Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 25-12-13, 17:36   #16
 
ergenea üyesinin avatarı
 
Tekirdağ
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 28
ergenea Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

Duman sabah uyandi yemegini yedi suyunu icti.tuvaletini yaptibdaha sonra yavas yavas yatagina gitti tecavuz icin direniyordu..isten aradilar ise gelmek zorunda.kaldim kedim evde tek aklimda.onda umarim.bir sorun cikmaz icim.hic rahat degil
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-12-13, 15:49   #17
 
Tatlı Olive üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Mesajlar: 3
Tatlı Olive Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

af edersiniz biraz geç oldu ama kedinizin durumu nasıl?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-12-13, 16:41   #18
 
Luivelily üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 72
Luivelily Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

merhabalar öncelikle geçmiş olsun,
ben ne yazık ki konu başlığını geç gördüm. ne yazık ki iyiki kısırlaştırmışsınız diyemeyeceğim ben. çünkü her bakımdan riskli.. fiziksel, psikolojik ve sosyal yönden.

ilk kedimi aldıktan 6 ay sonra sanırım ikinci bi kedi aldım ben. onların doğuştan gelen üreme haklarını elinden almak istemedim vicdanım bunu kabullenemedi ne yazık ki. işte bu yüzden oğlumun yanına bir dişi aldım. biz nasıl kendi türümüzden ayrı yaşayamıyorsak onunda kendi cinsinden bir arkadaşa ihtiyacı olduğunu düşündüm. artık biz evde yokken hiç yalnız kalmıyo.. bizim onlarla oynayamadığımız zamanlarda birbirleriyle oynuyorlar. kendisinin yalayamadığı yerleri kulaklar gibi arkadaşı yalıyo.. birlikte uyuyorlar birlikte mama yiyorlar. şuan küçük oldukları için yavruları olmadı henüz.

kısırlaştırma ameliyatına tamamen karşı değilim ama onun elinden bir hakkı alıyorsak yerine bu hakkı ikame edecek bir şey koymalıyız diye düşünüyorum. eğer bir daha asla anne baba olamayacaksa bari bi arkadaşı olsun. emin olun bir kedi bakmakla iki kedi bakmak arasında veteriner masrafı hariç herhangi bir masraf olmuyo ve evinizdeki neşenizde artıyo ayrıca araştırırsanız kediler kısırlaştırıldıktan sonra bazen depresyona girebiliyorlar her zaman için önlem almakta fayda var diye düşünüyorum ben.. umarım kediniz eski sağlığına kavuşur
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-12-13, 01:46   #19
 
ergenea üyesinin avatarı
 
Tekirdağ
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 28
ergenea Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

Dumana arkadas getirmeyi tabiki denedim hatta koydeki evde bukunan kizimi aldim ama hic anlasamadilar duman tuvaletini yerlere yapti yemeyi kesti evde surekli saklandi ve bu durum 2 hafta kadar surdu diger kedimde problem yoktu ama duman fazlasiyla rahatsiz oldu o yuzden diger kediyi tekrar annem aldi kediyi gondermemle birlikte dumanin nesesi yerine geldi..duman ciddi anlamda tek yasamayi seven bir hayvan evde tek basina kalmak istedigi zamanlat resmen bizi odadan kovar anlatir derdini teyzemde 2 kedi ve surekki birbirlerini yaralyorlar belki bebekken daha alinmali alismadi bziimki..kisirlastirma durumuna gelince inanin hayatim boyunca cekecegim bir vicdan muhasebesi oldu bu durum benim icin ve kendimi hic affetmicem tum dogasini benligini elinden aldim onun secme sansi vermeden hemde...bence en son cagre olmali
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-12-13, 02:53   #20
 
Luivelily üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 72
Luivelily Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

Bizde ikinci arkadaş denememizde başarıya ulaştık hemen pes etmeyin bence. Bizde kısırlaştırsak mı acaba dediğimiz bir dönemde ben kesin kararımı verdim ona sorma şansım yoktu doğuştan gelen bi hakkını elinden alarak kendimce bir doğru yapacaktım eğer kısırlaştıracaksam da ona önce bir arkadaş alayım en azından bir iki kez yavruları olsun ona göre karar veririm dedim ilk aldığımız arkadaşı ile anlaşamadılar geri vermek zorunda kaldık diğerini de başlarda istemedi yemeden içmeden kesildi hala onun kucağımda yatmasına izin vermiyo ama eski yalnızlığı yok en azından evden bir iki gün uzaklaşmak zorunda kalsam içim rahat biliyorum ki yalnız değil ikiside. Zaten artık yakın arkadaş oldular bazen beni bırakıp başbaşa kendi odalarında takılıyorlar dışlanıyorum arada Allah her şeyi eşiyle beraber yaratmış sırf bu yüzden bile bir yoldaşı hak ettiklerine inanıyorum. Umarım sizin kedinizinde güzel bir arkadaşı olur ve umarım bir an önce iyileşir bu arada annemde kedisini yazın kısırlaştırdı kendimize yavruları nasıl olurdu acaba deyip durduk sonra
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-12-13, 15:27   #21
 
polar.bear üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Mesajlar: 260
polar.bear Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

Luivelily tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
merhabalar öncelikle geçmiş olsun,
ben ne yazık ki konu başlığını geç gördüm. ne yazık ki iyiki kısırlaştırmışsınız diyemeyeceğim ben. çünkü her bakımdan riskli.. fiziksel, psikolojik ve sosyal yönden.

ilk kedimi aldıktan 6 ay sonra sanırım ikinci bi kedi aldım ben. onların doğuştan gelen üreme haklarını elinden almak istemedim vicdanım bunu kabullenemedi ne yazık ki. işte bu yüzden oğlumun yanına bir dişi aldım. biz nasıl kendi türümüzden ayrı yaşayamıyorsak onunda kendi cinsinden bir arkadaşa ihtiyacı olduğunu düşündüm. artık biz evde yokken hiç yalnız kalmıyo.. bizim onlarla oynayamadığımız zamanlarda birbirleriyle oynuyorlar. kendisinin yalayamadığı yerleri kulaklar gibi arkadaşı yalıyo.. birlikte uyuyorlar birlikte mama yiyorlar. şuan küçük oldukları için yavruları olmadı henüz.

kısırlaştırma ameliyatına tamamen karşı değilim ama onun elinden bir hakkı alıyorsak yerine bu hakkı ikame edecek bir şey koymalıyız diye düşünüyorum. eğer bir daha asla anne baba olamayacaksa bari bi arkadaşı olsun. emin olun bir kedi bakmakla iki kedi bakmak arasında veteriner masrafı hariç herhangi bir masraf olmuyo ve evinizdeki neşenizde artıyo ayrıca araştırırsanız kediler kısırlaştırıldıktan sonra bazen depresyona girebiliyorlar her zaman için önlem almakta fayda var diye düşünüyorum ben.. umarım kediniz eski sağlığına kavuşur
Lütfen kısırlaştırma konusunu, kedilerin sağlıklı yavrulama yaşlarını, dişi kedilerde kızgınlık, erkek kedilerde kızgınlık, kediler de anne-baba duygusu-davranışı, erken çiftleştirmenin-yavrulatmanın sağlık konusunda etkileri konularını ciddi biçimde araştırın. Sadece sizinle birlikte yaşayan dostların, sağlığı açısından bir öneri. Yanlış anlamayın.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-12-13, 23:12   #22
 
ergenea üyesinin avatarı
 
Tekirdağ
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 28
ergenea Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

Ben 2.bir kedi almadim cunku istemediginden emindim istese ilk kedimle anlasirdi zaten zorla bir evi baska bir hayvanla paylasmak zorunda birakamazdim duman suan huzurlu mutku cunku tum ailenin sevgisi sadece onun herkesin koynunda sirayla uyuyup herkesin gonlunu yapar ve benim alarmim calmadan bikac dk oncede benim ayaklarima gecer ama sabah kim kalkarsa duman gece benimle uyudu cumlesini kurar panduflara bile tahammulu olmayan bir dost bu yuzden baska bir arkadasla anlasamayacagi konusunda icim rahat olmasi gerekiyordu oldu daha fazla kendimi uzlmeye gerek yok.o suan hicbirseyin farkinda degil umarim hayat boyu saglikli bir sekilde hep benim yanimda olur.ben ona en iyi sekilde bakacagimdan eminim o mutlu olsun saglikli olsun yeter
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-12-13, 23:33   #23
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

Nasil dondumu eski haline ayni kudurukluka devam mi yoksa
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-12-13, 12:30   #24
 
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 50
Therya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

benimki dün eve geldi nihayet; ama valla dünden beri çok kuduruk. eskisinden çok. belki de kafeste çok sıkıldı, eve dönene kadar güvenini kaybetti bize bilmiyorum; ama sürekli bir yerleri karıştırıyor, ısırıyor, evin ,içinde çılgınca koşuyor..
umarım sakinleyecek :/
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-12-13, 14:47   #25
 
çakıl38 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 902
çakıl38 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok kararsızım 17:30'a kadar vaktim var! KISIRLAŞTIRMA KARARI vicdanen çok rahat

Bence cifylesme donemin girdi gitti ve geldigindede piskolojisi ona gore
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Gizli yönleri ile enbüyük Türk Atatürk meneldur Paylaşım - Sohbet 6 24-07-14 08:33



Saat 21:00.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198