Markamama.com
Geri Git   Mihav.com > Kedi Forumları > Kedi Eğitimi ve Psikolojisi


Cevap Yaz
Eski 05-02-12, 02:20   #1
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Şub 2012
Mesajlar: 24
izmirege Çevrimdışı
Question yetişkin kedisi olanlar lütfen yardım !

birkaç güne 2 yaşında bir iran kedisi sahipleniyorum..onu kendime nasıl alıştırabilirim? geldiği ilk gün onunla aynı odada mı kalmalıyım? kum kabını ben mi göstereceğim yoksa o mu gidip bulacak? yemek ve su kabını kendi odamamı koymalıyım yoksa beni görmeyeceği bir yerde mi olmalı? arkadaşlar sorularım garip gelebilir ama yetişkin kediye nasıl davranmam gerektiği konusunda fikrim yok.o yüzden görüşlerinizi almak istedim.teşekkürler.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-02-12, 03:44   #2
 
hera.zeus üyesinin avatarı
 
Bursa
Üyelik Tarihi: Tem 2011
Mesajlar: 244
hera.zeus Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: yetişkin kedisi olanlar lütfen yardım !

izmirege tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
birkaç güne 2 yaşında bir iran kedisi sahipleniyorum..onu kendime nasıl alıştırabilirim? geldiği ilk gün onunla aynı odada mı kalmalıyım? kum kabını ben mi göstereceğim yoksa o mu gidip bulacak? yemek ve su kabını kendi odamamı koymalıyım yoksa beni görmeyeceği bir yerde mi olmalı? arkadaşlar sorularım garip gelebilir ama yetişkin kediye nasıl davranmam gerektiği konusunda fikrim yok.o yüzden görüşlerinizi almak istedim.teşekkürler.
Genelde yalnız bırakma yanında ol derim.Çünkü hiç bilmediği bir ortama giriyor.Ki sen ne kadar yanında durmak istesende o senden kaçıp saklanacak.Kum kabını sen göster zaten aranmaya başlayacak sen o ara alır kum kabına götürürsün.Yemek su kabımız bizim mutfakta duruyor sende belirlediğin bir yere koy bir kaç kere oraya götür zaten kendi bir zaman sonra yerini öğrenecektir. Sen sevmeye çalış aynı odada yat mümkünse ki kokuna alışsın. 1 haftaya kadar alışacağını zannediyorum.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-02-12, 04:02   #3
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Şub 2012
Mesajlar: 24
izmirege Çevrimdışı
Thumbs up Cvp: yetişkin kedisi olanlar lütfen yardım !

hera.zeus tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Genelde yalnız bırakma yanında ol derim.Çünkü hiç bilmediği bir ortama giriyor.Ki sen ne kadar yanında durmak istesende o senden kaçıp saklanacak.Kum kabını sen göster zaten aranmaya başlayacak sen o ara alır kum kabına götürürsün.Yemek su kabımız bizim mutfakta duruyor sende belirlediğin bir yere koy bir kaç kere oraya götür zaten kendi bir zaman sonra yerini öğrenecektir. Sen sevmeye çalış aynı odada yat mümkünse ki kokuna alışsın. 1 haftaya kadar alışacağını zannediyorum.
yardımınız için teşekkürler..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-02-12, 11:19   #4
 
İstanbul (Avrupa Yakası)
Üyelik Tarihi: Kas 2011
Mesajlar: 243
krieg74 Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: yetişkin kedisi olanlar lütfen yardım !

arkadaşın dedigine aynen katılıyorum.onunla sürekli konuşun dost olduğunuzu anlasın.yanınızda yatmasına müsade edin kokunuza alışsın.saklanabilir ilk başlarda bırakın saklansın .çıkması için zorlamayın.kendisi çıkacaktır.tarayın ve gözlerini sürekli silin.çok fazla şey almamaya dikkat edin.yatak yada 3 -4 katlı kedi evleri.beğenmeyebilir.o sonuçta kendi seçtiği yerde yatacaktır.bir ömür sizinle olması dileğiyle mutluluklar dilerim.ve lütfen terketmeyin.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-02-12, 13:42   #5
 
hulya üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Mesajlar: 1.105
hulya Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: yetişkin kedisi olanlar lütfen yardım !

Arkadaşların önerilerinin dışında birde hangi mamayı çok seviyorsa onu ilk günler vermeye çalışın.Uzaktan gösterin koklamasını sağlayın sonrada mama kabına koyun asla sevmek için zorlamayın..
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-02-12, 16:24   #6
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Şub 2012
Mesajlar: 24
izmirege Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: yetişkin kedisi olanlar lütfen yardım !

krieg74 tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
arkadaşın dedigine aynen katılıyorum.onunla sürekli konuşun dost olduğunuzu anlasın.yanınızda yatmasına müsade edin kokunuza alışsın.saklanabilir ilk başlarda bırakın saklansın .çıkması için zorlamayın.kendisi çıkacaktır.tarayın ve gözlerini sürekli silin.çok fazla şey almamaya dikkat edin.yatak yada 3 -4 katlı kedi evleri.beğenmeyebilir.o sonuçta kendi seçtiği yerde yatacaktır.bir ömür sizinle olması dileğiyle mutluluklar dilerim.ve lütfen terketmeyin.
terketmeyeceğime emin olabilirsiniz.teşekkürler.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-02-12, 16:26   #7
 
İzmir
Üyelik Tarihi: Şub 2012
Mesajlar: 24
izmirege Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: yetişkin kedisi olanlar lütfen yardım !

hulya tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Arkadaşların önerilerinin dışında birde hangi mamayı çok seviyorsa onu ilk günler vermeye çalışın.Uzaktan gösterin koklamasını sağlayın sonrada mama kabına koyun asla sevmek için zorlamayın..
bilgi için teşekkürler.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-02-12, 01:46   #8
 
Güngören
Üyelik Tarihi: Haz 2011
Yaş: 34
Mesajlar: 33
BugraH4N Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: yetişkin kedisi olanlar lütfen yardım !

Ben pamuğu aldığıma 1 yaşındaydı kedi kumunu istediğin yere koyabilirsin o kokusundan bulur kumunu. Ama mama kabını kuma yakın bi yere koyma, ilk zamanlar rahat bırak evi önce bir heryerini koklayarak tanıyacak. Taktik istersen sana alışması için mama kabını tam doldurma sadece öğünlük koy bittiğinde hemen doldurma azacıksın o aç keçamasını on göstererrek koy ki o evde onu doyuranın sen olduğunu bilsin az çıkarcı varlıklar değiller yani bir diğer sıkıntıda tarama meselesi uzun tüylü kediler pek kendilerini taratmayı sevmezler ama bi tüyler topklaşırsa vay haline taratmaya alıştırmalısın. Ben işten gelince kapının önünde, sev beni diye cıldırırken, hiç oralı olmayıp, elime fırca alıp önce tarayıp sonra sevdim hep, şimdi ben gelince direk fırcasına gidiyor
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-02-12, 02:33   #9
 
AslıAkçal üyesinin avatarı
 
Ankara
Üyelik Tarihi: Eki 2011
Mesajlar: 118
AslıAkçal Çevrimdışı
Varsayılan Cvp: yetişkin kedisi olanlar lütfen yardım !

Bana sorarsan, ilk 2 gün falan odandan dışarı çıkmasın. 2 günde alışır zaten, sonra tüm ev onun olsun (: Yavru olmadığı için, önce bulunduğu yeri kabullenmesi lazım.
  Alıntı Yaparak Cevapla


Cevap Yaz

Konu Araçları

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Sokakta Kedi Buldum !!! şapşi Kediler 27 25-06-16 01:10
Çok acil! Lütfen yardım edin pisicik Kedi Sağlığı 10 27-04-15 18:50
iki kedisi olanlar yardım! maşuk Kedi Beslenmesi 22 04-02-12 16:01
Chow chow Lütfen yardım ozozca Köpekler 6 04-01-12 18:17
8 Yaş üstü Yetişkin Kedisi Olanlar Var Mı sekerguzel80 Kedi Beslenmesi 9 09-09-11 03:32



Saat 09:49.

Reklam
© Copyright 2008 Mihav.com
Creative Commons Lisansı
x


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198