Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 02-04-16, 20:46   #1
 
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Mesajlar: 123
Siyahinci Çevrimdışı
Varsayılan Belediye kedi toplar mı ?

Merhaba arkadaşlar,
Az önce yan komşumun kedilerimden şikayetini ve bir de tehdidini dinledim. Bayağı canım sıkıldı. Evde beslediğimiz 10 civarı kedimiz var. Bahçeli ev o yüzden pek sıkıntıları yok. Devamlı gidip geliyorlar eve. Her neyse komşumun sıkıntısı varmış. Kediler onu rahatsız ediyormuş. Dedim ne yaptılar? Balkon kapısından ya da açık ev kapısından içeri giriyorlarmış. Başka dedim ? Telleri mi koparmışlar nedir orasını anlamadım. Aslında önemli birşey de yok. Tek derdi ortalıkta fazla kedi görmek...Biir sürü kedi varmış bir sürüü... Sıkıntı ise bu. Her neyse lafının sonunda ya bir çaresine bakın ya da ben belediyeye haber verip çağırıp toplattırırım dedi. Böyle bir şeyin oluru var mı bilmiyorum. Biraz kafama takıldı açıkçası. Antalya da Aksu belediyesine bağlıyız. Eşim uğraşmazlar öyle işlerle diye içimi rahatlatmaya çalıştı. Ben de hiç görmedim kedi köpek toplandığını 10 senedir burdayız. Sizce böyle bir şey olabilir mi bilginiz var mı ? Bahsettiği kediler bizim mi onu da bilmiyorum. Mahalledeki bütün kediler bizim ona göre zira
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-04-16, 14:44   #2
 
calypso üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2015
Mesajlar: 707
calypso Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Belediye kedi toplar mı ?

Türkiyedeki durumu bilmiyorum da Azerbaycanda kediden rahatsız olan komşu "insaflı" yani kediyi zehirlemeyecek biriyse genelde bir fırsatını bulup kediyi yakalar, torbaya/çuvala koyar uzak (uzaktan kasıt şehirdışı/köy vs) bir yere götürür bırakır. Bahsi geçen kedi bazen döner bazen dönmez. Dönmesin diye bıyıklarını kesenleri de duydum. Sizin komşu da belediye toplamazsa böyle bir yola el ata bilir. Belediyenin kedileri toplayacağını zann etmiyorum, zaten dediğiniz gibi hangisi sizin hangisi değil onu da bilmiyor.
Bu devirde açık kapı/pencere bırakan insanın rahatlığı da ayrı bir konu.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-04-16, 01:47   #3
 
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Mesajlar: 123
Siyahinci Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Belediye kedi toplar mı ?

Üreme dönemi hala devam ettiği için mahalledeki kedi sayısı arttı. Ama bu kadın her gördüğü kediyi bizim sanıyor. Çok kedi var, çok kedi var. Ne yaptı kediler diyorum tek dediği eve giriyorlar . Pist dersin gider neden bu kadar büyüttüğünü anlamak mümkün değil. Bazı insanlarda ciddi olarak hayvan sevgisi olmadığı gibi ,nefreti var malesef.Çevrede çok kedi görsen ne olur? Yakalamaya gelince büyük kedilerimiz genelde dışarda yabanidirler kimseye gitmezler. Küçükleri de bu ara evde tutacağım bakalım. Allah emanetler..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-04-16, 08:58   #4
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Belediye kedi toplar mı ?

Kediler onu ..... insallah. Vicdansiz adi. Belediye de her isi mukemmel yapiyomus gibi gelir o hayvanlari toplar. Hayvanlarla ilgili yasa cikmaz ama double yollar yapilir yoktan yerlere para harcanir. Kedi girmis evine ne var yani girsin yatsin sana zarari ne. Komsunuzu cuvala koyun elini ayagini kesin uzaaaaak bi yere birakin 1 kisi icin 100 kisi mi gidecek saka bi yana belediye zehirleyebilir sokak kopeklerine yaptigi gibi bunu bi sekilde torpille halletmek gerek varsa yuksek makamlarda tanidiginiz size bi sekilde yardimci olur. Nerde oturdugunuzu soylerseniz hani belki bi ihtimal tanidigim cikar yardimci olurum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-04-16, 00:35   #5
 
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Mesajlar: 123
Siyahinci Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Belediye kedi toplar mı ?

Antalya aksu belediyesine bağlıyız
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-04-16, 13:56   #6
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Mesajlar: 2.190
Gizem-Pasa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Belediye kedi toplar mı ?

oww çok uzakmışız. ben en azından belediyeye ulaşır bu durumu konuşurum. belki bir şeyler ayarlamaya çalışırlar. insanlarsa tabi.. peki kedileri sahiplendirmeyi düşünür müsünüz.? anladığım kadarıyla bahçenizde baktığınız sokak kedicikleri onlar. hani sahiplendirmeyi düşünürseniz falan ilan yayarız benim ilanlarımdan bana ulaşanlar genelde kedi bulursanız iletişime geçelim falan diyorlar o şekilde atılma riskleri olmadan tabiki kontrol ederek yuvalandırabiliriz. seve seve yardımcı olurum =)
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Sokaktaki Minik Dostlarımız İçin Evde Hazırlanabilir Kedi ve Köpek Mamaları ASRIN Galeri 2 21-11-15 23:31
Kedi Nasıl Eğitilir? ASRIN Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 2 01-03-15 01:29
Kedi eğitimi pisicik Kedi Eğitimi ve Psikolojisi 6 01-06-14 16:17
Kedilerde "AIDS" ASRIN Kedi Sağlığı 0 10-03-12 00:20
kedi ve çocuklarımız sudehan Kediler 0 06-04-09 16:08



Saat 15:45.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198