Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 23-12-15, 10:53   #1
 
TipAdam üyesinin avatarı
 
Aydın
Üyelik Tarihi: Kas 2015
Mesajlar: 21
TipAdam Çevrimdışı
Angry 3 aylık kedi neden çılgınlar gibi saldırır ki? Bir süredir dertliyiz...

Selamlar değerli arkadaşlar,

Yakında 3. ayına girecek tatlı bir oğlum var. Ama bazen tatlı oluyor, tam olarak çözemedim. İnanılmaz saldırgan durumda. Yani 2 haftadır falan öyle. Ellerimi görseniz, her yeri çizik içinde. Ama ne çizikler, kan akıtmış hep sağolsun. Koluma sürekli saldırıyor. Garip garip sesler eşliğinde yapıyor tabi bunu. Elime ya da koluma saldırmadan önce de sinsi sinsi yaklaşıyor bana. Bakışları falan normal olmuyor o anlarda. Kulakları da saldırı moduna giriyor, çok garipsiyorum ya. Sebebi nedir acaba? Ergenlik dönemi desek, daha 3 aylık bile değil yani ne ergenliği?

Bugün sabah okula gitmeden önce bir şeyler yiyordum. Genellikle ona da aynı anda yemek koyuyorum ama kendininkini hızlıca yiyip ya da yer gibi yapıp yanıma geliyor. Birlikte çok güzel bir şekilde kahvaltı ediyoruz. Neyse gitmeme az bir süre kalmıştı, yine hırçınlaştı. Sakinleş diyorum yok. Öpüyorum falan, öperken dudağımı anlık ısırdı. Sonra elimle çekiyim derken tam bileğime yapıştı. Damarların olduğu kısım. İnanın üst ve alt dişi tam girmiş olacak ki, parça kopardı. Çiziklerden çok daha fena kanattı.

Küstüm seninle defol yanımdan dedim. Gittim elime kolonya falan sürdüm. Sakinleştim. Hazırlandım falan. 2 dk oturup şunu izliyim öyle çıkıyım dedim. Mırrlıya mırrlıya çok yavaş adımlarla yanıma geldi, kucağıma çıktı. Sonra da göğsümde bana bakıp mırlayarak uyumaya başladı. Ben böyle bi manyaklık görmedim.

Önce dövüyor beni, sonra da seviyor Bu konuda ne yapmalıyım acaba? Tüm eşyalarım delik oldu zaten. Kolumdaki her şeyi parçalamak istiyor. Bazen hızını alamıyor, bileğime saldırıyor direk etime. Neden yani, çokta samimiyiz. Uyurken yanımda uyumayı biliyor ama. Ya da başka odaya geçtiğimde ağlamayı biliyor. Evden giderken kapıya kadar geliyor. Yemek yerken harikayız. Kucağımda uyurken süper. Ama bu saldırı olayına anlam veremiyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-12-15, 23:14   #2
 
karakedi17 üyesinin avatarı
 
Çanakkale
Üyelik Tarihi: Eyl 2015
Mesajlar: 247
karakedi17 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 3 aylık kedi neden çılgınlar gibi saldırır ki? Bir süredir dertliyiz...

sizi avlıyor sanırım arada) oltayla oynatın bol bol. lazer olmaz ona yakalayacak bir şey yok çünkü. birde çocuklar için pelüş el kuklaları var ama büyük olanlar. ikeadan almıştım ben uzun ejderha. elime geçirip bu kudurma zamanlarında tam onun istediği gibi sert bir şekilde oynatıyordum. yavaş yavaş bu şekilde bırakır diye düşünüyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-12-15, 11:09   #3
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 804
lulajale Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 3 aylık kedi neden çılgınlar gibi saldırır ki? Bir süredir dertliyiz...

Evde ooduğunca oyalamaya çalışın aynen oltayla oynatın lazer falan alın enerjisini boşaltın bide ısırınca ilgilenmeyim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-12-15, 11:27   #4
 
Çakılın_Annesi üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Kas 2015
Mesajlar: 178
Çakılın_Annesi Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 3 aylık kedi neden çılgınlar gibi saldırır ki? Bir süredir dertliyiz...

Çakıl da bazen böyle oluyo ama acıktığında daha çok
Bu sabah niyeyse hep yediği yemeği yemedi bekledim belki yer diye. Ayağıma saldırıyo, kolumu aşırı ısırıyo. Sonra kahvaltı için yumurta yapmıştım çakılda sever onada verdim. Karnını doyurdu bir güzel. Şimdi pamuk gibi. Uyku moduna geçti. Oyun oynarkende avlama moduna girip saldırıyo koluma. arkadaşların dediği gibi size saldırınca başka oyuncuklara yönlendirin. Sizi değilde oyuncakları ısırması gerektiğini öğrenir.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-12-15, 23:56   #5
 
minişveşirin üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ara 2015
Mesajlar: 9
minişveşirin Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 3 aylık kedi neden çılgınlar gibi saldırır ki? Bir süredir dertliyiz...

Merhaba, oyun istiyor olabilir kedinize fare tarzı oyuncaklar alıp oyun oynayacak şekilde o enerjisini atmasını deneyin derim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-12-15, 16:43   #6
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Nis 2012
Yaş: 32
Mesajlar: 28
voss Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 3 aylık kedi neden çılgınlar gibi saldırır ki? Bir süredir dertliyiz...

Merhabalar,
Yukarıda yazan arkadaşların da söylediği gibi enerjisini atma ihtiyacı vardır. benim oğlum da küçükken nerde bir el görse atlardı avlamaya çalışırdı. ve can yakardı heryerimiz çizik içinde oluyordu. biz çözümü kolonya kokusunu sevmediği için ellerimize sürekli kolonya dökerek bulmuşturk ilk zamanlar. sonra çeiştili oyuncaklar aldık. yine yukarıda yazan arkadaşların söylediği gibi lazer, olta tipi oyuncak, buruşturulmuş kağıt vb oynatarak enerjisini boşaltmasına yardımcı olabilirsiniz. Büyüdükçe çoğunlukla saldırma huylarından vaz geçiyorlar tabi imkanınız varsa ona bir arkadaş edinmenizi tavsiye ederim çünkü onlar birbirleriyle oynayacak enerjilerini atacaklar ve size kalan sa onlar istediğinde sevmek olacak.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-12-15, 18:58   #7
 
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 18
kitykat Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 3 aylık kedi neden çılgınlar gibi saldırır ki? Bir süredir dertliyiz...

Sebebini zaten siz söylemişsiniz, 3 aylık çünkü yavru kediler genelde öyle oluyo, çok enerjileri var sürekli oyun oynamak istiyorlar, yanında bir arkadaşı olsa bu kadar saldırmaz size
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-01-16, 20:02   #8
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Ara 2015
Mesajlar: 4
gülbahar Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 3 aylık kedi neden çılgınlar gibi saldırır ki? Bir süredir dertliyiz...

yavru kediler genelde öyledir.ısırır,saldırır.Sabredin büyüdükçe azalacaktır.Bizde ellerimiz çizik içinde dolaştık bir kaç ay şimdi olmuyor.Tırnaklarını kesmek belki kısa süreli çözüm olabilir.uyurken çok sakin oluyorlar.uyurken tırnaklarını kesebilirsiniz.Birde oyun arkadaşı arıyor sanırım.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kedi mamaları ve puanları len_74 Kedi Beslenmesi 5 05-01-17 15:06
Kedi NezLesi кöקüк Kedi Sağlığı 26 17-01-15 18:20
Kedi Sevenler İçin 23 Özel Hediye (Catvertising) ASRIN Paylaşım - Sohbet 13 22-09-14 16:34
Yardım edin KediPatisi Kediler 8 06-08-14 14:57
Kedi nezlesi pisicik Kedi Sağlığı 3 07-08-11 17:21



Saat 12:42.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198