Markamama.com


Cevap Yaz
Eski 20-03-16, 22:58   #1
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 1
Sibellldogan Çevrimdışı
Unhappy Çok acil bilgi istiyorum!

Öncelikle merhaba. Aylardır yani küçğklüğünden beri kardeşimle apartmanın bahçesinde sürekli beslediğim kedi hamile kaldı ve bir süre sonra kapımıza kadar çıkmaya başladı sürekli mama verdim besledim evde de bi kedim olduğu için eve kabul edemedim ama sokakta mutluydu sitenin bahçesi geniş çünkü. Fakat bizim vicdan yoksunu karşı komşumuz beni azarlamaya başladı işte sen alıştırdın bu kediyi buraya falan gibi taa kii bugün benim güzeller güzeli kedim binada bodrum katta kazan dairesinde doğurdu tabi bunu bizim karşı komşu duyar duymaz belediyeye haber veriyodu ben hemen kada gibi bir şeyin içine kedileri annesiyle birlikte aldım normalde bilirsiniz annelik iç güdüsüyle kedi kendisini elletmez ama bize o kadar güveniyoki hiç sesini bile çıkartmadı sağlık durumu çok iyi. Bende kedileri götürcekler korkusuyla nişanlımın yeni aldığı boş bir apartman dairesinin bir odasına yerleştirdim kasanın içinde üstü kapalı içine sıcak su yerleştirdim iki tane her gün gidip yenilicem maması suyu herşeyi var odasının da kapısı kapalı kumuda var onuda hallettim tek sıkıntım ve korkum aylardır bulunduğu ve alıştığı mahalle ortamındam bambaşka bir ortama geçti önce yerini benimsemesi için odada kapalı duruyor ama kendine geldikten sonra bahçeli olduğu için yer çıkıp tekrar girmesinin daha sağlıklı olcağını düşünüyorum ve psikolojik bi sıkıntı yaşar mı yada bu tip bişeyle karşılaşmamak için ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olur musunuz lütfen? Bana güvendiğini bildiğim için her gün yanına gidip geliyorum beni görüyo kendini sevdiriyo şu an çok mutlu görünüyo yavrularıyla ortamıda sıcak sizce yaptığım doğru mu? Her gün kafamda soru işaretiyle uyuyamıcaktım eğer götürmeseydim adamın ne yapacağı belli olmuyo geçen ay yine böyle yavru kedi bakıyodum belediyeye göndermiş haberim olmadan ve bi öğrendimki hepsi ölmüş bu sefer böyle bişey yaşamak istemiyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-03-16, 12:17   #2
Veteriner Hekim
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Tem 2010
Mesajlar: 5.637
vetcevik Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Çok acil bilgi istiyorum!

Merhabalar,

Yüreğinize sağlık diyorum.

Güvenli bir yerde olmak psikolojisini bozmaz, aksine daha mutludur. Bebekler büyüdükçe sıkılıp dışarı çıkmak isteyebilir ancak sizin onunla oyun oynamanız, onu okşamanız yine rahatlatıcı olacaktır.
__________________
Vet.Hek.Dr.Müjgan Çevik Aksay
Gizmovet Veteriner Muayenehanesi
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
kedim için acil bir şey sormak istiyorum pamukazize Kediler 2 13-09-15 15:22
acil yavru 0-2 aylik golden yavru ariyorum G.Antep ve ilcelerden olmasini istiyorum. rstgzr27 Köpekler 1 14-05-14 20:37
12 yaşında kedimi kırptırıcaz bilgi istiyorum sekerguzel80 Köpek Sağlığı 5 29-08-12 17:51
Bilgi nedir? >Ferik ve Bulut< Paylaşım - Sohbet 1 19-02-09 02:14



Saat 23:07.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198