Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 21-08-11, 19:57   #1
 
koşuyolu
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 443
fıstıkristal Çevrimdışı
Varsayılan balkonumda...

selam arkadaşlar bu sabah saat altıda balkonumda yavrular oldu yanlız anneleri 1 saat emzirim gitti yarım saat öncesine kadar yoktu bende onları bizim kapalı malzeme balkonuna koydum ! sizce anneleri gelir mi ? yaa işim başımdan aşkın ! bu bu pisiler, bir Sakinenin yarınki amiliyatı,diğer kedilerim ve hayvanlarım, bi ablamın dün bulduğu yavrular. uff çok zorladımyaa
bu arada benim komşumun kedisi yeni doğurmuş 2 yavrusu onun diğerleri bulduklarım fotoğrafta emziren anne komşumun kedisi
Eklenmiş Resimler
  
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-08-11, 21:46   #2
 
Moda
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 333
retros Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

keşke ellemeseydiniz yada eldivenle dokunup koysadınız , insan kokusu olunca bırakma ihtimalleri olabiliyo, anneleri gelir, benim de arkada var iki tane miniş anneleri gelip gidiyo onların da.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-08-11, 21:47   #3
 
Moda
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 333
retros Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

yerlerini değiştirmesiniz de iyi olurdu..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-08-11, 11:26   #4
 
koşuyolu
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 443
fıstıkristal Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

eldivenle aldım zaten anneleri ortalıkta yok dışarıda lar zaten şu anda annelerini 1 hafta bekliycez gibi gözüküyor ama dünden beri yook! ÇIK BALKONDA DA KARGALAR SALDIRIYOR ama ne yapiyim ki şimdi : eve mi alsam yoksa balkonamı bıraksam siz söyleyin retros
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-08-11, 12:05   #5
 
Moda
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 333
retros Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

balkonda bırakın buldugunuz yer orası di mi, korunaklı bi kutu yapın tepesi kapalı kedi evi gibi benim arkadakilere de karga , başka kedliler geliyodu, öyle bi kedi evine koydum , anneleri geldi , umarım anneye bişey olmamıştır da , mutlaka gelir.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-08-11, 12:07   #6
 
koşuyolu
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 443
fıstıkristal Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

koydum zten böyle kağalıbir koli yanlızbir kapağı açık kargalar gelmez dimi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-08-11, 15:40   #7
 
Moda
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 333
retros Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

fıstıkristal tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
koydum zten böyle kağalıbir koli yanlızbir kapağı açık kargalar gelmez dimi
anne geldi mi hic bu arada acaba?
inşallah gelmezler gozunuzu yinede ustlerinden ayırmayın hatta balkon demirlerinize bir kac poşet bağlamanız işe yarayabilir korkuluk gorevi gorur ve kargaları bi nebze uzak tutabilir.annesi gelmiş olsa bi şekilde korur onları ama...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-08-11, 16:31   #8
 
koşuyolu
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 443
fıstıkristal Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

anneleri ortalıkta yok kargalar içinde kızımın bebeklerini koydum bilmiyorum anne bu gidişlee galiba gelmeyecek ama beklemek zorundayım sütsüzde kaldı yavrulr komşum kedisini vermiyor.( ememiyor hayvancıklar enjektör ile besliyozu
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-08-11, 19:18   #9
 
Moda
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Mesajlar: 333
retros Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

fıstıkristal tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
anneleri ortalıkta yok kargalar içinde kızımın bebeklerini koydum bilmiyorum anne bu gidişlee galiba gelmeyecek ama beklemek zorundayım sütsüzde kaldı yavrulr komşum kedisini vermiyor.( ememiyor hayvancıklar enjektör ile besliyozu
anne gelmesse işiniz zor vallaha Allah kolaylık versin. ama annenin gelecegini zannediyorum acaba geldi de bulamadı mı ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-08-11, 19:26   #10
 
koşuyolu
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 443
fıstıkristal Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

yani gelseydi miyavlardı dimi ama yook gelmedi malesef dışarıda nasıl bırakıcam bu gece bilemiyorum valla
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-09-11, 17:10   #11
 
koşuyolu
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 443
fıstıkristal Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: balkonumda...

anneleri sonunda geldi iyiler !
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları



Saat 23:06.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198