Markamama.com


Cevap Yaz
Eski 28-08-14, 19:26   #91
 
önderya üyesinin avatarı
 
nilüfer
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 45
önderya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediler

Ben biraz fazla kafayı taktığımdan çok üzülüyodum eşim de onu alalım dedi inşallah duruyodur hâlâ )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-08-14, 19:33   #92
 
Üyelik Tarihi: Eki 2013
Mesajlar: 1.521
canancan Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediler

önderya tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Ben biraz fazla kafayı taktığımdan çok üzülüyodum eşim de onu alalım dedi inşallah duruyodur hâlâ )
umudunuzu kaybetmeyin çünkü okullar açılınca birçok aile aldığı tatil hediyesi evcil hayvanı başından atacak maalesef.başka şehirlerde özellikle istanbulda iran kedisi veren çok tabii yavru kedi aramıyorsanız bu bir seçenek olabilir.çünkü yuva arayanların genelde en küçüğü 5 aylık oluyor.umarım bulursunuz iyi şanslar.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-08-14, 12:41   #93
 
önderya üyesinin avatarı
 
nilüfer
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 45
önderya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediler

Yaa öylemi olsun biz bi barınağa gidelim o kedicik duruyosa alayım belki başka bitane görürüm kanım kaynar. Olmadı o zamanı bekliyeyim bulucam inşallah umudu kaybetmek yok
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-08-14, 10:22   #94
 
sırnaşık üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 107
sırnaşık Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediler

önderya tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Mrb. Ben irandan umudu kesiyorum yavaş yavaş eşim barınakta dediğiniz kediyi görmüş inşallah hala duruyosa ona bakmaya gidicez h.sonu açıktır umarım eşim işte olduğundan h.sonu bekliyoz hakkımızda hayırlısı beyaz bi tekir di demi sizin bahsettiğinizde aynısı galiba.. )
evet onu biz alacaktık veterier yakın bir arkadaşımız onu bize ayırmıştı biz kedicikleri öyle kafesin içinde tıkılmış görünce bizimkini aldık 3 ay önceye kadar annesinin altındaydı o yavru biz almadık size kısmetmiş sanırım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-10-14, 15:41   #95
 
önderya üyesinin avatarı
 
nilüfer
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 45
önderya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediler

Geçen gün şöyle bişey oldu anlatayım:
Oğlumu okula borakmaya gidiyorum koştur koştur küçük oğlumda yanımda çekiştiriyo oraya buraya.. okula da geç kalmışız .dış kapının karşısında iki kedi var birine vuruldum resmen hâlâ yüzü gözümün önünden gitmiyo tam hayal ettiğim istediğim gi
İbi sarı beyaz off. Acele acele çocuğu sınıfına bırakıp kediye koştum bütün okulun çevresini talan ettim kedi yok o kadar üzüldüm ki alıp eve getircektim hergün etrafa bakıyorum havalar da soğudu yaa bırak onu başka bi kedi bile yok dışarda nasıl bi mahalledir bilmem bi kedi bile yok yaa...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-10-14, 23:02   #96
 
KeDiCiKLeR üyesinin avatarı
 
Denizli / Sarayköy
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Yaş: 13
Mesajlar: 272
KeDiCiKLeR Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediler

İnşallah bulursunuz. Başka yerlere de bakabilirsiniz. Ben de yavru kedi bulmuştum. Yavru kediyi birkaç gün görmüştüm ama bir daha görememiştim.

Bu konu en son " 27-10-14 " tarihinde saat 23:04 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-10-14, 23:04   #97
 
KeDiCiKLeR üyesinin avatarı
 
Denizli / Sarayköy
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Yaş: 13
Mesajlar: 272
KeDiCiKLeR Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediler

KeDiCiKLeR tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Arkadaşlar bugün sokakta minik bir kedi buldum. 1 aylıktan küçük.
Bir gözü görmüyor.

Nasıl buldum:
Babala bir yere gitcektik arabamızın altında o minik yavruyu gördük kaçmıyo. Ben de onu elime aldım koydum yakındaki biyere. Akşamüstü yine yavruyu gördük ben anneme o süt içmeli, daha küçük o dedim annem saçmalama dedi. Peynir vermeyi denedik ona -o yine arabanın altındaydı- yemedi ama. Ona dokunmaya çalıştım patisini elleyebildim. Nefes sesine benzer bi ses çıkardı sizce neden olabilir, hasta olabilir mi ?
İşte o kediyi bir daha göremedim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-14, 18:17   #98
 
sırnaşık üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 107
sırnaşık Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: kediler

önderya tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Yaa öylemi olsun biz bi barınağa gidelim o kedicik duruyosa alayım belki başka bitane görürüm kanım kaynar. Olmadı o zamanı bekliyeyim bulucam inşallah umudu kaybetmek yok
takip etmiyorum belki almışsınızdır ama barınakta iran kırması acayip sevimli 1 aylık sarılı bir kedi var
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kediler için söylenmiş sözler... Çok Hoşunuza Gidecek! sultaan<3merve Kedi Makaleleri 51 08-07-15 20:36
Kediler ve İnsanlar :) Bakın bakalım... >Ferik ve Bulut< Kediler 1 28-05-15 00:03
kediler hakkında 40 madde gokhaname Kedi Makaleleri 3 27-11-13 19:05
Kediler Hakkında Bilmeniz Gereken 40 Şey... ASRIN Kediler 14 20-09-12 17:54
Sevimli Dostlarımız Kediler... ASRIN Kediler 3 18-02-12 14:35



Saat 17:45.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198