Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Irkları


Cevap Yaz
Eski 17-10-14, 19:02   #16
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 710
gülhanım Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 8
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

sedef özata tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Hıı zaten sokaklarda cins kedi olduğundan millet petshoptan 600 tlye kedi alıyor
insanlar salaksa benim yapabileceğim bi şey yok.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-14, 19:40   #17
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

gülhanım tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
insanlar salaksa benim yapabileceğim bi şey yok.
Aynen
Duman'ın yavrusu çok tatlı kendisi british çiftleştiği kedi Tekir e o zaman o da ırksız diye sevmeyelim mi nasıl bir mantık bu?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-14, 22:27   #18
 
Üyelik Tarihi: Ara 2013
Mesajlar: 99
sedef özata Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

gülhanım tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
insanlar salaksa benim yapabileceğim bi şey yok.
Birşey yap diyen olmadı ki zaten
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-14, 23:03   #19
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

sedef özata tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Hee hepside safkan zaten millet ona alıyor
E niye alıyorlar o zaman Irk kedi olunca daha mı güzel oluyor? Diğer sokak kedi sahiplerine hava olsun diye. Benim oğlum da Irk ama onu birisi sokağa attığı ve Ağaca bile tırmanıp kendini sokakta kurtaramadığı için.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-10-14, 23:11   #20
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

sedef özata tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Ne alaka? Ben sevme mi dedim sna
Hayır sevmek derken onları da beslemek onlara da ilgi göstermek demeye çalıştım. şunu demeye çalışıyorum sokakta kedi var onları sevip korumak yerine neden pet-shoptan yeni kediler sahipleniliyor bir anlasam...Ama bu iş böyle gitmez herkesin görüşü farklı kavgaya dönüşmeden kapatalım konuyu artık.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-10-14, 15:51   #21
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 710
gülhanım Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 8
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

dumiş halen ciddiye alıp kendini neden yoruyorsun,şikayet et arkadaşı,gereksiz sataşmaktan başka niyeti yok.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-10-14, 16:15   #22
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

Evet artık cevap vermiycem zaten anlamaya niyeti yok arkadaşın
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-10-14, 16:52   #23
 
Üyelik Tarihi: Haz 2014
Mesajlar: 710
gülhanım Çevrimdışı
Blog Başlıkları: 8
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

meselen anlaşıldı,iyi eğlenceler sana ergen kardeşim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-10-14, 18:30   #24
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

Hihihihi
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-10-14, 21:00   #25
 
İçel (Mersin)
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 17
Mesajlar: 1.178
halenur Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

sedef özata tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
asıl senin ciddiye alınmaman gerekiyor benim amacım sataşmak falan değil hem kendini çok bilgili bişey sanıyorsun herhalde
Lütfen saygılı olalım bu sitede sadece siz yoksunuz yorum yaparken lütfen daha dikkatli olalım arkadaş biliyor ki söylüyor bunu söylemen mantıksızdı bence
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-14, 17:13   #26
 
İçel (Mersin)
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 17
Mesajlar: 1.178
halenur Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

Bende bu tepkiyi alıyorum herkesden ama laf atmak çare değildir aşağılamakta
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-14, 17:43   #27
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

sedef özata tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Bende bisey bilerek söylüyorum herhalde bana dalga gecermis gibi cevap veriyor buna tahammül edemiyorum
O zaman siz de bize dalga geçermiş gibi davranmayın, madem bildiğiniz bir şey var o zaman söyleyin bakalım insanlar neden pet-shoptan sizin dediğiniz gibi '600 liraya' (aslında değil ama neyse) cins kediler alıyor o zaman sokakta bu kadar kedi varken?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-14, 19:32   #28
 
İçel (Mersin)
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 17
Mesajlar: 1.178
halenur Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

dumiş tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
O zaman siz de bize dalga geçermiş gibi davranmayın, madem bildiğiniz bir şey var o zaman söyleyin bakalım insanlar neden pet-shoptan sizin dediğiniz gibi '600 liraya' (aslında değil ama neyse) cins kediler alıyor o zaman sokakta bu kadar kedi varken?
Ben insanları anlayamıyorum yani cins kedi istiyorsun e niye bırakıyorsun ayıptır söylemesi bunlar resmen IQ seviyeleri 15 20 olmalı yani çok mantıksız bu olay neden alıyorsun niye bırakıyorsun bence pet-shop lar da kedi satışı yasaklanmalı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-14, 19:33   #29
 
İçel (Mersin)
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Yaş: 17
Mesajlar: 1.178
halenur Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

Ayrıca kopek tavşan hamster gibi hayvanlar yasaklanmalı
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-14, 20:19   #30
 
dumiş üyesinin avatarı
 
Üyelik Tarihi: Tem 2014
Mesajlar: 2.099
dumiş Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: sizce nedir arkadaşlar? lürfen yorum

Katılıyorum kesinlikle yasaklanmalı onlar pet Sektörünün oyuncağı veya Eşyası değil onlar can.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
köpeğim ırkı nedir arkadaşlar sizce [merakımdan]??? muro1854 Köpek Irkları 2 14-03-14 18:34
Köpeğimin Cinsi Sizce Nedir ? Lütfen Yorum Yazın Özlem1111 Köpekler 7 03-09-13 22:51
Köpeğimin Cinsi Sizce Nedir ? Lütfen Yorum Yazın Özlem1111 Köpek Irkları 0 20-08-13 21:55



Saat 01:18.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198