Petkod ile En iyi dostunu kaybetme!
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 23-08-16, 16:41   #1
 
Balıkesir
Üyelik Tarihi: Tem 2016
Yaş: 15
Mesajlar: 8
Melis Dilara Çevrimdışı
Unhappy Bebekleri ne yapmalıyım

Arkadaşlar söyle bi sorunum var kedimin doğurduğu 5 yavrudan 3ü hala bizimle. Ama çok büyüdüler. 4-5 aylıklar şu an. Ama bizim taşınma durumumuz var ve annem evde kedi bakmak konusunda terddütlü. (Bahçede yaşıyorlardı) Sadece çileğimi alabilirim. Şimdi bizim bahçemizde artmut adında bi sokak kedisi de var. Ve bunlar kedi sürüsü gibi birlikte yaşıyorlar. Yavruların büyütülmesinde armutunda rolu oldu hatta. Çilek bizim dükkana gelince bebeklere armut bakıyordu. Biz taşınsakta kedileri burda bırakmam sorun olurmu. Artık büyüdüler ve armut yalnız kalsın istemiyorum. Kötü bir fikir derseniz başka ne yapabilirim? Ve armutu sahiplendirmek gibi bir ihtimal ne yazıkki yok
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-08-16, 17:25   #2
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 14
Mesajlar: 364
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

Melis Dilara tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Arkadaşlar söyle bi sorunum var kedimin doğurduğu 5 yavrudan 3ü hala bizimle. Ama çok büyüdüler. 4-5 aylıklar şu an. Ama bizim taşınma durumumuz var ve annem evde kedi bakmak konusunda terddütlü. (Bahçede yaşıyorlardı) Sadece çileğimi alabilirim. Şimdi bizim bahçemizde artmut adında bi sokak kedisi de var. Ve bunlar kedi sürüsü gibi birlikte yaşıyorlar. Yavruların büyütülmesinde armutunda rolu oldu hatta. Çilek bizim dükkana gelince bebeklere armut bakıyordu. Biz taşınsakta kedileri burda bırakmam sorun olurmu. Artık büyüdüler ve armut yalnız kalsın istemiyorum. Kötü bir fikir derseniz başka ne yapabilirim? Ve armutu sahiplendirmek gibi bir ihtimal ne yazıkki yok
Taşınmanıza çok var mı ? Eğer çok varsa artmut kedinizi sokağa alıştırabilirsiniz bende iki kedimi sokağa alıştırdım ilk 1 hafta 1-2 saatliğine saldık 1 hafta sonra sabah salıp akşam alıyorduk bu ilk 1 hafta devam etti böyle sonra gece gündüz sokaktaydılar acıkınca geliyorlardı çağrıncada geliyordular. Kedinizi sokağa alıştırırsanız birşey olmaz iyi günler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-08-16, 20:26   #3
 
Balıkesir
Üyelik Tarihi: Tem 2016
Yaş: 15
Mesajlar: 8
Melis Dilara Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

serem tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Taşınmanıza çok var mı ? Eğer çok varsa artmut kedinizi sokağa alıştırabilirsiniz bende iki kedimi sokağa alıştırdım ilk 1 hafta 1-2 saatliğine saldık 1 hafta sonra sabah salıp akşam alıyorduk bu ilk 1 hafta devam etti böyle sonra gece gündüz sokaktaydılar acıkınca geliyorlardı çağrıncada geliyordular. Kedinizi sokağa alıştırırsanız birşey olmaz iyi günler
O zaman bebekler 1.5 aylıktan itibaren bahcedeydi sokağa çıkma özgürlükleri vardı. Armut zaten sokak kedisiydi sadece mama veriyoduk onada Yani sorun olmaz Beni asıl endişelendiren psikolojileri. Acaba terk edilmiş gibi hissederlermi?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-08-16, 17:19   #4
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 14
Mesajlar: 364
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

Melis Dilara tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
O zaman bebekler 1.5 aylıktan itibaren bahcedeydi sokağa çıkma özgürlükleri vardı. Armut zaten sokak kedisiydi sadece mama veriyoduk onada Yani sorun olmaz Beni asıl endişelendiren psikolojileri. Acaba terk edilmiş gibi hissederlermi?
Sokağa alışıksa birşey olmaz ben alışık değil zanetim. Size düşkünlerimi eğer düşkünlerseler piskolejileri bozulabilir. Yanınızda götürme şansınız yok mu ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-08-16, 23:43   #5
 
Balıkesir
Üyelik Tarihi: Tem 2016
Yaş: 15
Mesajlar: 8
Melis Dilara Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

serem tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Sokağa alışıksa birşey olmaz ben alışık değil zanetim. Size düşkünlerimi eğer düşkünlerseler piskolejileri bozulabilir. Yanınızda götürme şansınız yok mu ?
Ne yazıkki henüz 15 yaşındayım ve bu tür şeyleri yonetebilecek özgürlüğe sahip değilim. Annem izin verniyo Ama sey yapıyorum onlara fazla yaklaşmıyorum yani zaten yeterince evcil değiller bana yaklaşırken tereddüt ettikleri oluyor. Bende onlarla biraz ilgilenmiyorum belki benden uzaklaşırlar diye
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-08-16, 15:05   #6
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 14
Mesajlar: 364
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

Melis Dilara tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Ne yazıkki henüz 15 yaşındayım ve bu tür şeyleri yonetebilecek özgürlüğe sahip değilim. Annem izin verniyo Ama sey yapıyorum onlara fazla yaklaşmıyorum yani zaten yeterince evcil değiller bana yaklaşırken tereddüt ettikleri oluyor. Bende onlarla biraz ilgilenmiyorum belki benden uzaklaşırlar diye
Benden 1 yaş büyüksünüz anladığım kadarıyla size bağlı değiler yani bir problem olmaz merak ettmeyin.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-08-16, 15:23   #7
 
Balıkesir
Üyelik Tarihi: Tem 2016
Yaş: 15
Mesajlar: 8
Melis Dilara Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

serem tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Benden 1 yaş büyüksünüz anladığım kadarıyla size bağlı değiler yani bir problem olmaz merak ettmeyin.
Gerçekten rahatladım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-08-16, 17:33   #8
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 14
Mesajlar: 364
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

Melis Dilara tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Gerçekten rahatladım
Diğer kedinizi alcakmısınız ? Yanınıza
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-08-16, 14:06   #9
 
Balıkesir
Üyelik Tarihi: Tem 2016
Yaş: 15
Mesajlar: 8
Melis Dilara Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

serem tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Diğer kedinizi alcakmısınız ? Yanınıza
Tamam o sorunu çözdüm ) Yavrulara yuva bulmaya karar verdim ve sahiplerini dikkatli seçiyorum Ayrıca Armut'uda kısırlaştırıp eve almak için kendi paramı biriktiriyorum. Mamalarını kendi harçlıklarımla alacağımı söyledim. Annem ikna oldu sayılır Bütün kedileri kurtardık
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-08-16, 12:21   #10
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 14
Mesajlar: 364
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

Melis Dilara tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Tamam o sorunu çözdüm ) Yavrulara yuva bulmaya karar verdim ve sahiplerini dikkatli seçiyorum Ayrıca Armut'uda kısırlaştırıp eve almak için kendi paramı biriktiriyorum. Mamalarını kendi harçlıklarımla alacağımı söyledim. Annem ikna oldu sayılır Bütün kedileri kurtardık
Çok sevindim nezaman taşınacaksınız peki ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-08-16, 22:02   #11
 
Balıkesir
Üyelik Tarihi: Tem 2016
Yaş: 15
Mesajlar: 8
Melis Dilara Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

serem tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Çok sevindim nezaman taşınacaksınız peki ?
Aralık ayı civarı planlıyoruz yani bolca vaktimiz var zaten bayram harçlıkları da giriyo işin içine artık içim rahat

Bu konu en son " 28-08-16 " tarihinde saat 22:07 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-08-16, 11:11   #12
 
serem üyesinin avatarı
 
Edirne
Üyelik Tarihi: Haz 2015
Yaş: 14
Mesajlar: 364
serem Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bebekleri ne yapmalıyım

Melis Dilara tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Aralık ayı civarı planlıyoruz yani bolca vaktimiz var zaten bayram harçlıkları da giriyo işin içine artık içim rahat
Ozaman iyi baya toplarsınız. Siz şimdi konu açınca birkaç aya yada birkaç haftaya taşınırsınız diye düşünmüştüm
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
köpeğim çok havlıyor havlamaması için neler yapmalıyım hasip.159 Köpekler 2 27-07-14 13:15
Kedim Bugün 2 Kez Kustu Ve Içinden Uzun Kurtçuk çıktı Ne Yapmalıyım? Aytenn Kedi Sorunları 2 07-11-13 01:30
Yeni alıyorum neler yapmalıyım? Yardııım Lucky :] Köpekler 7 17-07-12 13:27
ne yapmalıyım ? THETİS Kedi Sorunları 1 28-07-11 00:23
Ne Yapmalıyım? kedi341 Kediler 3 15-04-09 00:03



Saat 23:21.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189