Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 28-02-12, 22:22   #1
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Oca 2012
Mesajlar: 249
zukaka Çevrimdışı
Varsayılan Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

benim beş aylık erkek kedim var.şu an beşinci ayı bitiriyor.gecen hafta bi dişini düşürdü.benim iki gündür dikkatimi çeken elimle onu okşadığımda vücudu sıcak geliyor.normalden fazla gibi.hareketlerinde çok değişiklik yok.vet.e götürmeden mesela en azından bu gece için ateşi varmı yokmu nasıl anlarım?sanırım derece bulmalıyım..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-02-12, 22:51   #2
 
THETİS üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Haz 2010
Yaş: 40
Mesajlar: 170
THETİS Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

veterinerler ateşini digital dereceyle ölçüyorlar ama siz yapabilirmisiniz bilmiyorum bence veterinerinize danışın.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-02-12, 23:44   #3
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Oca 2011
Mesajlar: 329
fisun Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

bencede bunu bir vete yaptır için rahatlasın...ben oğluşum paşayı kucağıma aldığımda fırın gibi sıcacık o tüylü vücuduyla sımsıcak yapıyor kucağıma alınca..kışın hiç kucağımdan inmese diyorum...ateşi falanda yok kendi vücut ısısıymış...diğer 2 kediminde sıcacıktır..kendiniz ölçmeye kalkarsanız biraz huysuzlanıp öfkelenebilir sakin durması pek olası değil..ama bence ateş ölçümü allah korusun bir hastalık bitkinlik durumlarında yapılıyor..neşesi yerinde sağlıklı bir hayvanın niye ateşi olsun...kedilerimden biri mesela ishal olduğunda hasta olduğunda vetim ilk önce ateşini ölçer...ateşi olan hayvan hastadır
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 09:14   #4
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Oca 2012
Mesajlar: 249
zukaka Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

sabah baktım normaldi.sanırım vücut sıcaklığı bana öyle geldi.zaten hareketli bi halsizliği yok.teşekkür ederim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 13:28   #5
 
nimu üyesinin avatarı
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Nis 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.790
nimu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

ateşi olan kedini halsiz oluyor bir de kulakları çok sıcak olur pati altları da aşırı sıcak olur diye biliyorum.burnuna bakarım hep ıslaksa sorun yok ama kuruysa ve kuruluğu devam ediyorsa ateşi vardır.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 15:53   #6
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

nimu tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
ateşi olan kedini halsiz oluyor bir de kulakları çok sıcak olur pati altları da aşırı sıcak olur diye biliyorum.burnuna bakarım hep ıslaksa sorun yok ama kuruysa ve kuruluğu devam ediyorsa ateşi vardır.
evet aynen öle olur..kedinin ateşi kulaklarından ve patilerinin altından bakılır...halsiz değilse bence merak edilecek bişey yoktur
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 19:11   #7
ERO
 
Üyelik Tarihi: Oca 2011
Yaş: 34
Mesajlar: 323
ERO Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

Ateşinin olup olmadığını burnunun kuruluğundan anlıyorlar ama... Şimdi burnuna baksan kurumu değil mi diye sana kesin kuru gelecektir (bana olduğu gibi) ve ateşinin olduğunu düşüneceksin

Geçenlerde de yazmıştım, çok genel bir şey... Eğer kedinin iştahı yerindeyse, hal hareketi eskisi gibiyse, hele hele oyun oynamak istiyorsa kedinin %99 bir şeyi yoktur Çünkü bir sorun olduğunda hemen yemelerine, içmelerine, davranışlarına yansıyor.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 20:29   #8
 
nimu üyesinin avatarı
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Nis 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.790
nimu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

ero,haklısın burun kuruluğunu zaten uzun sürerse dikkat etmek lazım benim kedilerimin bir ıslak bir kuru oluyor peteğin yanında uyudukları için kuruluk olabilir sonra bakıyorum ıslak
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 20:46   #9
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Oca 2012
Mesajlar: 249
zukaka Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

oyunlarda bi değişiklik yok.sabahta baktım az öncede normal sıcaklığı.bazen abartıyorum sanırım.deneyimli de olmayınca sizlere sormak istedim.çünkü bi defa kustu diye vet.i aramıştım.sonra bişey olmadı.tekrarlamadı.oğlum şu sıralar daha fazla uyuyor.oyun oynuyor.dün gece ben bunu yazdıktan sonra ayaklandı mesela..deli gibi koşturduama uyku arttı.gelişim döneminde diş falanda çıkarıyor olabilir.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 20:58   #10
 
SEDAYDOGDU üyesinin avatarı
 
Trabzon
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Yaş: 35
Mesajlar: 1.396
SEDAYDOGDU Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

her kusmasını da abartmaya gerek yok..mesela benim canavarlar ot yemeye bayılıyo (gerçi her kedi bayılır) bazen okadar çok ot yiyolarki kusuyolar..ama korkulacak bişey yok..kusma peşpeşe çok sık tekrarlarsa korkun..geçmiş olsun kıediciğe
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 21:09   #11
 
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 296
müezza Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

konuyu yeni gördüm romişe geçmiş olsun canım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 22:21   #12
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Oca 2012
Mesajlar: 249
zukaka Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

sağol sanırım bişeyi yokben abartıyorum.ayy bilmiyorum ki..ilk defa kedim var daha dogrusu evcil hayvanım.romiş çok uykucu oldu.belirgin halsizlik görürsem vet.e gideceğiz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 22:27   #13
 
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 296
müezza Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

eğer gün içinde çok koşup yaramazlık yapıyorsa uyuması normal kediler uykuyu severler. anormal bir durum sezersen(Allah korusun)müdahale ettirirsin fakat ben normal olduğunu düşünüyorum uyumasının.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 23:16   #14
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Oca 2012
Mesajlar: 249
zukaka Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

ya bende öyle düşünüyorum.babasıyla gündüz bayagı bi koşturmuşlar.ama eve geldim saat altıdan beri uyuyo.arada uyanıyo mama yiyip su içiyor tekrar yatıyo.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-02-12, 23:18   #15
 
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 296
müezza Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ateş Var Mı Nasıl Anlaşılır?

mamasını da yemiş suyunu da içmiş paşa,sadece yorgun bence kuduruk
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Gizli yönleri ile enbüyük Türk Atatürk meneldur Paylaşım - Sohbet 6 24-07-14 08:33
Yavru Sokak Köpeğini Nasıl Evcilleştiririm? merted Köpek Eğitimi ve Psikolojisi 8 11-06-13 13:02
nasıl nasıl ? hav...hav Eğitmenimize Sorun 4 16-10-11 16:38
Aşılı Olup Olmadığı Nasıl Anlaşılır? whynot Kediler 0 30-07-11 13:49
Muhabbet Kuşlarının Cinsiyetleri Nasıl Anlaşılır? ASRIN Kuşlar Genel 0 10-03-11 21:09



Saat 15:24.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198