Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 19-08-14, 12:54   #1
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Yaş: 21
Mesajlar: 58
tinamel Çevrimdışı
Varsayılan isirma ve tirmalama sorunu

Arkadaslar sutlac 3 aylik falan oldu isirma ve tirmalama huyu tabi ki olacak ama yavru da olsa bu yaptiklari biraz asiriya kacmaya basladi uyurken sevdigimde savunmaya gecip tirmalamaya basliyo bunu nasil yenebilirim tina da yavruyken tirmalama yapiyodu ama bu kadar asiri degildi her yerimi ciziyo yardim edin lutfen
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-08-14, 13:15   #2
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2012
Mesajlar: 232
Metyus Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

Elinize kolonya surun. Ama zaten daha 3 aylik olduğundan bence gayet normal dayanmaya calisin büyüdükçe azalacaktır
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-08-14, 14:41   #3
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

dişler kaşınır kan kaynar =))) of of of çok fena zamanlar onlar =) kızdığını belirtin ses tonunuzdan anlar zaten ama yavruyken hepsinde oluyor ne yazık ki =)
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-08-14, 15:19   #4
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2014
Mesajlar: 34
pitovski Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

benim oğlumunda tırmalama huyu çok artık işi abartıp kanatmaya başlayınca tırnak makaslarından alıp o sivri kısmı minnacık kestim tırmalasa da sorun olmuyor artık. İsterseniz deneyin siz de
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-08-14, 15:44   #5
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2012
Mesajlar: 232
Metyus Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

Tirnaklarini yinede siz kesmeyin bence bir veterinerin kesmesi ve torpulemesi çok daha iyi olur. Ama torpulemezse daha kotu olur bu sefer bildiğiniz ikili ciriyo :-)
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-08-14, 18:41   #6
 
Sammyy üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2014
Yaş: 25
Mesajlar: 5
Sammyy Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

Geçmiş deneyimlerden söyleyeceğim, tırmalama ve ısırma alışkanlığı kazanan bir kedi fırsat buldukça bu alışkanlığını devam ettiriyor, tabi ki kediye yaklaşımınızdan önemli. Tırnaklarını uygun bir şekilde keserek bu sorundan kurtulma şansınız var. Isırmaya ise çözüm bulamıyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-08-14, 20:17   #7
 
Üyelik Tarihi: Tem 2013
Mesajlar: 57
Matt1 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

Bende 3 yavru var biri hariç diğer ikisinin böyle huyları yok. İki tanesi son derece sakin. Bir tanesi ele aldığım anda direk miyavlamaya başlıyor. Yani onu öyle kabul etmeniz gerek.

Sammyy tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Geçmiş deneyimlerden söyleyeceğim, tırmalama ve ısırma alışkanlığı kazanan bir kedi fırsat buldukça bu alışkanlığını devam ettiriyor, tabi ki kediye yaklaşımınızdan önemli. Tırnaklarını uygun bir şekilde keserek bu sorundan kurtulma şansınız var. Isırmaya ise çözüm bulamıyorum.
Kesinlikle öyle, bir zaman sonra alışkanlık haline getiriyorlar. Kediler de aynı insanlar gibi farklı karaktere sahip, yapacak bir şey yok.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-08-14, 00:41   #8
 
fatmanur üyesinin avatarı
 
Manisa
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 250
fatmanur Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 5
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

Bizimkilerde aynı ama henüz çok canımızı yakmıyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-08-14, 13:13   #9
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Yaş: 21
Mesajlar: 58
tinamel Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

Yavrularin disi kasiniyo ya da bu bir oyun onlara gore biliyorum ama bu bidaz asiriya kacmaya basladi artik bir sorun oldu dokunan herkesi tirmalayip isiriyo oyun degil aliskanlik oldu diyebilirim sevdirmiyo hic kendini cani isterse gelip yanimda uyuyo ya da kucagima cikiyo benden baska kimseye de yanasmiyo ilk eve geldiginde cok sakindi yerinde kipirdamiyodu simdi sevmek icin evde yakalamaca oynuyoruz. Tavsiye ve bilgilendirmeleriniz icin tesekkurler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-08-14, 14:42   #10
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

karakteri öyle olabilir =) genelde dişi kediler öyle olur istediği zaman gelir matmazel de aynı uyurken bir şey yapsam pati atıp kaçıyor umarım büyüdükçe düzelir bizimki biraz daha duruldu sanki paşa benim ellerimi kanatırdı halime sükrediyorum şuan =) ama dediğim gibi karakterinin tam oturma zamanları bunlar bir kedi nasıl alışırsa öyle gidiyor hayır diyip tepki gösterin kızdığınızı ses tonunuzdan anlar zaten =)
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-08-14, 20:57   #11
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2012
Mesajlar: 232
Metyus Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

Benim kedimde öyleydi hatta bir kac konu acmistim. Ama buyudukce sakinlesiyor ve sevdiriyor artik. Karnini kulagina ve kuyruguna dokunmayin. Hassas bolgelere dokunursaniz kacar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-08-14, 21:54   #12
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

bir arka bacakları. sizinkilerde de var mı bilmiyorum ama ben hangi kediyi sevsem arka bacaklarına dokununca kızıyor.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-08-14, 22:05   #13
 
len_74 üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Eyl 2013
Yaş: 17
Mesajlar: 195
len_74 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: isirma ve tirmalama sorunu

tinamel tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Arkadaslar sutlac 3 aylik falan oldu isirma ve tirmalama huyu tabi ki olacak ama yavru da olsa bu yaptiklari biraz asiriya kacmaya basladi uyurken sevdigimde savunmaya gecip tirmalamaya basliyo bunu nasil yenebilirim tina da yavruyken tirmalama yapiyodu ama bu kadar asiri degildi her yerimi ciziyo yardim edin lutfen
Kızıcaksın ısırdığı zaman elini çek her zaman kızma abarrtığı zaman kızın mama alın arada o mamayı verin size karşı sevgi duyguları güçlensin rahat bırakın biraz rahatlasın evde gezsin.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
yardım kedi ve tuvalet sorunu. marla_singer Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 1 01-05-15 13:14
lütfen yardım edin kedimde kanlı ishal sorunu var cikilop Kediler 0 02-07-14 21:58
K-9 Köpeğimin Beslenme Sorunu! Anubis Köpekler 0 08-06-12 18:01
kedimde deri sorunu leia Kedi Sorunları 1 22-07-11 00:30
Idrar Yolu Sorunu sandre Kedi Sorunları 1 06-08-10 01:06



Saat 10:59.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198