Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Sağlığı


Cevap Yaz
Eski 01-11-14, 14:36   #1
 
kopuk35 üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 67
kopuk35 Çevrimdışı
Varsayılan Acil yardım! ishal..

Merhaba arkadaşlar sokaktan dün gece bir Van kedisi buldum arabamın önünden Israrla çekilmeyince inip yoldan kaldırmak zorunda kaldım. Ama o minicik yaratık öyle bi miyavladı ki içimin yağları eriyiverdi aldım eve getirdim bi güzel temizledik taradık falan ama sabah kadar uyuyanadık malesef perişan etti bizi ishal olmuş çok kötü öyle böyle değil su gibi çıkıyor gazla birlikte tazyikli bir şekilde :/ haşlanmış prinç verdim biraz yedi ama çok fazla bişey değişmedi sanırım.. Bir Karnında bir şişlik var gaz gibi sabahleyin biraz yumuşamış sanırım. Ne yapmalıyım bu ishal nasıl geçer ne kadar zamandır böyle OLDUĞUNU da bilmiyorum onun için acil uygulanabilecek şeyleri paylaşırsanız sevinirim..

Beni tekrar bu foruma geri döndürecek bir can olduğu için çok mutluyum.. Herkese sevgilerimle
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-11-14, 19:37   #2
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 2.221
mighty Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Acil yardım! ishal..

Oncelikle gecmis olsunn veteriner tanidiginiz vardi sanirim yanlia hatirlamiyorsam o daha iyi bilir diye dusunuyorum ezbere is yapmamak en guzeli
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-11-14, 04:10   #3
 
kopuk35 üyesinin avatarı
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Mayıs 2014
Mesajlar: 67
kopuk35 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Acil yardım! ishal..

mighty tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Oncelikle gecmis olsunn veteriner tanidiginiz vardi sanirim yanlia hatirlamiyorsam o daha iyi bilir diye dusunuyorum ezbere is yapmamak en guzeli
Bugün götürdüm artık iç parazitten olabilir dedi iç parazit aşısı yaptı ve zehirlenme olasılığı için sanırım bir tane siyah renk bi hap karbon gibi bişey ismi 4e bölüp 4 gün vericem bir de antibiyotik iğne yaptı.. Çok fazla bir gelişme yok şimdilik mama vermemeyi düşünüyorum 12 saat gibi; GBI sistemini dinlendirmek gerekiyormuş böyle durumlarda.. Şekerli-tuzlu au hazırlamış annem de bebekler ishal olduğu zaman içirilir diye ) umarım hızlı bir şekilde karşılık verir ve bi an önce iyileşir..
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
6 haftalık 1.5 aylık kedim ishal yardım!!! blowstar Kedi Sağlığı 0 21-03-14 14:51
Acil yardım hlldyl Kedi Sağlığı 21 14-11-13 19:28
acil yardım kedim ishal Selay Kedi Sorunları 2 05-11-13 02:13
acil yardım kedim ishal Selay Kediler 5 28-10-13 18:50
Yaralı Kopeğe Acil Yardım Edin :( anti_biyotik Köpekler 9 04-09-11 20:07



Saat 20:22.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198