Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 28-01-15, 15:37   #1
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 262
papatyakokulukedi Çevrimdışı
Varsayılan Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Merhaba bu biraz degisik ve gereksiz konu gibi ama gercekten ihtiyacım var.7 aylık smokin ırklı bir kedim var.Kendisi şuan birde kızgınlıkta olduğundan dışarı epey bir merak sardı.Dışarı salmıyoruz ama 1.kattan 2.kata çıkışta merdivenler falan var.Oraya çıkıyor.Yani evden dışarı ama sokağa değil.Koridor gibi bir şey.Daha çok sokak kapısı açılmadığı zamanlarda yani geceleri açıyorum kapıyı bir iki merdiven çıkıyo geziniyo tekrar eve giriyor.Göğüs tasması aldım ona.Şu uzatmalı olanlardan işte uzatma ipi baya büyük.Hani aniden kapı açılırsa otomatikten kaçmasın diye de.Bizimkisi baya bir hareketli.Fazla hareketli.Daha başını sokamadım hemen çıkarmaya calısıyor oyun oynuyor iple.Nasıl alıştırcam ben bu tasmayı ona? Bir de şey.Dışarı çıkarsam sorun olur mu alışır mı çok? Bu konuyla ilgili diğer forumlara baktım ama bana uygun olanı bulamadım çünkü forumdaki kedilerin bir sokak geçmişi falan var ama Arya tamamen ev kedisi.Doğduğundan beri evde.Nasıl olur bilmiyorum ama çıkarırsam da gece çıkarırım burda çok güzel bir yeşillik var hiç araba falan uğramaz nasıl olcak tasmaya nasıl alıştırcam hiç bilmiyorum fikirlerinizi söylerseniz sevnirim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 19:28   #2
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Eğer istemiyorsa istemiyordur, köpek değil ki bu sonuçta. Hiç çalışmayın, alıştıramazsınız. Ayıca bir kere çıkarsa hep ister bu işe hiç bulaşmayın.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 19:59   #3
 
selinkedi üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Ağu 2014
Mesajlar: 632
selinkedi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Merhaba Kediniz kızgınlıkta olduğu için dışarı çıkmak istiyor muhtemelen. Kedinizi tasmayla dışarı çıkarmayın, birçok hastalık kapabilir, kaçabilir ve daha birçok kötü şey olabilir. Birkaç ay daha dayanıp sonra kedinizi kısırlaştırmanız en doğrusu olacaktır.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 20:08   #4
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 262
papatyakokulukedi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Evet şuan kızgınlıkta veteriner kızgınlığı bittikten sonra gelin kısırlaştıralım yaşı ve kilosu uygun falan demişti dayanıcaz artık.Bikaç kere daha denedim tasmayı takmayı baktım iyice oyuna çevirdi yuvarlanıyo yerde pes ettim ben de zorlamaya gerek yok yavruyken alışsaydı belki sorun olmazdı da artık hayırlısı :d Bende tasma takmak istemezdim de neden bilmiyorum bir hevesim geldi şöyle alayım takalım falan Olmıcak galba :d
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 22:47   #5
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

selinkedi tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Merhaba Kediniz kızgınlıkta olduğu için dışarı çıkmak istiyor muhtemelen. Kedinizi tasmayla dışarı çıkarmayın, birçok hastalık kapabilir, kaçabilir ve daha birçok kötü şey olabilir. Birkaç ay daha dayanıp sonra kedinizi kısırlaştırmanız en doğrusu olacaktır.
Evet hayatı boyunca evde yaşayan kediler hastalık kapabilir ama hem eve hem sokağa Alışık kediye hiç bişeycikler olmaz Örneğin minnoş
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:17   #6
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Ara 2014
Mesajlar: 518
pissymom Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Ay biz de tasmadan neler çektik. Önce ucuz bi tane almıştım. Ufaktı o zaman tabi benimki. Ayarını en küçüğe getirmeme rağmen içinden fıt fıt kaçıyodu. Dedim bu tasmada iş yok. Yavru için olan daha iyice bisey aldım. O da işe yaramadı. En son yılbaşından önce büyümesine de güvenerek daha iyi bir tasma aldım. Baya gösterişli. Biraz zorlansam da taktım. Ama benimki tasmayı taktığımda oturuyo yere kalkmıyo bi türlü. 3 tasma elimde kaldı yani.
Ama şöyle bir şey denedik. Kedi kıyafetleri var ya polardan. Ben onlardan almıştım. Onu arada laf olsun diye giydiriyodum. Ona pek sinir olmuyodu. Arkasında halka gibi bi şeyi vardı. Oraya tasmanın uzantısını taktım. tasmayla ilgili sorun yaşamadık ama koşmaya atlamaya falan kalkıyodu. Bağlı olmak sinir yaptı benimkinde. Yoksa ben de çok istiyorum çıkarayım gezdireyim falan

Bu konu en son " 28-01-15 " tarihinde saat 23:34 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:32   #7
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Bizim çok şükür normal tasmayla sorunumuz olmadı Ama o kadar bol takmışız ki ilk gün, sabah gövdesine inmişti Dediğiniz gibi aslında tasma takılan yer hep tüy. Normalde o kadar ince ki boyunları
Neyse işte, şu anda daha büyümesine rağmen hala en sıkıda bile bol geliyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:34   #8
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Bu arada tasmada sorun çıkartıp kıyafete o kadar sinir olmayan kediyi de ilk defa duyuyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:38   #9
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Ara 2014
Mesajlar: 518
pissymom Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Biz de şaşırmıştık. Ben zaten o kıyafeti bi petshopta baya ucuz diye almıştım. Bi foto cekeyim yeter demiştim. giydirirken biraz zorladı ama üstündeyken pek bi sey yapmadı.sanırım tasma sert geliyor. polar yumuşak bi de her yerini sardığı için rahatsız etmedi gibi bi fikir yürüttüm ben
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:40   #10
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Hmm ben hiç düşünmüyorum çünkü minnoş anında sinir krizine girer kendisi çok titiz yaşlanmadan duramaz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:49   #11
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Ara 2014
Mesajlar: 518
pissymom Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Gerçi ben de bugüne kadar 3 4 kere giydirdim. En fazla yarım saat kalmıstır üstünde her bir giydirişimde. Daha uzun sürede ne olur test etmiş değilim Belki yalanmak falan isteğinde sinir yapabilir bilemiyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:50   #12
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Belki
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:50   #13
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 262
papatyakokulukedi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Aynen bende ucuz aldım bakayım alışcak mı diye 10 tl gibi bir şeydi.Kalitesiz olduğğu belli yani bildiğin bağcık ipinden yapmışlar her neyse AMA TAKABİLDİM.BAŞARDIIIM :d İpini takmadım da tasmayı taktım çok rahatsız olursa çıkarırım uyuyodu ben de hemen geçirdim kafasına :d İlkten değişik yürüdü de şimdi düzeldi .d
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:51   #14
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Uyanınca fena olabilir Allah kolaylık versin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 23:56   #15
 
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 262
papatyakokulukedi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Göğüs Tasmasını Nasıl Takabilirim?

Ahah şuan uyanık fark etti tasmayı bende bol bol ödül maması verdim sevdim falan iyi gibi :d
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kediyi nasıl veterinere götürebilirim?yardım! findog Kediler 15 09-01-15 23:28
Gizli yönleri ile enbüyük Türk Atatürk meneldur Paylaşım - Sohbet 6 24-07-14 08:33
tavşana nasıl bakılır halenur Kemirgen Bakımı 29 23-05-14 17:02
Yavru Sokak Köpeğini Nasıl Evcilleştiririm? merted Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 8 11-06-13 13:02
nasıl nasıl ? hav...hav Eğitmenimize Sorun 4 16-10-11 16:38



Saat 16:24.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83