar. Bu durumu nasıl düzeltirim.? Birbirlerini unutma ihtimalleri var mı? Neyin nefreti bu? Doğduklarından beri hiç ayrılmayan iki kardeş bunlar nolur bi çözüm bi fikir verin. Tıkandım kaldım.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-06-16, 16:44   #2
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 15
Mesajlar: 369
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kediler birbirlerini unutur mu

Unutmazlar benim iki tekir kedim vardı biri dişi biri erkekti kız olan gidipte saatlerce gelmezdi başına birşey gelmesin diye sahiplendirdik birkaç hafta yada birkaç gün kaldı sonra geri getirdiler tekrar erkeğin yanına koyduk çok Mutlu oldular ama yine sahiplendirdik kızı ama busefer balkondan atlamaya kalkışmış ama neyseki abi tutmuş abide korkunca tekrar geri getirdiler yani anliycağınız iki kere sahiplendirdik ama bir birini unutmadılar merak etmeyin sizin kedilerde unutmaz birbirini
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-06-16, 17:35   #3
 
Antalya
Üyelik Tarihi: Kas 2015
Mesajlar: 7
M.Melissa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kediler birbirlerini unutur mu

Biz bide aynı evin içindeyiz sadece birbirlerini görmüyorlar. Bu kavga durumu son bulana kadar biraraya getirmesem yani bi sorun olmaz teşekkür ederim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-06-16, 17:44   #4
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 15
Mesajlar: 369
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kediler birbirlerini unutur mu

M.Melissa tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Biz bide aynı evin içindeyiz sadece birbirlerini görmüyorlar. Bu kavga durumu son bulana kadar biraraya getirmesem yani bi sorun olmaz teşekkür ederim
Birşey değil
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kediler için söylenmiş sözler... Çok Hoşunuza Gidecek! sultaan<3merve Kedi Makaleleri 51 08-07-15 20:36
Şu Acayip Kediler KeDiCiKLeR Kediler 1 12-01-15 13:46
kediler ile ilgili eger bilirsinizse bilgiler hekayeler ve guzel sozler yazsaniz cok mmmm Kediler 1 06-07-14 22:00
Kediler Hakkında Bilmeniz Gereken 40 Şey... ASRIN Kediler 14 20-09-12 17:54
Sevimli Dostlarımız Kediler... ASRIN Kediler 3 18-02-12 14:35



Saat 14:56.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198