Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 27-02-14, 19:27   #16
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2012
Mesajlar: 232
Metyus Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi sayım giderek artıyor :(

Maddi yönden bir sıkıntınız yoksa bir sorununuz yok bence.Sizin yaptığınız insanlıktır.Yapılan eleştrilere kulak asmayın. Ben kedim var diye çok mutluyum kediden korkuyorlar diye misasfir gelmiyor bi açıdan iyi bir şey kedilerinizle sağlıklı bir ömür dilerim. Gerçekten çok merhametlisiniz imkanım olsa ben de almak isterdim 5-6 tane Unutmayın ki burası türkiye istediklerini desinler.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-02-14, 21:12   #17
 
Luivelily üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 72
Luivelily Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi sayım giderek artıyor :(

emin olun insanlar her zaman yorum yapacak bir şey bulur. ben artık hayvanları sevmiyorum diyenlerle arkadaşlık etmiyorum. uzaktan severim diyenle bile mesafeliyim içimden gelmiyo çünkü öyle insanlarla bir arada olmak. bana da ne kedi bakıp duruyorsun bir çocuk doğur da onu büyüt diyorlar ama benim çocuğum var siz merak etmeyin deyip geçiyorum. çünkü böyle bi sevginin ne olduğunu bilmedikleri için boş boş konuşuyorlar. bugün kedilerinizden vazgeçseniz yarın eleştirecek başka bir şey bulurlar. anlamıyorum ve sinir oluyorum şu insanlara.. siz sakın yıkılmayın ve vazgeçmeyin bırakın pes eden onlar olsun. siz aklın ve vicdanın kabul ettiği en doğru ve en güzel şeyi yapıyorsunuz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-02-14, 11:59   #18
 
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 6
Luxor Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi sayım giderek artıyor :(

GÜNEŞ-EYLÜL tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Ee iyi gözünüz aydın ve geçmiş olsun bende şehir dışındayım döner dönmeZ erkeğimizi kısırlaştırıcam şuan 8 ayı bitti eylülü hamile bırakacak diye aklım çıkıyo şuan
Ben hiç erkek kedi kısırlaştırmadın rahatmıydı dikiş falan oluyormu?
Bizim 4 erkek kedimizin de ameliyatını aynı veteriner yaptı. Başka yerlerde nasıl yapılıyor hiç görmedim ama ben farklı bir yöntemle yapıyorum diyor. Sadece 1 tane dikişi oluyor ve kedi hiç olumsuz etkilenmiyor.

GÜNEŞ-EYLÜL tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Bu arada bu çizim bizler için çizilmiş )
Kesinlikle çok beğendim

Merve Nisa tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Yaptığınız şey o kadar güzelki sizi takdir ediyorum. Keşke insanlar sizin gibi olsa. İnsanlar burda kedi buldum kedi sokakta kalmasın kedi ölmesin diceklerine keşke kendileri baksalar. Hepsinin bakamama sebebini çok merak ediyorum açıkcası. Başka kedisi var diye bırakacak sokağa. Saçmalık. Siz etrafınızdakileri umursamayın. Kim ne derse desin. Sizin yaptığnızı herkes yapamaz.
Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için. Ben bakılmamasına da artık birşey diyemiyorum.. Sadece hayvanlara zarar vermesinler o bile yeter yeter diyorum..

Metyus tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Maddi yönden bir sıkıntınız yoksa bir sorununuz yok bence.Sizin yaptığınız insanlıktır.Yapılan eleştrilere kulak asmayın. Ben kedim var diye çok mutluyum kediden korkuyorlar diye misasfir gelmiyor bi açıdan iyi bir şey kedilerinizle sağlıklı bir ömür dilerim. Gerçekten çok merhametlisiniz imkanım olsa ben de almak isterdim 5-6 tane Unutmayın ki burası türkiye istediklerini desinler.
Teşekkür ederim Kedi bakmanın, kafalarda oluşmuş düşüncenin aksine fazla maddi güç gerektiren birşey olmadığını düşünüyorum. 15 kiloluk kuru mamalardan alıyoruz ve 5 kediye 2 ay boyunca yetiyor. Yani bir kedinin ayık mama masrafı sadece 7 TL civarında oluyor. Oysa basit bir akvaryumun bile bundan çok masrafı var ama nedense kedi hep göze batıyor...

Luivelily tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
emin olun insanlar her zaman yorum yapacak bir şey bulur. ben artık hayvanları sevmiyorum diyenlerle arkadaşlık etmiyorum. uzaktan severim diyenle bile mesafeliyim içimden gelmiyo çünkü öyle insanlarla bir arada olmak. bana da ne kedi bakıp duruyorsun bir çocuk doğur da onu büyüt diyorlar ama benim çocuğum var siz merak etmeyin deyip geçiyorum. çünkü böyle bi sevginin ne olduğunu bilmedikleri için boş boş konuşuyorlar. bugün kedilerinizden vazgeçseniz yarın eleştirecek başka bir şey bulurlar. anlamıyorum ve sinir oluyorum şu insanlara.. siz sakın yıkılmayın ve vazgeçmeyin bırakın pes eden onlar olsun. siz aklın ve vicdanın kabul ettiği en doğru ve en güzel şeyi yapıyorsunuz
Ben hayvanları sevmeyenlere ortam uygunsa "ben de hayvan sevmeyenleri sevmiyorum" diyorum
Çocuk büyütmek ve yetiştirmekle hayvan beslemek eş duygular değildir ki. Benim iki çocuğum var ve ben evinde hayvan olmadan büyüyen çocuklar için çok üzülüyorum. Bence her çocuk bir hayvanla büyümeli. Ama bu hayvan dokunup sevebileceği, sıcaklığını ve duygularını hissedebileceği bir hayvan olmalı. Ancak böylece hem çevreye hem de başka insanlara duyarlı bireyler olabilirler. Çünkü hayvanları sevmeyen, onların hislerini anlamayan kesinlikle insanları da sevemez diye inanıyorum ben.
Kızım çok küçükken kedilerden inanılmaz korkardı. İlk kedi aldığımızda çok ağlamıştı. Bu yüzden aile büyükleri kesinlikle evimizde kedi olmasını hiç onaylamamışlardı. "Benim kızımsa hayvanları sevecek çaresi yok" demiştim Şimdi benden daha çok seviyor bütün hayvanları. Yanında kedilerden biri olmadan uyuyamıyor

Hepinize cevaplarınız ve desteğiniz için teşekkürler..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-02-14, 16:58   #19
 
Benelif üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 915
Benelif Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi sayım giderek artıyor :(

Facebookda kullandigim bir kapak resmi, kullanmak isteyen olursa alabilir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-16, 04:15   #20
 
kozanibo üyesinin avatarı
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Şub 2016
Yaş: 29
Mesajlar: 84
kozanibo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi sayım giderek artıyor :(

Kediyi alaturka tuvalete nasıl alıştırdınız
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-02-16, 23:37   #21
 
miskinkizim üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Kas 2015
Mesajlar: 86
miskinkizim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi sayım giderek artıyor :(

kozanibo tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Kediyi alaturka tuvalete nasıl alıştırdınız
Konu sahibi aktif değil Ama Youtube'de videolari var isterseniz oradan bakabilirsiniz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-02-16, 08:10   #22
 
kozanibo üyesinin avatarı
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Şub 2016
Yaş: 29
Mesajlar: 84
kozanibo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi sayım giderek artıyor :(

miskinkizim tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Konu sahibi aktif değil Ama Youtube'de videolari var isterseniz oradan bakabilirsiniz
çok zor olsa gerek. 6 ay felan uğraşmak gerekiyormuş.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-02-16, 14:41   #23
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 15
Mesajlar: 369
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi sayım giderek artıyor :(

Bende çok seviyorum kedi evimde bir kedim olmasına rağmen dışarda her sevdiren kediyi seviyorum bana yok sevme şu kedileri diyorlar ben onları kafama takmıyorum devam ediyorum kedi sevmeye elimde olsa 6 tane kedi beslerim evimde.Sende öyle diyenlere kafanı takma bence çok güzel bir şey yapıyorsun benim geçen ay bir tane daha kedim vardı onu zehirleyip öldürdüler daha başka kedileride öldürdüler kedileri bunu yapanı bulsam Boğazlıyan halan sinirim geçmedi her gün bunu paşam için ve diğer kediler için ağlıyorum bulsam o kişiyi boğazliycam ve şikayet etçem ama bulamıyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-02-16, 01:14   #24
 
kozanibo üyesinin avatarı
 
Kayseri
Üyelik Tarihi: Şub 2016
Yaş: 29
Mesajlar: 84
kozanibo Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedi sayım giderek artıyor :(

bizimki de öyle olacak gibi, annesi kayboldu, öldü mü kaldı mı derken, bugün sağ salim geldi. kendi yavrusuna pıssss yaptı korkuttu. ne yapacağım bilemiyorum. anne dışarda yavru içerde kaldı
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kedi Nasıl Eğitilir? ASRIN Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 2 01-03-15 01:29
Kedi NezLesi кöקüк Kedi Sağlığı 26 17-01-15 18:20
Oğlum bana küstü... Lütfen yardım. QueenBal Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 34 16-01-14 22:35
Kedilerde "AIDS" ASRIN Kedi Sağlığı 0 10-03-12 00:20
İşte Kötü Kedi Şerafettin... ASRIN Güncel 8 30-11-10 16:32



Saat 01:14.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198