Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 26-04-13, 11:12   #1
 
bastet_ üyesinin avatarı
 
Afyon
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Yaş: 26
Mesajlar: 16
bastet_ Çevrimdışı
Red face Havalar güzelleşti gezelim diyoruz.

Merhaba.Benim kedim 5,5 aylık tekir.Daha önce gezdirmek amaçlı hiç dışarıya çıkarmadım.
Afyonda yaşıyorum ve malum havalar çok soğuk olduğundan kedişim hasta olur küçük daha diye çıkarmaktan çok korkuyordum.
Havalar artık düzelmeye başladı, bende onu dışarı çıkarıcam. Tasmasını aldım ama korkuyorum.
Bu konuda eminim tecrübeliler vardır aramızda, ne yapmamı nasıl bi yol izlememi önerirsiniz?Şimdiden teşekkürler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-13, 16:55   #2
 
ozgeerman üyesinin avatarı
 
Kartal
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Yaş: 30
Mesajlar: 9
ozgeerman Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Havalar güzelleşti gezelim diyoruz.

bende hiç çıkarmadım ama çıkaran (göğüs tasması ile birlikte ) arkadaşlar var. ama bu sefer alışırsa kışın sıkıntı çekebilirsiniz. tecrübeli arkadaşlar yazarsa daha çok işinize yarar tabi ama dediğim gibi ben korkumdan çıkaramıyorum yaz bıyunca gezdirip kışın yine eve kapatmak lazım. balkona bile çıksa hapşuruyor hemen bizimkisi çünkü
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-13, 15:40   #3
 
haydarberk üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 35
haydarberk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Havalar güzelleşti gezelim diyoruz.

benim kedim yavruluktan beri evde yetişti tasma felan almadım kullanmadım hiç bir gece dışarı çıkardım kaçmadı çevreyi kokladı baktı etti ama daha sonra dışarı hevesi tuttu bilginize
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-13, 17:35   #4
 
Tekirdağ
Üyelik Tarihi: Tem 2012
Yaş: 34
Mesajlar: 111
wixmore Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Havalar güzelleşti gezelim diyoruz.

biz 2 aydır göğüs tasmasıyla dışarı çıkartıyoruz. eve gelince çok kirlendiyse yıkıyoruz iyice kurutuyoruz ve hiç sorun yaşamadık. yalnız bu kediden kediye değişen bi durum bence. biz göğüs tasmasını çıkartsak da bizden çok uzağa gitmiyo. sadece geçen pikniğe gittik kocaman ağaçlara çıktı hatta ağaçta karga yuvası varmış kargaları başmıza topladı ama çağırdığımız zaman geldi. evin bahçesinde gezerken de en sevdiği mamayla çağırıyoruz yanımıza sorun olmuyo.
bizim buralarda sokaklarda kedi yok o yüzden rahatız sizin çevrede kedi varsa onların yanına gitmek isteyebilir. bir de evde büyüdüğü için bizimki biraz korkak sanırım. bizim camlarda ince sineklikler var bi kere bile dışarı kaçmaya çalışmadı. şimdi cam açık ama yarım saat dışarı baktı hevesini aldı geldi koluma yattı uyuyo

bir de aşıları eksikse dışarı çıkartmayın
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-05-13, 13:16   #5
 
bastet_ üyesinin avatarı
 
Afyon
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Yaş: 26
Mesajlar: 16
bastet_ Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Havalar güzelleşti gezelim diyoruz.

ozgeerman tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bende hiç çıkarmadım ama çıkaran (göğüs tasması ile birlikte ) arkadaşlar var. ama bu sefer alışırsa kışın sıkıntı çekebilirsiniz. tecrübeli arkadaşlar yazarsa daha çok işinize yarar tabi ama dediğim gibi ben korkumdan çıkaramıyorum yaz bıyunca gezdirip kışın yine eve kapatmak lazım. balkona bile çıksa hapşuruyor hemen bizimkisi çünkü
haydarberk tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
benim kedim yavruluktan beri evde yetişti tasma felan almadım kullanmadım hiç bir gece dışarı çıkardım kaçmadı çevreyi kokladı baktı etti ama daha sonra dışarı hevesi tuttu bilginize
wixmore tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
biz 2 aydır göğüs tasmasıyla dışarı çıkartıyoruz. eve gelince çok kirlendiyse yıkıyoruz iyice kurutuyoruz ve hiç sorun yaşamadık. yalnız bu kediden kediye değişen bi durum bence. biz göğüs tasmasını çıkartsak da bizden çok uzağa gitmiyo. sadece geçen pikniğe gittik kocaman ağaçlara çıktı hatta ağaçta karga yuvası varmış kargaları başmıza topladı ama çağırdığımız zaman geldi. evin bahçesinde gezerken de en sevdiği mamayla çağırıyoruz yanımıza sorun olmuyo.
bizim buralarda sokaklarda kedi yok o yüzden rahatız sizin çevrede kedi varsa onların yanına gitmek isteyebilir. bir de evde büyüdüğü için bizimki biraz korkak sanırım. bizim camlarda ince sineklikler var bi kere bile dışarı kaçmaya çalışmadı. şimdi cam açık ama yarım saat dışarı baktı hevesini aldı geldi koluma yattı uyuyo

bir de aşıları eksikse dışarı çıkartmayın
Çok teşekkür ederim hepinize
Tasmayı taktığım an sanki bunalıma girmiş gibi yattı kaldı yere.Kalkmadı oyuncaklarını mamasını koydum ı ıh öylece baktı gözüme gözüme.İçim cız etti :/
Balkonu açtım, kapısına kadar geldi dışarı çıkamadı ama bi kuş gördü o an fırladı iyi ki tasması varmış da tuttum yoksa maazallah..Ay düşünemiyorum bile :S
Yani kısacası şuan için rafa kaldırdım bu düşünceyi ama her pencereye bakışında çelişki yaşıyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-06-13, 15:24   #6
 
haydarberk üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 35
haydarberk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Havalar güzelleşti gezelim diyoruz.

iradeleri olmadığı için belirli bir sistematik düzen içinde yaşıyorlar önemli olan kollayıp kolacan etmek
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-06-13, 19:41   #7
 
Hailey üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Eki 2012
Mesajlar: 351
Hailey Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Havalar güzelleşti gezelim diyoruz.

Kedinizin karakteri nasıldır bilmiyorum, benimki dış ortamda en son iki aylık olduğunu tahmin ettiğim bir süreçte bulunmuş ve benim tarafımdan kurtarılmıştı. Ayrıca aşırı a-sosyal bir kedi, tasmayı taktım ve alışması için önce onu evde dolaştırdım. Tasmayı takma dışında pek bir sorun çıkmadı.
Sonra onu aşağıya indirdim, tısladı, aşırı korktu. Patilerinin altındaki çim ve toprağa bastığı diger anların pek iyi olduğunu sanmıyordum ve sonra bir buçuk yıl boyunca dış ortama ilk gelişi olduğunu biliyordum.
Pustu, dişlerini gösterdi ve çırpındı.
Evdeyken sıkça pencereden baktığı (kapalı balkonu onun odası yaptık, camla oda haline gelmişti. Kum kabına çıkıp dışarıya bakıyordu, ama tabii camın arkasından.) için ev ortamından sıkıldığı fikrine kapılıp bir heves gidip tasma almıştım.
Ama çaresizlik, sığınma duyguları geçince gözlerinden, her ne kadar ben yanında olsam da güvende hissetmediğini anladım dış ortamda. Bu yüzden bir daha iç böyle bir girişimde bulunmadım.
Tabi sizin kedinizin durumu nedir bilmem.
Tecrübeli biri varsa yardım etsin dediniz, ben de bu tecrübemi yâd edeyim istedim.
Sanırım sizin kediniz de tasmadan pek hoşlanmamış.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları



Saat 20:34.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198