Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Sağlığı


Cevap Yaz
Eski 09-03-14, 02:20   #1
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 7
Lokumgirl Çevrimdışı
Varsayılan lokumun tırnakları..

Merhaba..kedim 1 yaşında.. Uzun zamandır tırnaklarını ben kesiyordum ama artık kestirmiyor. Ne yaptıysam olmuyor. Sürekli hırlıyor.. O hırlayınca bende geriliyorum. İki taneyi zor kesebiliyorum. Kesmezsem olmuyor. Bütün halılara örtülere takılıyor. Oyun oynarken kucagıma gelince,diken misali batıyorlar. Ne yapacagımı bilemiyorum. Bir fikir verirseniz mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 02:22   #2
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

Zorlamaya devam yapcak bişey yok benimkide aynı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 02:25   #3
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 7
Lokumgirl Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

Açıkçası biraz korkutuyor beni..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 12:11   #4
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

Bilmez miyim ben kendim yapamıyorum. Annem tutuyo (daha doğrusu deniyo) babam kesiyo. Bende başlarında kafayı yiyorum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 14:20   #5
 
GÜNEŞ-EYLÜL üyesinin avatarı
 
Van
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 2.697
GÜNEŞ-EYLÜL Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

Zorlarsanız daha çok kaçar uykudayken kesmeyi deneyin ben eylülü o şekilde yapıyorum ne zaman uykuya dalsa hemen tırnak makasını alıyorum bir gün içerisinde bitiyor tüm tırnakları fındık ve bıdıkta sorun yaşamıyorum onlar rahat duruyor ama güneş çok zorluyor bizi kızgınlık dönemini bekliyoruz hep o zaman sakin oluyor annem tutuyor ben kesiyorum bazende kucakta balkondan bakmayı çok seviyor annem kucağına alıyor o dışarıyı iZlerken ben kesiyorum yine
Sizde bu şekildeki anlarını değerlendirin ne zaman daha sakin oluyorsa o zamanlar kesin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 14:25   #6
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

Ha evet o da iyi fikir bende yapıyorum ama işe yaramıyo valla
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 14:27   #7
 
GÜNEŞ-EYLÜL üyesinin avatarı
 
Van
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 2.697
GÜNEŞ-EYLÜL Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

Merve Nisa tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Ha evet o da iyi fikir bende yapıyorum ama işe yaramıyo valla
Bunlar eğer birşeyi istemiyorlarsa ağZımızla kuş tutsakta nafile)
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 14:30   #8
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

Aynennn eşek sıpaları sanki keyfimizden yapıyoruz bizde
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 17:11   #9
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 7
Lokumgirl Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

GÜNEŞ-EYLÜL tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Zorlarsanız daha çok kaçar uykudayken kesmeyi deneyin ben eylülü o şekilde yapıyorum ne zaman uykuya dalsa hemen tırnak makasını alıyorum bir gün içerisinde bitiyor tüm tırnakları fındık ve bıdıkta sorun yaşamıyorum onlar rahat duruyor ama güneş çok zorluyor bizi kızgınlık dönemini bekliyoruz hep o zaman sakin oluyor annem tutuyor ben kesiyorum bazende kucakta balkondan bakmayı çok seviyor annem kucağına alıyor o dışarıyı iZlerken ben kesiyorum yine
Sizde bu şekildeki anlarını değerlendirin ne zaman daha sakin oluyorsa o zamanlar kesin


Evet zorlayınca daha kötü oluyor. Ama zorlamadanda mümkün degil.. uykudaykende mümkün olacağını pek sanmıyorum. Lokum uykudaykende cin gibi mübarek.. Kızgınlık döneminde süper oluyor. O zamanı da beklemek gerek. Aksamdan beri 3-4 tırnak ancak kesebildim. Bana kals hiç dokunmam ama perdeyi delik deşik yapmış.. Yürürken her yere takılıyor.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 17:16   #10
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 7
Lokumgirl Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

GÜNEŞ-EYLÜL tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Bunlar eğer birşeyi istemiyorlarsa ağZımızla kuş tutsakta nafile)
Öyle valla.. O kadar hırlaştıktan sonra özür diler gibi yanımdan ayrılmıyor. Yanımda uyumak istiyor. Tm bir cadı..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 17:19   #11
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Mayıs 2013
Mesajlar: 7
Lokumgirl Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

Merve Nisa tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Bilmez miyim ben kendim yapamıyorum. Annem tutuyo (daha doğrusu deniyo) babam kesiyo. Bende başlarında kafayı yiyorum
Valla evde benden cesretlisi yok. Yeğenimle kesedik ama oda artık yanaşmıyor. Yinede şansımı denerim artık..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-14, 17:26   #12
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 527
Merve Nisa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: lokumun tırnakları..

Uyurken deneyin bakalım bide
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
tırnakları çok keskin Hureyre07 Kediler 29 28-06-12 11:17
Kediler ve Tırnakları hanq Kedi Makaleleri 9 04-06-12 13:51
Kedimin tırnakları pınarefe96 Kedi Sorunları 1 12-03-12 01:43
kedilerin tırnakları kesilirmi patipatiko Kedi Sorunları 1 07-01-11 19:29
kedi tırnakları... nimu Kediler 4 05-05-10 17:04



Saat 04:41.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198