Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Sağlığı


Cevap Yaz
Eski 24-06-14, 23:18   #1
 
kopuk35 üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 67
kopuk35 Çevrimdışı
Varsayılan çok kötü bişey oldu :(

Arkadaşlar merhaba. Bugün köpükçüğümüz apartmanda dolaştıktan sonra kapıyı tırmalamasıyla kapıyı açtım içeri girdi. ne olduysa o zaman oldu kapının arkadsında demir merdiven varmış ve canım kedimizin üzerine düştü. Yüksek sesli bi ciyaklamayla sağa sola koşturup çarpmaya başladı kanepenin arkasında durdu alıp ben de sakinleştirdim önce sonra baktım burnundan kan gelmiş biraz. görünce çok korktum birazda şok oldum tabi. Hemen toparlandım kaptığım gibi veterinere götürdüm en sevdiği yaş mamayı da aldım yanıma. Şimdi veterinerde inşallah birşey olmaz ama çok sakin tepkisiz yatıyordu çok ama çok üzüldüm bıraksa bütün gece yanında kalırdım ama benim orda olmam bişey değiştiremez malesef. yarına kadar beklemek zorundayım. desteğinizi eksik etmezseniz sevinirim..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-06-14, 23:25   #2
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 4
adahs Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

Umarim tez zamanda iyileşir ~
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 02:28   #3
 
isis* üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 62
isis* Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

Ah bebegiim nasıl korkmustur dualarımız sizinle uzulmeyin insallah iyilesecek
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 03:20   #4
 
kopuk35 üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 67
kopuk35 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

Benim tedirgin olduğum konu iç kanama.beyin kanaması vs. Kafasına da düşmüş olabilir tam bilmiyorum ama deli gibi sağa sola koşturun sağa sola çarpması beni bitirdi ölüyor sandım bi an.. İç kanama olduğu nasıl belli olur ki
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 09:54   #5
 
Üyelik Tarihi: Eki 2013
Mesajlar: 1.521
canancan Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

veteriner iç kanama iğnesi yapmıştır herhalde.nasılmış kedinizin durumu?çok üzüldüm geçmiş olsun.işte bu yüzden kedilerin evden dışarı adım atmasına karşıyım.tehlikeler hiç bitmiyor.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 10:44   #6
 
Üyelik Tarihi: Şub 2014
Mesajlar: 17
minnikim Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

geçmiş olsun çok üzüldm inşalh bişeyciği yoktr :S
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 11:22   #7
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 710
gülhanım Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 8
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

inşallah ciddi bir şey yoktur.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 13:38   #8
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 15
Minnoş-Duru Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

geçmiş olsun inşallah ciddi değildir tüm dualarım sizinle
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 15:57   #9
 
SanalCan üyesinin avatarı
 
Samsun
Üyelik Tarihi: Kas 2013
Yaş: 39
Mesajlar: 82
SanalCan Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

Geçmiş olsun.
Veteriner ziyaretinden sonra gelişmeleri bizimle paylaşırsanız sevinirim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 17:07   #10
 
Miyahande üyesinin avatarı
 
İstanbul (Anadolu Yakası)
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Yaş: 29
Mesajlar: 11
Miyahande Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

Kopuge ve size cok gecmis olsun. Umarim kendini toparlar ve iyilesir insallah.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 17:11   #11
 
angelll üyesinin avatarı
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Mesajlar: 280
angelll Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

Çok geçmiş olsun inşallah ciddi bir şey yoktur
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-14, 21:57   #12
 
Seyhan
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 3
My Cat Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

Allah yardım etsin ben kafayı yerdim çok zor canım üzülme tüm enerjini ve duanı eksik etme İnşallah iyileşir. Korkma o güçlüdür sevgilerle geçmiş olsun.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-06-14, 00:51   #13
 
kopuk35 üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 67
kopuk35 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

Arkadaşlar herkese çok teşekkür ederim öncelikle. Köpük bildiğiniz üzere dün gece veterinerimize misafir etmiştik. Sanırım iç kanama ile alakalı birkaç iğne yapmış sabaha kadar da hiçbirşey vermemiş herhalde tedbir amaçlı. Akşam üstü getirdim işte eve melül melül dolaşıyor evde %95 uyuyor zaten. Yemede içmede problemimiz yok ama sanırım önbellek silinmiş sol gözünde şiştik var biraz kafasının üstünde de biraz ödem var sanırım yumuşak bir şişlik oluşmuş.. Ilk 24 saati atlattığımız için şanslı olduğumuzu söyledi vet hekimimiz


Bu konu en son " 26-06-14 " tarihinde saat 01:18 itibariyle moderatör veya konu sahibi tarafından düzenlenmiştir.... Sebep: Foto eklendi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-06-14, 02:20   #14
 
isis* üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Nis 2014
Mesajlar: 62
isis* Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

Oyy kuzucuk) buyuk gecmisler olsun caniim. Nasil derin bir oh cekmissindir minigi burnundan operim:*
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-06-14, 03:27   #15
 
kopuk35 üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 67
kopuk35 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: çok kötü bişey oldu :(

İçim bi nebze rahat şimdi sağolasın kafasındaki şişlik korkutuyor biraz işte bakalım nolcak gözü yerinden pörtlemiş gibi şuanda :/
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
çok kötü birşey oldu yardım edin arkadaşlar :( Athenodora Kediler 151 14-02-17 19:06
whiskey çok kötü ishal oldu! kopeksever.5 Köpekler 39 26-09-12 17:24
ayağına bişey mi oldu :( Ateş33 Kuşlar 1 06-01-12 14:40
Kedime çok kötü bişey oldu :( Smib153 Kedi Sağlığı 5 26-05-10 12:41
Kötü Anıları Silen İlaç Geliştirildi >Ferik ve Bulut< Güncel 8 31-03-09 22:33



Saat 19:43.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198