Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Sağlığı


Cevap Yaz
Eski 22-05-11, 10:01   #1
 
Üyelik Tarihi: Mayıs 2011
Yaş: 31
Mesajlar: 3
yaramazpati Çevrimdışı
Lightbulb Erkek kedimin cinsel hayatıı,yardımm!?!???

Herkesee muhteşemm pazarlaar öncelikle... ben ilk kez kedi besliyorum, bigün kapımda beklerken buldum onu, sonra keşke hep gelse diye diye birde baktık birbirimizden ayrılamaz olmuşuz, gerekli tüm aşılarını parazit tedavilerini yaptırdım, tahmini 1- 1.5 yaşında ama diğer kedilere göre biraz daha küçük... Çok merak ettiğim ve veterinerede sormaktan çekindiğim bir konu var, kedim kızgınlık dönemine ilk girdiğinde benim ayağıma saldırdı, acı çekermiş gibi sesler çıkartıyodu,çok korktum, çorap olduğu için canım çok acımadı ama o bırakmayınca dişi takıldı sandım veterineri aradım meğer bizimki kızgınlık dönemine girmiş...

velhasıl o günden sonra kedim hep evimizdeki peluş kedi görünümlü köpekle çiftleşmeye başladı, bunu sürekli yapıyor (ortalama 2günde bi) ve arada peluş oyuncak ağzından kaçıverirse bana bakıp miyavlıyor, peluşu altına koymazsam bana saldırmaya çalışıyor, gözleri kocaman oluyor.. daha önce hiç normal bi çiftleşme yaşadığını sanmıyorum, belki bir kez.. çünkü çok ürkek, beraber yürürüz, veterinere giderken yanımdan ayrılmaz, ayakkabılarımı giymeye başladığım zaman hemen kapıya gelir oda benimle çıkar bazen gizli gizli takip eder...

onu çoook seviyorum ve bu durum sağlığı ile ilgili olumsuz birşey yaratırmı merak ediyorum?? eğer bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olun...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-05-11, 12:04   #2
 
nolsun üyesinin avatarı
 
İstanbul
Üyelik Tarihi: Nis 2011
Yaş: 23
Mesajlar: 102
nolsun Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Erkek kedimin cinsel hayatıı,yardımm!?!???

Hayır yaratmaz tabi ki de ama sürekli möravlar. Bakın miyavlar demiyorum möravv diye sesler cıkarır. Oraya buraya pis koku bırakır vs. İsterseniz kısırlaştırabilirsiniz fakat bunu yapmayacağınıza eminim erkek olduğu için problem yok dışarı çıkmayı biliyosa salın çiftleşsin bilmiyorsa başka bi eş araybilirsiniz.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-05-11, 12:26   #3
 
Üyelik Tarihi: Mayıs 2011
Yaş: 31
Mesajlar: 3
yaramazpati Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Erkek kedimin cinsel hayatıı,yardımm!?!???

teşekkür ederimm, ev zaten tek katlı, pencere onun için hep açık, kafasına göre takılıyo) arada giriiyo çıkıyo, ama hiç koku bırakmıyo şükür, bitek gaz problemimiz var, ööölee piss kokuyoookii akla zarar) kısırlaştırmayı düşünmüyorum ama ya bu duruma alışıcam yada ona eş arıycam sanırım
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-05-11, 14:17   #4
 
nolsun üyesinin avatarı
 
İstanbul
Üyelik Tarihi: Nis 2011
Yaş: 23
Mesajlar: 102
nolsun Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Erkek kedimin cinsel hayatıı,yardımm!?!???

Siz bide onu bizimkisi süt içtikten sonra görün
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-08-11, 18:41   #5
 
koşuyolu
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Mesajlar: 443
fıstıkristal Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Erkek kedimin cinsel hayatıı,yardımm!?!???

haha ! çok şekermiş geçtimi kızgınlığı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-08-11, 16:16   #6
Siteden Uzaklaştırıldı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 595
No[t]hinG Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Erkek kedimin cinsel hayatıı,yardımm!?!???

yaramazpati tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
teşekkür ederimm, ev zaten tek katlı, pencere onun için hep açık, kafasına göre takılıyo) arada giriiyo çıkıyo, ama hiç koku bırakmıyo şükür, bitek gaz problemimiz var, ööölee piss kokuyoookii akla zarar) kısırlaştırmayı düşünmüyorum ama ya bu duruma alışıcam yada ona eş arıycam sanırım
Zaten denildiği gibi; kafasına göre dışarı çıkıp geri gelebiliyorsa nasıl olsa kendine bir manita yapar.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-02-12, 22:32   #7
 
Kimyoncuk üyesinin avatarı
 
kaş
Üyelik Tarihi: Şub 2012
Mesajlar: 45
Kimyoncuk Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Erkek kedimin cinsel hayatıı,yardımm!?!???

ooow !! sAKİNLEŞTİRMEYİ DENEKTENSE İSTEDİKLERİNİ YYAP
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Erkek Köpeklerde Üreme >Ferik ve Bulut< Köpek Sağlığı 1 30-01-12 04:19
isim ansiklopedisi (: 3 hav 1 miyav Paylaşım - Sohbet 147 10-09-11 22:43
kedimin testisleri şişti ve sürekli uyuyor :( xpaşax Kedi Sorunları 10 09-05-11 12:00
Kedilerde Üreme Davranışları >Ferik ve Bulut< Kedi Sağlığı 0 09-12-08 06:29
10 yıldır erkek bebeklerini katlediyorlar 3 hav 1 miyav Güncel 1 29-11-08 17:18



Saat 14:40.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198