Petkod ile En iyi dostunu kaybetme!
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 16-10-08, 21:29   #1
 
Cat hause üyesinin avatarı
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Eki 2008
Yaş: 24
Mesajlar: 34
Cat hause Çevrimdışı
Red face Kedi tüyü...!!

arkadaŞlar benım kedım var. ben ona cok yakın davranıyorum napim dayanamıyorum kedi tüyü hakkında bi çok şey duydum korkuyorum kedi tüyü hakkında bilgi verirmisiniz. bence ben kedi tüyü felan yutmuşumdur...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-10-08, 21:48   #2
 
Cat hause üyesinin avatarı
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Eki 2008
Yaş: 24
Mesajlar: 34
Cat hause Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

terelelli tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
kedınızin bakımını aşılarını zamanında yaptıgınız sürece sorun yoktur
ve tabee temız baktıgınız sürece..
kist aşısı hem sizi hem kedınızı koruyacaktır
o zaman korkmayın bişiii olmass
temiz de yınede korkuyorum ya çok sey duydum :S
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-10-08, 22:23   #3
 
şiva üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 18
Mesajlar: 143
şiva Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

aşıları yapıldıktan sonra hiç bir sorun yok içiniz rahat olsun... onlar bilinçsizce söylenen sözler...!!!
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-10-08, 16:32   #4
 
meraltunca üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eki 2008
Yaş: 42
Mesajlar: 21
meraltunca Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 4
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

36 yaşındayım çok şükür hiçbir problem yaşamadım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-08, 19:00   #5
 
pisicik üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 17
Mesajlar: 637
pisicik Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 13
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

Aşılarını zamanında yaptırdıktan sonra hiçBişi olmaz merak etme
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-10-08, 21:31   #6
 
aayışığıı üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2008
Mesajlar: 44
aayışığıı Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

benimde kedim var. bunun için kis aşısı diye bişi var ya tüy dökülmesini azaltıyo yada organa zarar verme etkenini kaldırıyodu emin degilim.ma sık sık tüylerininde taraya bilirsin belki bi çözüm olur.ben bunca yıl yayvanlarla ykın olmuştum kedimle o kadar içli dışlıyım ki aklın şaşar(yanlış anlaşılmasın) bana bişi olmadı ama olmıcak diye bişide yok
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-11-08, 23:06   #7
 
Üyelik Tarihi: Eki 2008
Yaş: 52
Mesajlar: 14
turkuaz62 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

evet bende kedime kist aşısı yaptırdım..ilkini iki ay sonra diğerini yaptıracakmışım..aşı ücreti ne kadar sizinkini .kuduz aşısı şartmı?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-11-08, 19:52   #8
 
aayışığıı üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2008
Mesajlar: 44
aayışığıı Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

bi yaştan sonra kuduz aşısı şart olyu his aşısı veterinere göre degişiyo bi yer bana 15 bi başkası 20 dedi ama ben belediyenin veterinerine gittcem
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-11-08, 21:32   #9
 
emir27 üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2008
Yaş: 21
Mesajlar: 29
emir27 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

Kedinizin aşıları tam ise,parazit tedavilerini düzenli olarak oluyorsa ve dışarıyla temas kurmuyorsa yani sadece evin içinde yaşıyorsa hiçbir sorun olmaz.Korkmanıza hiç gerek yok (:
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-11-08, 14:52   #10
 
merve çağrı üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eki 2008
Mesajlar: 314
merve çağrı Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

Belediyeler Evde Bakılan (cins Kedi Ama) Hayvanlara ücretsiz Ya Da Minumum ücretli Aşılarını Yapıyor Mu Ki? Ben 35 Ytl Vermekten Bıktım Artık Ya!
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-11-08, 01:16   #11
 
Üyelik Tarihi: Eki 2008
Yaş: 26
Mesajlar: 19
butterfly_bgm Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

merhaba,tüy problemi için benim de bir önerim olacak aslında. ben ikea'dan almıştm. dışı koparılabilen yapışkanlı bir silindir var. bir çok yapışkanlı kağıt da mevcut üzerinde,fiyatı ise 2 ytl. ondan alıp koltukları halıları hatta yerleri bile şöyle bir geçiyorum üstünden. hem tüy hem de malum öğrenci evi genel temizliği oluyor benim için. eğer çok tüy döken bir pisiyse,ki benim ki iran kedisi,malum,çok yardımcı oluyor bu alet. bir de beaphar diye bir markanın multi vitamini var,diş macunu gibi bir ambalajı var. ondan mamasına sıkıp karıştırınca,hem tadını kediler çok seviyor hem de tüy dökmesini büyük oranda engelliyor. aklında olsun
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-11-08, 14:27   #12
 
merve çağrı üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eki 2008
Mesajlar: 314
merve çağrı Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.benim kedim afedersiniz ama yemek yeme özürlü hapı nasıl yutsun.bi kere parazit hapı vereyim dedim hap hap olduğuna pişman oldu.yapacak bişey yok, belediyelere benimde çok içim sinmiyodu aslında;o zaman aşılara devam....iyi günler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-11-08, 14:46   #13
 
venüs üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Ağu 2008
Yaş: 29
Mesajlar: 202
venüs Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

parazit hapını parça etli konserve mama ile çok güzel yiyorlar. benim venüsde ilk parazit hapını aldığında çok iştahlı bir kedi sayılmazdı. ama veterinerden hapı alırken yanında aldığım mamanın parça etlerine sakladım bırak hapı yememeyi nerdeyse parmağımı yiyordu sıpam

adı konserve mama olarak söylenmedi bana ama şu light tobalıkları varya ambalajı onlar gibiydi bildiğimiz konserve kutusu değildi. tavuklu olduğundan resmen saldırıyorlar mamaya gözlerime inanamamıştım
kedine yemek yedirmekte zorlanıosan tavsiye ederim benimki bi kere yedi 100 gr. 2 kerede verdim sonra bir açıldı iştahı pir açıldı şimdi kahve dışında herşeyi yiyip içiyor

ayrıca aşıdan çok hapı önerdi veterinerimiz daha etkiliymiş parazit tedavisinde yan etkiside aşıya nazaran çok azmış
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-11-08, 15:07   #14
 
merve çağrı üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eki 2008
Mesajlar: 314
merve çağrı Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

anlıyorum allah bağışlasın çok tatlı ama bizim ki yaş mamada yemiyor sadece yalıyor gerçekten yemek yeme anlayışı yok yemek yemeyi bilmiyor ve iki senedir böyle.çare bulamadık.kuru mamaları bile hani insanlar çerez yerken içinden fındığını fıstığını ayırır ya aynen öyle yere düşene tenezzül etmez on tane yi dener bi tanesi denk gelir ağzına geri kalan yere.çok garip bi kedi,veterinerimiz de hayretler içerisinde.ama pes etmiycem tekrar denicem ozaman.mersi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-11-08, 12:10   #15
 
Yurt Dışı
Üyelik Tarihi: Kas 2008
Mesajlar: 26
ozgurbulut34 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi tüyü...!!

Ben 2 ay kadardır kedimle yatıyorum ve bayağı tüy döküyor, sanırım geceleri bende yutuyorum çünkü ne hikmetse sabah burnum ve nefesin tıklalı uyanıyorum. Daha bi çözüm bulamadım bu tüy dökme olayına. Yurtdışı bir siteden okuduğum kadarıyla bir vitaminle bu sağlanabiliyormuş onu getirtip deneyeceğim belki işe yarar.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kedi NezLesi кöקüк Kedi Sağlığı 17 19-08-14 00:24
Kediler ve Kedi Otu :) >Ferik ve Bulut< Kedi Beslenmesi 13 02-09-12 23:04
Kedi Sözlüğü merveminnoss Kediler 4 29-06-12 16:12
Kedi nezlesi pisicik Kedi Sağlığı 3 07-08-11 17:21
kedi ve çocuklarımız sudehan Kediler 0 06-04-09 16:08



Saat 05:10.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82