Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 13-10-15, 19:31   #1
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Çok zor durumdayım

Arkadaşlar 4 yaşında erkek kısır bi kedim var yıllarca işedi evimize. Sorununu bulamadık. Meğer dışarı çıkmak istediği için böyleymiş. Bahçeli bi eve geçince onu dışarı salmaya başladık çiş yapması durdu. Fakat mahalleden binbir türlü şikayet geliyor birinin evine girip kuşlarını yemesi son nokta oldu. Boş bulduğu insanın evine giriyor. Çok tepki aldık çok zor durumdayız. Evden çıkamadığı anda eve işiyo. Evden taşınamıyoruz maddi nedenler yüzünden. Ailemde diğer evlerdede aynı şeyi yapacak diyo. Eve kapasak işemeye başlicak diğer 2 kedimde sokağa çıkıp giriyo biri çıkmazken diğerlerinin çıkması çok zor olucak. 4 yaşındaki kedimi eve kapasam psikolojisi bozulacak evin heryerine işeyecek. Salsam heryeri birbirine katacak. Nolur bi akıl verin akıl akıldan üstün derler belki siz birşey bulabilirsiniz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-10-15, 21:18   #2
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 9
entatlıpatiler Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

istediği zaman gidip geleceği bir düzen oturtturun anladığım kadarıyla kediniz çok özgür ruhlu.Bırakın geri dönüyorsa kısırsa aşılarını düzenli yaptırın dışarı istediği zaman çıksın.Tırnaklarını kesmeyin sokakta kendini koruyabilsin.Sokakta da arkadaş edinmiş onlarla zaman geçirmek istiyor olabilir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-15, 00:10   #3
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

Benim kedim zaten kafasına göre istediği saatte çıkıp giriyor. İstediği zaman çıkarmazsak etrafa işiyor. Sorun bize gelen şikayetler. Çözüm arıyoruz ailecek.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-10-15, 16:20   #4
 
calypso üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2015
Mesajlar: 707
calypso Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

Millet kapısını/penceresini açık bırakmasın? Hayır sizinki değilse başka kedi girer bu ne saçma bişeymiş sen kapı/pencereni açık tut sonra kediniz niye evime girdi de. Benim kedim olmasa sokak kedisi olsa ne yapacaksınız de? Kapı/pencerelerini kapalı tutsunlar ha yine girerse pişt deyip çıkarsınlar evden bunu niye sorun ediyor millet anlamış değilim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-10-15, 00:07   #5
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

Ediyorlar işte malesef birde benim kedim pişt demekle kaçmıyor. Kuşlarını da evde yoklarken yemiş. Yani eve bunlar çıkmadan girmiş. Onlarda misafirliğe gitmiş benim kedi içerde kalmış haberleri olmadan. Sonra bi gelmişler kuşu ölmüş parçalanmış bi şekilde bulmuşlar başındada benim kedim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-10-15, 10:44   #6
 
calypso üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2015
Mesajlar: 707
calypso Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

peki kedinizi tasmayla gezdirmeyi deneseniz ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-10-15, 12:45   #7
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

Denedim. Çok kızıyo. Hırçınlaşıyo. Eve girince iki kat işiyo etrafa. Yüzüme bile bakmıyo sonra
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-10-15, 14:48   #8
 
Selin_Gümüş üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Eyl 2015
Mesajlar: 53
Selin_Gümüş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

Pencerelerini açık bırakma hakları var olur mu canım öyle herkes hayvansever değil benim öyle kışın geceleri gelen kara kedim vardı camı açık bırakırdım gelince kapatır beraber uyurduk da herkes bu tarz şeyleri hoş göremez zorunda da değil. mesela ceza-ödül yöntemi denediniz mi atıyorum bi yere işeyince su sıkın sonra alıp kuma koyun işemese bile oraya girince ödül maması verin biraz inat eder tabi büyük kedi sizinde inatcı olmanız lazım sokaktaki davranışları kendi kişiliğinden ona bişey diyemem belki balkonunuz camlarla kapalı ise bitki çim vs ile doldurursanız dışarısı gibi onla idare etse içeri bi tane sinek atın kovalasın dursun dışarı bırakmam lazım derseniz komşularınıza tel taktırmasını önerin belki taktırırlar kuşlu ailenin sucu kuş olayı sizin olmasa da başka kedi yapabilirdi öyle bırakmak çok saçma olmuş kuşları kendinizi kötü hissetmeyin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-10-15, 20:08   #9
 
calypso üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2015
Mesajlar: 707
calypso Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

Selin_Gümüş tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Pencerelerini açık bırakma hakları var olur mu canım öyle herkes hayvansever değil benim öyle kışın geceleri gelen kara kedim vardı camı açık bırakırdım gelince kapatır beraber uyurduk da herkes bu tarz şeyleri hoş göremez zorunda da değil. mesela ceza-ödül yöntemi denediniz mi atıyorum bi yere işeyince su sıkın sonra alıp kuma koyun işemese bile oraya girince ödül maması verin biraz inat eder tabi büyük kedi sizinde inatcı olmanız lazım sokaktaki davranışları kendi kişiliğinden ona bişey diyemem belki balkonunuz camlarla kapalı ise bitki çim vs ile doldurursanız dışarısı gibi onla idare etse içeri bi tane sinek atın kovalasın dursun dışarı bırakmam lazım derseniz komşularınıza tel taktırmasını önerin belki taktırırlar kuşlu ailenin sucu kuş olayı sizin olmasa da başka kedi yapabilirdi öyle bırakmak çok saçma olmuş kuşları kendinizi kötü hissetmeyin
e hayatım sinekliği/teli olmayan pencereyi açık bırakırsan bunun sonucunu da düşünmen lazım ama değilmi? Ben düz pencereyi açık bırakayım içeri hertürlü böcek, kertenkele hatta kuş/kedi girsin sonra da "ağğğ bu niye girmiş içeri" diye söyleneyim bu olmaz ki ama çok mantıksız. Girmemesi anormal girmesi değil ki
Bide kediniz normalde tuvaletini nereye yapıyor? 4 yıl işedi evimize demişsiniz ya kum kullanma alışkanlığı nasıldı?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-15, 14:03   #10
 
Selin_Gümüş üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Eyl 2015
Mesajlar: 53
Selin_Gümüş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

siz de haklısınız da şöyle bi durum var eve alışkın olan hayvanlar eve dalıyor bende şu an oturduğum evde 1. Kattayım penceremde sarmaşık var üstelik tırmanmalık 3tane de sokak kedim var onlar girmiyor mesela eve zorla alınca da öldürecekmişiz gibi dışarı kaçmaya çalışıyorlar böcek harici misafirim olmuyor onu da ev kedim hallediyor insanların alerjisi olabilir ya da korkuyor olabilir atıyorum evde tütün vs içiyor ev duman altı mı olucak sırf kedi giriyor diye ben mesela toz alerjim var camı sonuna kadar acıp uyumak zorunda kalıyorum hayvanları koruma kanununda hayvan sahiplerinin hayvanlarının çevreye vereceği zarar veya rahatsızlığın tedbirini alması gerektiğini okumuştum şikayet bile edebilirler haklılar arazi hadi neyse de evin içinde kaçıyormuş hayvan çok sıkıntılı bir durum bence komşular haklı bu durumda bu arada calypso nun dediği gibi tuvalet alışkanlığı nasıl belki de toprağa alışkın olduğundan evdeki kumu istemiyor olabilir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-15, 19:41   #11
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2015
Mesajlar: 19
Tarçıncıkcık Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

Bahçede ufak onun gezebileceği Çimen bir yeri telle kaplayın veya büyükçe bir kafesin Altını kesip Bahçeye koyun yanlız üstü kapalı Olmalı böylece tuvaletini oraya yapmaya alışır
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-15, 22:27   #12
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok zor durumdayım

Kedim ilk geldiğinde kedi kumuna yapıyordu. Kızgınlıkta bi bozuldu tam bozuldu asla tuvalete yapmaz. Etrafa işer. Her yolu denedik çiş olayından onu vazgeçtirmenin bi yolu yok. Üstelik dışarı çıkan kediyi bidaha eve nasıl kaparım. Nası bi psikolojik bozukluk oluşturacak bu durum onda kim bilir. Dışarı çıkamadığından kendini temizlemiyodu bile benim kedim. Çıkmaya başlayınca toparladı. Evet kuşlarını benim kedim değil başka bi kedide yiyebilirdi. Bütün suçun bize kalmasını anlamıyorum. Mahallede o kadar çok kedi varki. Başka bi kedi yapsa kimi suçlayacaklardı?
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları



Saat 12:26.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198