Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kediler


Cevap Yaz
Eski 01-05-14, 23:43   #1
 
kasisliyol üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 16
kasisliyol Çevrimdışı
Varsayılan 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

Merhaba arkadaşlar bahsettim üzerine 1 yaşında bir kızım vr kedimin azgınlığı başladı ayıptır söğlemesi babamın kucağına gelip yatıyo sonrada poposunu kaldırıyo babamda tabi kızıyo bu işe acilen bir yardıma ihtiyacam vr önceki azgınlıklarından çok farklı davranıyo erkek insan gördümü hemen kucana atlıyo
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 00:00   #2
 
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 1.818
Pıtırsonic Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

ne gibi bir yardım istiyorsunuz? kızgınlığı geçince kısırlaştırabilirsiniz, yaşı da gelmiş zaten. kızgınlığa girip çiftleşmemesi hem psikolojik hem de fiziksel açıdan onu olumsuz etkileyecektir.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 17:10   #3
 
kasisliyol üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 16
kasisliyol Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

Yardımım şu nasıl kızgınlığını hızlıca geçirtebilrm çünkü ağlıyo geceleri uyutmuyo
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 17:17   #4
 
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 1.818
Pıtırsonic Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

popo kısmını fazla sevmeyin, süre uzar. kendi kendine zaten birkaç günde geçer ama sonrasında tekrar başlayacak. bu yüzden geçtikten sonra kısırlaştırmanızı öneririm. eğer kısırlaştırmazsanız 2 seçenek oluşacak. ya çiftleştireceksiniz (hamile kalacak ve yavrulara yuva bulmanız gerekecek) ya da ilaç kullanarak bu dönemi bastıracaksınız ki asla önerilmiyor bu yol. çünkü sağlığı için tehdit oluşturabilir. çiftleştirseniz de her kızgınlık döneminde eş aramanız gerek. bu yüzden kediniz için de sizin için de en güzeli kısırlaştırmak.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 17:25   #5
 
kasisliyol üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 16
kasisliyol Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

Pıtırsonic tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
popo kısmını fazla sevmeyin, süre uzar. kendi kendine zaten birkaç günde geçer ama sonrasında tekrar başlayacak. bu yüzden geçtikten sonra kısırlaştırmanızı öneririm. eğer kısırlaştırmazsanız 2 seçenek oluşacak. ya çiftleştireceksiniz (hamile kalacak ve yavrulara yuva bulmanız gerekecek) ya da ilaç kullanarak bu dönemi bastıracaksınız ki asla önerilmiyor bu yol. çünkü sağlığı için tehdit oluşturabilir. çiftleştirseniz de her kızgınlık döneminde eş aramanız gerek. bu yüzden kediniz için de sizin için de en güzeli kısırlaştırmak.

peki kısırlaştırılınca özel yemekmi alınması gerek ? çünkü veteriner kısırlaştırınca özel yemek almanız gerek dedi normalde biz whiskas alıyoduk onu ve vb yemeklerden vermemeniz gerekiyor demiştide
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 17:35   #6
 
Üyelik Tarihi: Oca 2014
Mesajlar: 451
lizbourne Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

whiskas zararlı diye biliyorum ben, bence o mamadan vazgeçin zaten siz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 18:02   #7
 
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 40
Serenay Özer Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

Kısırlaştırılmış kedi maması maddi yönden sıkıntınız yoksa kullanın ayrı mama kullanılmasının sebebi kısırlaştırıldıktan sonra obeziteye falan yatkınlık göstermeleri.Ayrıca arkadaşa katılıyorum whiskas mamalar tamamen aroma besleyici bir özelliği yok.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 18:06   #8
 
kasisliyol üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 16
kasisliyol Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

whiskas konusunda verdiniz önemli bilgiler için teşşekürler peki bu kısırlaştırmada çok canı yanarmı çünkü kızgınlı geçince kısırlaştırıcam da
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 18:08   #9
 
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 40
Serenay Özer Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

Kısırlaştırmada uyuşturucu veriyorlar kediniz dişi olduğuna göre operasyon biraz daha detaylı ama korkmayın bu arada dile getireyim kısırlaştırma sonrası davranış değişiklikleri olabilir
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 18:44   #10
 
Üyelik Tarihi: Nis 2013
Mesajlar: 1.818
Pıtırsonic Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

kasisliyol tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
whiskas konusunda verdiniz önemli bilgiler için teşşekürler peki bu kısırlaştırmada çok canı yanarmı çünkü kızgınlı geçince kısırlaştırıcam da
operasyon sonrası belki biraz ağrıları olabilir ama 2 güne yüksek yerlere bile atlamaya başlıyorlar. kilo alımı gözlerseniz light mama kullanırsınız. whiskas'ı diğer üyelerin de belirttiği gibi değiştirmelisiniz. dişilerde davranış değişimi pek olmuyor, erkekler genelde hantallaşıyor ve kilo artışı belirgin görülüyor ama benim hiçbir dişi kedimde davranış değişimi olmadı. kediye göre de değişebilir tabii bu.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-14, 20:13   #11
 
kasisliyol üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 16
kasisliyol Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: 2. bi yardıma ihtiyacm vr buda önemli

arkdşlar allah aşkına şu kediden ilalallah geldi hayvan nasıl bir kızışıklık geçiriyorsa susmak bitmedi hep miyav miyv yeminle başım şişti hayvana kızamıyom vuramıyom ama tımaranelik olucam nasıl susturayım şu hayvanı bi yardım edin
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
FIP Hastalığı Lütfen Okuyun.Çok Önemli semram94 Kedi Sağlığı 124 22-09-17 22:20
mama seçiminde önemli bilgiler! çakıl38 Kedi Beslenmesi 0 31-01-14 11:01
"Kedilerin en önemli özelliğinin iyi bir ŞİFACI ve GÖZLEMCİ olduğunu biliyor muydunuz snop_16 Kediler 3 23-11-13 17:59
Tavsiyeleriniz gerçekten önemli... pascal.kedicik Köpek Irkları 12 23-06-11 00:10
Buda Peşte.. Tuna Nehri.. alerjik_nane Mihav Gez-Gör-Öğren 1 06-01-09 21:23



Saat 12:38.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198