Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 13-05-14, 18:14   #1
 
frkncnky üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 53
frkncnky Çevrimdışı
Varsayılan Hediye Gelen Ufaklık

Öncelikle herkese selamlar..
Dün kız kardeşime hediye olarak bir kedi geldi.Pet shoptan alınmış bir kedi.Bende sizlerin düşündüğü gibi çok kızdım .Kızmamın nedenlerine gelirsek , öncelikle bir hayvanın hediye edilmesine karşıyım sonuçta bir can taşıyor takı veya aksesuar gibi hediye edilmesi çok yanlış bir durum.İkinci mesele ise pet shoptan alınması sokaklar da bir sürü yavru var onlardan birini alabilirdi ama tabi süslü püslü olucak para verilmiş olucak zamanın gençleri..Konuya gelirsek bu yavrucagı sahiplendim sokağa atamazdım bakmak zorundayım ve severekte bakıyorum fakat..Bu yavrucak sanırım daha 1 aylık falan ..Kuru mama , pilav falan verdim az da olsa yedi.Sanırım yemek sıkıntımız yok fakat kucagımdan inmiyor nereye gitsem peşimden ayrılmıyor sürekli miyavlıyor eger benim kucagıma çıkamıyorsa aileden başkasının kucagına çıkmaya çalışıyor..Sürekli kucakta durmak istiyor ..Genel olarak uykulu bir hali var sürekli uyuyor gibi.Elimle birşeyler oynatmaya çalıştım küçük faresini gösterdim falan filan neler neler yaptım ama oyun oynamıyor hiç dikkatini bile çekmiyor oyuncaklar.Tuvaletini yapıyor ishal da olsa biraz normal gibi..Fakat kendini temizlemiyor kuyruğunun arkasında kaka kurumuş kuyruğu sertleşmiş ben temizlemeye çalışıyorum fakat ıslak mendille falan temizleyemiyorum ne yapıcagımı bilmiyorum lütfen yardım edin.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 19:27   #2
 
frkncnky üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 53
frkncnky Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

lütfen yardım edin kucagımdan ayrılmıyor miyavlıyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 20:06   #3
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

Öncelikle o daha küçük ev yemekleriyle beslemeniz hiç doğru değil. Aslında büyük olsada küçük olsada hiç doğru değil. Kediler ev yemekleriyle yeterli besinleri alamazlar. Hastalanırlar. Bir aylıksa biraz süt tozu içirmeniz iyi olabilir. Veterinerden alın. Ama petshop nasıl bi petshoptur ki 1 aylık bi bebeği verebiliyo anlamıyorum. Kediniz annesini istiyo olabilir. Yavru bebekler malesef bi süre anne özlemi çekiyo. Yavru kediler çok uyur doğal fakat çokta oynamaları gerek. Anladığım kadarıyla azda yiyor(ki beslenme şekli kesinlikle sağlıklı değil) ishalde diyosunuz oyun oynamaması devamlı uyuması insanı biraz tedirgin ediyo. Bi veterinere gitmenizde fayda var. Gecikmeden.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 20:18   #4
 
frkncnky üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 53
frkncnky Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

Peki veterinere götürmeye çalışacağım ki ne kadar param olmasa da bi şekil de halledicem.Fakat oyun oynamıyor ve şuan dahil kucagımda uyuyor sürekli kucakta uyuyor yani yemek yiyor ama çok az sanırım ücretsiz muane eden veteriner varmı bursa da ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 20:37   #5
 
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 451
lizbourne Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

frkncnky tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Peki veterinere götürmeye çalışacağım ki ne kadar param olmasa da bi şekil de halledicem.Fakat oyun oynamıyor ve şuan dahil kucagımda uyuyor sürekli kucakta uyuyor yani yemek yiyor ama çok az sanırım ücretsiz muane eden veteriner varmı bursa da ?
Ya veteriner çok almaz diye düşünüyorum, en fazla biraz muayene parası alır o da 10 tl falan olur. Gerçi bir hastalık falan çıkarsa ilaçlardan vs. dolayı para gerekebilir. Ücretsiz olarak pek bir bilgim yok benim açıkçası ama forumda yardım edenler çıkacaktır. Yine de muayene ücretsiz olsa bile ilaç gerekirse para verilir herhalde.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:11   #6
 
yasam1234 üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 34
yasam1234 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

poposunu kendi temizlemesi için tuvaletini yaptıktan sonra poposunu koklat bikac defa alışır
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:15   #7
 
frkncnky üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 53
frkncnky Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

Benim özel bir sütüm var kilo almam için verilmişti kediye onu verdim bi kaç saat önce sulandırarak yüzde 50 su yüzde 50 özel sütten canlandı biraz t shirtüm ısırıyor patiliyor falan iyi mi geldi acaba
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:15   #8
 
frkncnky üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 53
frkncnky Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

yasam1234 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
poposunu kendi temizlemesi için tuvaletini yaptıktan sonra poposunu koklat bikac defa alışır
Poposunu nasıl koklatıcam kafasını oraya getirmek elimle biraz zor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:20   #9
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 524
AndroidNavy Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

Muayene fiyati 20-40 arasi degisr ozellerde fakat üniversite veterinerlige falan goturebilirseniz veya belediyenin hayvan polikinligi varsa oralarda ucretsiz muayene edilir. Ama ilac falan verilecekse ucret her yerde alinir. Ama agizdan ilac vermek 5 tl gibi biseydi galiba. Yani cok olmaz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:20   #10
 
frkncnky üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 53
frkncnky Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

Çok özür diliyorum ama ek olarak kucagımdan ınmıyor sürekli kucagıma gelmek istiyor miyavlıyor ne yapabilirim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:22   #11
 
yasam1234 üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 34
yasam1234 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

kediler esnek hayvanlardır orayıda yalıyabilcek yetilerdedirler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:22   #12
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 524
AndroidNavy Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

frkncnky tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Çok özür diliyorum ama ek olarak kucagımdan ınmıyor sürekli kucagıma gelmek istiyor miyavlıyor ne yapabilirim
Annesi bellemis bence sizi bence bu guzel birsey zaten 500gr bisidir tasiyiver ne olcak ayrica usuyorda olabilir. Isinmak icin size siginiyordur.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:24   #13
 
frkncnky üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 53
frkncnky Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

Biraz önce koklattım ama hemen eski haline getirip beni takip etmeye başladı ben nereye o oraya hiç ayrılmıyor kucagımdan ınmıyor ındırıyorum yuvası var sıcacık battaniye falan koydum durmuyor hemen kucagıma çıkmak istiyor zıplıyor masanın ordan kucagıma atlıyor anlamıyorum ne yapıcagımı kendısını de yalayarak temizlemiyor kıyamıyorum bakıyor suratıma melüm melüm bende alıyorum kucagıma mecbur şuan kucagımda ..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:37   #14
 
frkncnky üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Ağu 2012
Yaş: 23
Mesajlar: 53
frkncnky Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

İyi bişey benim için sıkıntı yok fakat sigara içiyorum ona zararı olabilir diye camı falan açıyorum çocugum olsa bu kadar önemsemem
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-14, 21:53   #15
 
yasam1234 üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 34
yasam1234 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Hediye Gelen Ufaklık

sakın yanında içme onların ciğerleri cok hassas ben balkona cıkıp içiyorum sende oyle yap
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Sokaktan Gelen Mısafır... Nokta-i Süveyda Kediler 0 09-01-14 14:49
eve gelen yeni kedi ve eski kedim! ekimm Kediler 2 23-11-13 21:39
Kedim yeni gelen yavrudan korkuyor..Acil... reiki2002 Kediler 23 13-08-13 23:00
Kedim eve gelen insanlara saldırıyor Neptün Şimşek Kedi Sorunları 1 01-07-13 16:52
Size en cazip gelen kedi türü kar_delen_nur Paylaşım - Sohbet 11 04-06-09 02:25



Saat 06:05.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198