Petkod ile En iyi dostunu kaybetme!
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Sağlığı


Cevap Yaz
Eski 12-01-11, 04:02   #1
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Mesajlar: 7
tombi_ Çevrimdışı
Varsayılan Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

Merhabalar,

6 aylık dişi kedimi kısırlaştırıcam en yakın zamanda. Fiyat ve operasyon hakkında bilgi almak için bir dolu veterinere danıştım. Hem fiyat hem de bilgiler çok değişiklik gösteriyor. Ben de daha önce dişi kedilerini kısırlaştırmış olanların tecrübelerini sormak istedim.

Alttan yapılan ameliyat zorlu, iyileşmesi zor ama kesin çözüm olan bir ameliyatmış.. Yandan olan ise iyileşme dönemi oldukça kısa, minik bir delikle hallediliyormuş.. Fakat bir arkadaşımın kedisi yandan ameliyat oldu ve hala kızgınlık geçiriyor. Çok iyi bir veteriner ameliyatın alttan olması gerektigini yandan olunca çok iyi temizlenemediğini söyledi. Başka iyi bir veteriner ise yeni teknolojiyle yandan ameliyatta problem olmadıgını, tamamen temizlenebilecegini soyledi. Kafam çok karıştı. Hem ameliyatta acı cektirip bi de kızgınlık dönemi devam ederse çok üzülürüm..

Kısırlaştırılmış dişi kedisi olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa çok sevinirim. İstanbul'da belediye veteriner klinikleri ya da makul veteriner hekim tavsiyeleri de çok hora geçer..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-11, 00:37   #2
 
nimu üyesinin avatarı
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Nis 2010
Yaş: 32
Mesajlar: 1.790
nimu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

merhaba..ben de 1 ay önce dişi kedimi kısırlaştırdım..herkes ayrı bir şey söylüyor..ama anlattıklarından şunu anladım ki..yandan dediğin şey sadece yavruları olmasın diye yapılan hayvanların için zararlı olan bir yöntem bunu vet.ler hiç önermiyor..ilerde kedinin kanser olma ihtimali varmış.. tamamen yanı klasik yöntemle yapıldı operasyon..karnı traşlandı..bildiğimiz ameliyat..senin yandan dediğin şey korkunç bir şey..belediyelerin yaptığı basit operasyon dişi kediler için yani sokak kedileri için yapılan sistem..küçücük bir delikle yapıyoruz diyorlar..öyle bir şey yok..kedinin sağlığını düşünüyorsan düzgün bir vet.e git ve kısırlaştır..belediye falan ben güvenmiyorum çok steril bir ortam olmalı..operasyon sonrası 3 gün antibiyotik alması gerekiyor..benim kedim 10 gün vetde kaldı bizim veteriner hekimimiz bu şekilde yapıyor sağlam teslim ediyor..dikişlerini alarak yani..kedimde 3 dikiş vardı ve yakalık takılmadı .estetik dikiş yapmışlar..asla dişleriyle koparabileceği bir dikiş değildi..yakalık kedileri strese sokuyor bizim operasyon 350tl ye mal oldu..ama ortalama 200 tl dişi fiyatı..gerçekten iyi bir vet olması lazım çok önemli..enfeksiyon kapıyorlar..vetinizle konuşun ve kedinizi düzgün bir şekilde kısırlaştırın..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-11, 02:20   #3
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Mesajlar: 7
tombi_ Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

Çok teşekkür ederim Nimu, uzun uzun anlatmışsın.
Kedi konusunda çok tecrubesizim 1 aydır benimle, sürekli peşindeyim sürekli araştırıyorum.
Lokum'a selamlar
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-11, 20:02   #4
 
nimu üyesinin avatarı
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Nis 2010
Yaş: 32
Mesajlar: 1.790
nimu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

teşekkur ederim bn de çok araştırdım senin de kafan karışmasın..özelden yazdım sana..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-11, 23:06   #5
 
Muğla
Üyelik Tarihi: Tem 2010
Yaş: 31
Mesajlar: 30
fındığımmm Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

slm tombi nimu ya kesinlikle katılıyorum, ben kedimi kısırlaştırma ameliyatı yüzünden kaybettim iyi bi vet. e yaptırmazsan çok kötü sonuçlarla karşılaşabiliyosun kesinlikle işinin ehli vet.r teslim etmen lazım, benimki de yandan ameliyat olmuştu 10 a yakın dikişi vardı buna rağmen yakalık önermeyen ve önlem almayan bi vet.e denk geldik enfeksiyon oluştu, dikişlerini açtı hatırlamak bile çok üzücü şeyler yaşadık. iyice araştır sonra pişman olma, ben hala kendime çok kızıyorum neden daha çok araştırmadım diye . dilerim iyi insanlarla karşılaşırsın.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-11, 23:13   #6
 
nimu üyesinin avatarı
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Nis 2010
Yaş: 32
Mesajlar: 1.790
nimu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

iyi vet iyi bir çözüm..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-01-11, 00:40   #7
 
ilknurEr üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Kas 2010
Yaş: 25
Mesajlar: 78
ilknurEr Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

4 kedim var 4 nüde kısırlaştırdım kısırlaştırıldıkları gün eve geldiler veterinerimiz eve gitmesi kedi için iyi olacak dedi bizimkilerde yakalık takmadılar estetik ameliyatı oldular

Bu konu en son " 07-02-12 " tarihinde saat 17:04 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir....
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-01-11, 02:11   #8
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Ara 2010
Mesajlar: 7
tombi_ Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

Evet soyledikleriniz dikkate alıcam çok çok teşekkür ederim.

Fındık'a çok üzüldüm, ne diyecegimi bilemedim. Kendinizi suçlamayın, sonuçta veteriner hekim diye gövenip götürmüşsünüz, tamamen o kişinin suçu..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-03-12, 21:45   #9
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Ağu 2011
Yaş: 35
Mesajlar: 11
beyaz0999 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

selamlar perşembe öglen dişi kedimi kısırlaştırdım akşam görmeye gittigimizde hiç iyi görünmüyodu adeta naptım ben dedim. gözünde bir damarda tıkanıklık vardı, ondanda bir operasyon geçirdi. iyi olması için dua ediyorum. telefonda vete soru sordugumda yarım agızlan cevap veriyor aslında gayet iyi bir hasteneye bırakdım, aklımdan çıkmıyor her saat aklımda yarım akşam iyi olursa eve getirecegimizi söylediler. evdeki erkek kedimde zaten asabi. pek rahat bırakmıyor bakalım napacagız. dişi kedisini ameliyat etdiren arkadaşlar varsa yaşadıklarını aktarırlarsa sevinirim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-03-12, 12:56   #10
 
nimu üyesinin avatarı
 
Kocaeli (İzmit)
Üyelik Tarihi: Nis 2010
Yaş: 32
Mesajlar: 1.790
nimu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

ben de dişi kedimi kısırlaştırdım ama bir sorun yaşamadım veterinerim iyi bir operasyon yapmıştı.10 gün de vet de kaldı kedim antibiyotik vs enfeksiyon kapmasın diye bana vermedi kedimi hergün gidip gördüm sadece zayıflamıştı ertesi gün odanın içinde koşuyordu lokumdikiş çok küçük 3 taneydi yakalık da yoktu strese girmedi ama o 10 gün çok zor geçti ben bunaldım.lokum da bana küsmüştü sadece.veteriner çok önemli bence geçmiş olsun...
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-12, 18:21   #11
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2012
Yaş: 13
Mesajlar: 5
umbreon Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

nimu tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
merhaba..ben de 1 ay önce dişi kedimi kısırlaştırdım..herkes ayrı bir şey söylüyor..ama anlattıklarından şunu anladım ki..yandan dediğin şey sadece yavruları olmasın diye yapılan hayvanların için zararlı olan bir yöntem bunu vet.ler hiç önermiyor..ilerde kedinin kanser olma ihtimali varmış.. tamamen yanı klasik yöntemle yapıldı operasyon..karnı traşlandı..bildiğimiz ameliyat..senin yandan dediğin şey korkunç bir şey..belediyelerin yaptığı basit operasyon dişi kediler için yani sokak kedileri için yapılan sistem..küçücük bir delikle yapıyoruz diyorlar..öyle bir şey yok..kedinin sağlığını düşünüyorsan düzgün bir vet.e git ve kısırlaştır..belediye falan ben güvenmiyorum çok steril bir ortam olmalı..operasyon sonrası 3 gün antibiyotik alması gerekiyor..benim kedim 10 gün vetde kaldı bizim veteriner hekimimiz bu şekilde yapıyor sağlam teslim ediyor..dikişlerini alarak yani..kedimde 3 dikiş vardı ve yakalık takılmadı .estetik dikiş yapmışlar..asla dişleriyle koparabileceği bir dikiş değildi..yakalık kedileri strese sokuyor bizim operasyon 350tl ye mal oldu..ama ortalama 200 tl dişi fiyatı..gerçekten iyi bir vet olması lazım çok önemli..enfeksiyon kapıyorlar..vetinizle konuşun ve kedinizi düzgün bir şekilde kısırlaştırın..

Annem araştır dedi yani yandan kötümü oluyo biz bilgi almadan yandan yaptırdık
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-12, 00:40   #12
 
yagmurbulutu üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Nis 2012
Mesajlar: 42
yagmurbulutu Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

Merhaba. Benim kedim yeni operasyon geçirdi. Dişi ve 7 aylık.
Alttan traş edip, demir ile 2 dikiş atmışlar. O estetik dikişmi oluyor?
Birde ilk kızgınlığını atlattı. Fakat diyorlar ki bi kere doğum yapıp öyle kısırlaştırılması daha iyiymiş. Bunun sebebini bilen varmı? Gerçekten öyleyse çoook büyük bir tramva yaşarım, kızıma haksızlık etmiş olucam çünkü...

Kedimi o halde görünce mahvoldum
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-12, 17:03   #13
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2012
Yaş: 13
Mesajlar: 5
umbreon Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

Sanırım bir kez annelik duygusunu tatsınlar diye
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-12, 00:29   #14
 
naughty34 üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Yaş: 30
Mesajlar: 305
naughty34 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

veterinerlerin hepsi farklı görüşte. kimisi hiç kızgınlığa girmeden en iyi zaman diyor.benim vette diyorki.10 yaşından sonra meme kistleri olurmuş.7 yaşına kadar kısırlaştırmanı tavsiye ederim dedi. doğum yaparsa meme kisti olmaz diyor. doğum yapsın yinede isterseniz kısırlaştıralım dedi. benimde kafam karıştı. ayrıca imkanın varsa doğum yapsın sonra kısırlaştırırız dedi. daha iyi oluyor demekki ama sebebini bilmiyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-12, 16:27   #15
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Nis 2012
Yaş: 13
Mesajlar: 5
umbreon Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?)

meme kisti ne demek?
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kediler ve Kısırlaştırma pisicik Kedi Sağlığı 3 30-07-13 23:48
Kediler ve Kedi Otu :) >Ferik ve Bulut< Kedi Beslenmesi 13 02-09-12 23:04
Kedi Sözlüğü merveminnoss Kediler 4 29-06-12 16:12
Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı (yandan-alttan?) tombi_ Kedi Sorunları 2 13-01-11 16:21
Kedilerde Üreme Davranışları >Ferik ve Bulut< Kedi Sağlığı 0 09-12-08 06:29



Saat 14:26.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155