Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Sağlığı


Cevap Yaz
Eski 23-12-14, 00:45   #1
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Kas 2014
Mesajlar: 40
LadyGaga Çevrimdışı
Varsayılan Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Arkadaşlar 8 aylik dişi kedim var. Şuan market mamasi kullaniyorum. Ama kaliteli mama alicam. Pro plan, royal canin, hills seceneklerimin arasinda. Somon balikli mamalar tüyleri parlaklaştiriyormuş öyle mi? Sizce tüy canliligi icin hangi marka mama kullanmaliyim? Ve balik yagi kullanmayi dusunuyorum. Bunun hakkinda fikri olanda var mi?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-12-14, 18:01   #2
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

LadyGaga tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Arkadaşlar 8 aylik dişi kedim var. Şuan market mamasi kullaniyorum. Ama kaliteli mama alicam. Pro plan, royal canin, hills seceneklerimin arasinda. Somon balikli mamalar tüyleri parlaklaştiriyormuş öyle mi? Sizce tüy canliligi icin hangi marka mama kullanmaliyim? Ve balik yagi kullanmayi dusunuyorum. Bunun hakkinda fikri olanda var mi?
O Bahsettiğiniz üç mama bilinenin aksine iyi mamalar değildir. Orijen, acana,N&D öneririm kesinlikle
Balıklı ve etli mamalar tavuklu mamalara göre daha sağlıklı evet ve Balıklı mamaların tüy konusunda işe yaradığını düşünüyorum
Çünkü tavuklu mamalar bazı kedilerde deri ve tüy sorularına neden olabiliyor
Acana tüy konusunda çok iyidir öneririm
Kedilerde balık yağını hiç duymamıştım araştırın derim
Ve son olarak tüy parlaklığı için gimpet multivitamin macununu Şiddetle tavsiye ederim kedimin tüyleri parlaklaştı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-12-14, 21:49   #3
 
seenaozturk üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Yaş: 22
Mesajlar: 599
seenaozturk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Dumiş'e katılmakla beraber N&D yi öneriyorum ben de. Orijen ve Acana kullanmadığım için bir şey diyemiyorum ama N&D'den fazlasıyla memnunuz. Kedim tekir ve sokaktan aldığım için tüyleri çok mattı ama şimdi gözle görülür şekilde güzelleşti. Hatta görenler ne yaptın bu kediye çok güzelleşmiş gibisinden şeyler söylüyor N&D yanında bir de Gimpet'in malt multivitaminini öneririm. Hem kediler çok seviyor hem de çok iyi geliyor.
Balık yağına gelince daha birkaç gün önce veterinerimle bu konuyu konuştum. İnsanlar için olan balık yağları biraz ağır olabilir kediler için olanlar var onlardan kullanman daha doğru dedi. Ben bir süredir haftada 1 ya da en fazla 2 kere çocuklar için olan balık yağından veriyorum. Delip yarısını içiriyorum zaten kedim çok seviyor. Bi yan etkisi olmadı.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-12-14, 13:45   #4
 
bbpaşa üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Eyl 2014
Mesajlar: 174
bbpaşa Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Bende seenaozturke katılmakla beraber kesinlikle N&Dyi öneriyorum. Orijen ve Acana mamalarını bazı kediler seçiyor. Ama N&D'yi reddeden kedi yok diyebilirim. Balık yağı yerine gimpetin malt macununu yada multivitaminini verebilirsin. En azından bişey olacak mı yan etkisi olur mu gibi sorular kalmaz aklında. Dumişçiğimin dediği gibi söylediğiniz mamalar bilinenin aksine mamalar. Yani gerçekten çok iyi mamalar değil
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-12-14, 22:25   #5
 
milens üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Eki 2014
Mesajlar: 55
milens Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Orijen balıklı mamayı kullanıyorum öncesinde de royal canin kullanıyordum.Kedimde gaz yaptı ve açıkçası tuvaleti daha çok kokmaya başladı.Orijenin veterineriyle konuştum. Ve daha az proteinli acanayı tavsiye etti. Yani her mama her kediye uyacak diye bir şey yok, kendi veterinerimde orijen ve acanayı fazla proteinli olduğu için açıkçası tavsiye etmedi. Ama işte bu mamalar iyi diye yine de kullanıyoruz.
hergün gimpet Multivitamin veve yarım tablet beahpear 10 kullanıyorum. Kedimin tüyleri yumaşacık ve parlak tavsiye ederim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-12-14, 22:16   #6
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Kas 2014
Mesajlar: 40
LadyGaga Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Anladım, hepinize çok teşekkür ederim hemen incelemeye basliyorum orijen ve N&D'yi . Peki Şu bahsettiginiz macun tam olarak ne işe yariyor anlayamadim ve kaç kez kullanmak gerekiyor ?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-12-14, 22:27   #7
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Macun vitamin aslında multivitamin bağışıklık sistemini güçlendiriyor linkini atayım en iyisi:
Gimpet Malt Soft Extra | 100TL üstüne 20TL yeni üye indirimi!
Gimpet Kedi Multivitamin | 100TL üstüne 20TL yeni üye indirimi!
Buradan daha Detaylı bilgi alabilirsiniz
Ben gün aşırı 2-3 minik Parça halinde doğrudan veriyorum ama son zamanlarda yememeye başladı ondan mamaya karıştırıp veriyorum öyle de yapabilirsiniz
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-12-14, 23:18   #8
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Kas 2014
Mesajlar: 40
LadyGaga Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

dumiş tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Macun vitamin aslında multivitamin bağışıklık sistemini güçlendiriyor linkini atayım en iyisi:
Gimpet Malt Soft Extra | 100TL üstüne 20TL yeni üye indirimi!
Gimpet Kedi Multivitamin | 100TL üstüne 20TL yeni üye indirimi!
Buradan daha Detaylı bilgi alabilirsiniz
Ben gün aşırı 2-3 minik Parça halinde doğrudan veriyorum ama son zamanlarda yememeye başladı ondan mamaya karıştırıp veriyorum öyle de yapabilirsiniz
Harika bir urunmus ve 1 alana birde bedava varmis sevindim tesekkur ederim peki son bir soru sorucam bu 2'sinin farki nedir ve sabah aksam mi veriyorsunuz bunu?

Bu konu en son " 25-12-14 " tarihinde saat 23:21 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-12-14, 23:31   #9
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

2 sinin farkı çok yok aslında, ama ben ikinci Gönderdiğim linktekini aldım onu daha çok öneriyorum ve hiç kusmuyor yutulmuş tüyleri dışkı yoluyla çıkarıyor en büyük avantajı bu bence hem ev pislenmemiş oluyor
Ben sadece akşam veriyorum mamadan önce veriyordum eskiden sonra doyup da yemez diye sonra macunu tek başına yememeye başlayınca direk karıştırıp verdim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-12-14, 23:35   #10
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Kas 2014
Mesajlar: 40
LadyGaga Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

dumiş tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
2 sinin farkı çok yok aslında, ama ben ikinci Gönderdiğim linktekini aldım onu daha çok öneriyorum ve hiç kusmuyor yutulmuş tüyleri dışkı yoluyla çıkarıyor en büyük avantajı bu bence hem ev pislenmemiş oluyor
Ben sadece akşam veriyorum mamadan önce veriyordum eskiden sonra doyup da yemez diye sonra macunu tek başına yememeye başlayınca direk karıştırıp verdim.
Evet bende 2.yi dusunuyordum bende duruma gore veririm yemezse mamasina karistiririm çok tesekkur ederim hemen alicam bunu
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-12-14, 09:02   #11
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Rica ederim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-01-15, 17:37   #12
 
Üyelik Tarihi: Oca 2015
Mesajlar: 23
minikpatiler Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

LadyGaga tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Arkadaşlar 8 aylik dişi kedim var. Şuan market mamasi kullaniyorum. Ama kaliteli mama alicam. Pro plan, royal canin, hills seceneklerimin arasinda. Somon balikli mamalar tüyleri parlaklaştiriyormuş öyle mi? Sizce tüy canliligi icin hangi marka mama kullanmaliyim? Ve balik yagi kullanmayi dusunuyorum. Bunun hakkinda fikri olanda var mi?
bu gibi gerkesiz uygulamaları yapmak yerine düzenlik olarak fırçalasanız ve her banyodan sonra elinizle tarasanız yani tüy diplerine masaj yaparasanız tüyler düzenli ve güzel uzar . Tabiki o yöntemieride kullanın ama en iyisi bu ben incire bize geldiğinden beri bunu yapıyorum ve işe yarıyor onu rahatlatıyor, iştahı ve şevki açılıyor masaj ona iyi geldiği için neşeli oluyor tüm aile fertleriyle iyi anlaşıyor geçinebiliyor yani en iyisi masaj. birde şunu unutmayın tüyleri pudrayla berbaer ovarsanız daha sağlıklı görinecek parlaklık kazanacaktır , tavsiyem bu

Bu konu en son " 17-01-15 " tarihinde saat 17:40 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-01-15, 15:03   #13
 
sekerguzel80 üyesinin avatarı
 
çapa
Üyelik Tarihi: Ağu 2010
Yaş: 37
Mesajlar: 620
sekerguzel80 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Cok iyi bir vitamin var adi Promega nettende arastirin hem tuy ve tirnaklar icin hemde dusen bagisiklik sistemini duzeltiyor ben keddim hicriyi tenya doktugu parazit ignesi oldukttan sonra bunla duzelttim sadece veterinerde satiliyor hastaliklar nekahatt donemi parazit enfermasyonu cok tuy dokme dogum vs sonrasi icin cok iyi benim hicrimi cok duzeltttti bu vitamin promega kedi kopek yazip nettte aratin herkes cok memnun ondan
Eklenmiş Resimler
Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?-petsb3100540008jpg  

Bu konu en son " 25-01-15 " tarihinde saat 15:17 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-15, 15:05   #14
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Kas 2014
Mesajlar: 40
LadyGaga Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Anladım hemen bakıyorum teşekkürler
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-01-15, 03:34   #15
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Ara 2014
Mesajlar: 518
pissymom Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Kedimin tüyleri canlanmasi için nasıl mama almaliyim?

Taurinli macunlara, tabletlere, damlalara falan bakın bi. İlk amacı belki tüy sağlığı değil ama bağışıklık sisteminin gelişmesi tüylerde de etkili oluyor tabi.

Balık yağını ben kullandım. Önce veterinerden balık yağlı bir damla almıştık. Yazlığa git gel zamanlarında kaybettik onu. Ben de eczaneden şu jel kapsüllerden aldım. Kısırlaşmadan önce 2 günde 1 falan kullanıyordum. Fakat şimdi haftada 1 falan kullanıyorum. Jeli delip yavaş yavaş parmağıma damlatarak yalatıyorum. Ben bunu daha sağliklı olsun diye kullandım. Tüylerinde bi değişim görmedim. Gerçi bizim şimdilik tüyden yana sıkıntımız da yok. Belki o yüzden bizde belirgin bi fark olmamıştır.
Bi de yaş maya kullanmıştım. Araştırdığım her yerde tüy sağlığına da iyi geldiği yazıyordu ama asıl bağısıklık sistemine, sindirim sistemine falan baya faydalıymış. Dörtte bir mayaya bir çay kaşığı su katıp veriyorum. Ne anlıyorlar o ekşi şeyden bilmiyorum ama deliriyorlar resmen. Bir bu konuyu da araştırın isterseniz. Bunu da kısırlaşmadan önce haftada 2 kere falan veriyodum. Şimdi 10 15 günde bir falan veriyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Siz kedinizi hangi mama ile besliyorsunuz? pisipisi Kedi Beslenmesi 1561 27-10-17 20:11
Evde Kediniz için Kuru Mama Yapın! Kontesss Kedi Beslenmesi 27 04-09-16 17:47
Kedi Bakımı, Hastalıkları ve Tedavilerinde Veteriner Tavsiyeleri (Soru - Cevap) ASRIN Kediler 11 08-08-15 13:52
Mama Değişiminde Nasıl Davranmalı Luka Pet Market Kedi Beslenmesi 0 13-06-13 17:56



Saat 13:57.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198