Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 27-04-14, 11:32   #31
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 57
incirim benim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

savas88 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
arkadaşlar bnmde 1 aylık kedim var erkek olduğunu sahiplendikten sonra anladım bi nevi cinsiyetine bakmadım ama şuanda arastırıyorum korkularım arttı erkek kedilerin kısırlaştıılsa dahi kokuı bırakmaları devam ediyormuş... doğrumu
Sorunun cevabını buldum galiba. Google'a erkek kedi kısırlaştırma sonrası yaz. Üçüncü sonuca tıkla.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 11:37   #32
 
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 28
savas88 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

incirim benim tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Sorunun cevabını buldum galiba. Google'a erkek kedi kısırlaştırma sonrası yaz. Üçüncü sonuca tıkla.
Çok tşk ederim okudum arkadaşların deneyimlerinide merak ediyorum aslında bu olay canımı biraz sıktı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 11:59   #33
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 57
incirim benim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

savas88 siz kedinize hangi kedi kumunu kullanıyorsunuz.?

(Kedi kumu alacağım kedime onun için sordum ve kedim 1,5 aylık)

Hiç olmazsa başka kişiler cevaplasın sorumu
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 12:08   #34
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 57
incirim benim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

[quote=savas88;204027]Çok tşk ederim[quote]


Ne demek

Bu konu en son " 27-04-14 " tarihinde saat 12:10 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 12:09   #35
 
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 28
savas88 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

[quote=incirim benim;204029][quote=savas88;204027]Çok tşk ederim


Ne demek
bn şuanda geçici bi kum aldım ama sonra eczacıbaşı ince taneli kum alıcamm yorumlarıı cok ıyı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 12:12   #36
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 57
incirim benim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

[quote=savas88;204030][quote=incirim benim;204029]
savas88 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle

bn şuanda geçici bi kum aldım ama sonra eczacıbaşı ince taneli kum alıcamm yorumlarıı cok ıyı
Hangi marka.?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 12:14   #37
 
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 28
savas88 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

[quote=incirim benim;204031][quote=savas88;204030]
incirim benim tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle

Hangi marka.?
pisipisi mor poşeti
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 12:20   #38
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 57
incirim benim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

[quote=savas88;204032][quote=incirim benim;204031]
savas88 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle

pisipisi mor poşeti
Anladım yazdım google'a marka olarak çıkmadı bunun marka olduğuna emin misiniz.?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 12:27   #39
 
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 28
savas88 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

[quote=incirim benim;204033][quote=savas88;204032]
incirim benim tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle

Anladım yazdım google'a marka olarak çıkmadı bunun marka olduğuna emin misiniz.?
Kedi Kumu: 100TL üstüne 20TL yeni üye indirimi : Pisipisi

linki yapıştır bi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 12:34   #40
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 57
incirim benim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

[quote=savas88;204034][quote=incirim benim;204033][quote=savas88;204032]

Niye biz bunu yazıyoruz anlamadım gitti
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 12:46   #41
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 57
incirim benim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

Başka sormak istediğin bir şey varsa cevaplaybilirim savas88.


Sorumu tekrarkıyorum(herkese).

Kedim için hangi kedi kumunu almalıyım.?
(Tecrübeli kişiler cevaplarsa sevinirim)
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 12:54   #42
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

Silika yani kristal kumlardan uzak durmalısınız. Kedilere büyük ölçüde zarar veriyo bu kumlar.
Kittynin pudra kokulu kırmızı poşetlisini deneyebilirsiniz. Kediniz yavruysa ince taneli alın eşelemesi kolay olsun. Kediniz büyükse kalın taneli alın çünkü ince taneliler çok dağılıyo.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 13:05   #43
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 57
incirim benim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

Merve Nisa tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Silika yani kristal kumlardan uzak durmalısınız. Kedilere büyük ölçüde zarar veriyo bu kumlar.
Kittynin pudra kokulu kırmızı poşetlisini deneyebilirsiniz. Kediniz yavruysa ince taneli alın eşelemesi kolay olsun. Kediniz büyükse kalın taneli alın çünkü ince taneliler çok dağılıyo.
Çok teşekkür ederim. Maalesef önceden baktığım kedimde kristal kum kullanıyordum ona zarar vereceğini bilmiyordum çünkü. Şimdiki kedim 1,5 aylık yavru yani. Ben de ince taneli alırım teşekkürler.




Kedilerle ilgili bir tane daha sorum var herkese. Kediler ne kadarlık olduklarında kızgınlığa girerler.?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 13:20   #44
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

Nette 6-8 ay yazıyo ama bence o da kedisine göre değişiyo 4.ayda giren bile var. Yinede sanırım ortalama 8 ay.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-14, 13:33   #45
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 57
incirim benim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eve 2. Kedi Alacağım Ama Kafamda Bazı Sorular Var

Teşekkürler.

Kediyi kısırlaştırmak ne kadardır.? (Ücret olarak)
HERKESE SORUYORUM


Merak etmeyin yakında kendi konumu açarım benim sorularım yetmeyecek çünkü.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
çok kötü birşey oldu yardım edin arkadaşlar :( Athenodora Kediler 151 14-02-17 19:06
Kedi sayım giderek artıyor :( Luxor Kediler 23 17-02-16 01:14
Hayvanınızı çiftleştirirken 2 kere düşünün! Benelif Kediler 13 02-04-14 23:33
Oğlum bana küstü... Lütfen yardım. QueenBal Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 34 16-01-14 22:35
Kedi hakkında sorular Kanov Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 32 08-10-13 12:00



Saat 06:19.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198