Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 29-05-14, 01:19   #1
 
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 74
findog Çevrimdışı
Varsayılan Kedi ve annem

Merhaba herkese.ben kedi almayı çok istiyorum fakat annem kedilerden çok korkuyor ne yapabilirim annemin korkusunu yenmesi için?oda kedileri seviyor fakat aşırı derecede korkuyor psikoloğada gitmek istemiyor böyle bir dırum yaşayan var mıdır?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-14, 08:19   #2
 
Merkez
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Mesajlar: 36
loveanimals Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi ve annem

Annenize bir kedi sevdirebilirsiniz
Annenize bilgi vererek nasil hayvanlar oldugunu tanitabilirsiniz
Onerim bunlar umarim ise yarar :-)
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-14, 10:04   #3
 
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 74
findog Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi ve annem

Bir ara bir kediyi eve almıştık geçici olarak ondan sonra sahiplendirdik hep söyledim bi sevsen alışırsın diye ama neredeyse kedinin yüzünü bile görmedi çok korkuyor kediden
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-14, 11:06   #4
 
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 451
lizbourne Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi ve annem

Geçici olarak bir kediyi sahiplenmeyi tavsiye edecektim ama onu yapmışsınız herhalde... İsterseniz bir kere daha deneyin ama bu sefer annenizin onunla vakit geçirmesini sağlayın, bu sayede korkusu hafifleyecektir diye düşünüyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-14, 14:07   #5
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi ve annem

Benim annemde çok korkardı aldım getirdim ilk 3 ay güzelce baktım annem dokunamıyodu bile parmak ucuyla dokundurtturuyodum zorla. Kedide annemin ondan korktuğunu anlıyodu ısrarla üstüne üstüne gidiyodu evde birbirlerini kovalıyolardı benim anneminki korkmaktan öteydi. İnanın çok daha farklıydı. Okulum başlayınca (tabi lisedeyim) başbaşa kaldılar e nolcak kedi masaya çıkıo dokunması alması lazım annemin )) bi gün eve geldim bakınn tutuyorumm kediyi diye bi seviniyo ama nasıl tutuyo iki metre uzağında vücuduna yaklaştıramıyo sonralarda bayada vucuduna soktu şuan sarmaş dolaşlar birlikte uyuyolar annemi yalıyo benim annem alıştıysa herkeees alışır. Kedime alıştıktan sonra hayatında ilk defa kucağna köpek aldı mesela )) halbuki köpek paçasına dokundu biz durdurmadık diye deli gibi ağlamıştı bi kere
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-14, 16:31   #6
 
Üyelik Tarihi: Eki 2013
Mesajlar: 1.521
canancan Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi ve annem

annen istemiyorsa sevmiyorsa, alışmak yada sevmek zorunda değil.herkesin fobileri olabilir.emrivaki yapmayı anneye ayıp olarak görüyorum.kadının kendi evi parayıda baban kazandığına göre çocukların eve hayvan alımı konusunda söz hakkı olduğunu düşünmüyorum.aile istemezse bir hayvan o evde uzun süe kalamaz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-14, 19:58   #7
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi ve annem

Ben anneme emrivaki yapmadım getir dedi çok istediğim için. Ama istemese emrivaki yapardım korku yenilebilir bişey.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-05-14, 00:43   #8
 
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 451
lizbourne Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi ve annem

Ben de bu konuda Merve Nisa gibi düşünüyorum. Benim ailem de kedi almayı çok istememe rağmen karşı çıkıyordu. En sonunda 19 yaşıma gelince rest çektim ve aldım. Belki de yaşım artık o sorumluluğu alacak kadar büyük olduğu için de çok karşı çıkılmadı ama yine de pek fazla razı değillerdi doğrusu. Ama şimdi abim de annem de çok seviyorlar. Bizimkiler korkmuyorlardı ama korkunun da Merve Nisanın dediği gibi yenilebilir bir şey olduğunu düşünüyorum, sonuçta o bunu bizzat deneyimlemiş annesiyle. Ayrıca çocuklar çocuk olsa da onlar da bir bireydir sonuçta o kadar baskı yapılırsa da iyi değil diye düşünüyorum. Ki bence bir çocuğun büyürken evde hayvan beslenmesinin o çocuk için çok iyi olduğunu düşünüyorum. Hem iyi bir hayvansever haline geliyorlar, çocukluktan beri yakından iletişim kurdukları için daha iyi empati kurabiliyorlar, hem de en azından biraz sorumluluk almış oluyorlar.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
kedi sahiplenmeden önce iyi düşünün canancan Kedi Makaleleri 82 14-04-15 14:33
Kedi Nasıl Eğitilir? ASRIN Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 2 01-03-15 01:29
Kedi eğitimi pisicik Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 6 01-06-14 16:17
Benim Kedim İşini Bilir ! Kontesss Kediler 7 24-11-13 21:44
Kedilerde "AIDS" ASRIN Kedi Sağlığı 0 10-03-12 00:20



Saat 14:43.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198